Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Var på jentevors her i helga hvor jeg småflørta litt med ei jeg har festa med et par ganger før. Tingen med ho er at ho har type og unger, så jeg har egentlig bare småflørta med ho for moroskyld.

Så får man vite at forholdet går til hell.

 

Etter litt havna vi på fest og hun presterer å si høyt: "Skal jeg pule i kveld blir det med han" og peker på meg. Haha.

 

Endte opp med at vi småkyssa litt før hu dro. Fikk melding dagen etter at jeg burde voldtatt ho. :tease:

 

Alt i alt, fin kveld.

 

Høres ut som en flott mor.

 

Det vil jeg tro hun er :)

 

Endte opp med at vi småkyssa litt før hu dro. Fikk melding dagen etter at jeg burde voldtatt ho. :tease:

Så hvorfor gjorde du det ikke?

 

Hehe. Får vel sikkert en ny sjangse etterhvert. Det forholdet der er nok dømt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alenemor som ber om voldtekt? Jeg tror vi snakker LTR her, buddy.

 

Hu var jo ikke alenemor da.

Og det var jo "litt spøk" inni bildet. Begynte med noen smser om at ho tenker på å kysse meg mer. Så skrev jeg no sånt som "ja du hadde sjangsen igår" og var da jeg fikk tilbake "skulle voldtatt" :p

Endret av discostu
Lenke til kommentar

UPDATE: Lever nå det glade livet her i Amerika som utvekslingsstudent og jeg kan bekrefte at det er tydelig forskjell i kulturell oppførsel på amerikanske jenter og nordiske jenter.

På hvilken måte? Villere?

 

Flørting foregår pa en helt annen måte. De snakker også helt anderledes om sex.

Skjønhetsskalaen er også forskjellig. Mange flere stygge jenter her, færre i midten, men de (få) pene er som rett fra en Holloywood film.

Lenke til kommentar

UPDATE: Lever nå det glade livet her i Amerika som utvekslingsstudent og jeg kan bekrefte at det er tydelig forskjell i kulturell oppførsel på amerikanske jenter og nordiske jenter.

På hvilken måte? Villere?

 

Flørting foregår pa en helt annen måte. De snakker også helt anderledes om sex.

Skjønhetsskalaen er også forskjellig. Mange flere stygge jenter her, færre i midten, men de (få) pene er som rett fra en Holloywood film.

 

Maa si meg enig der.. Er noen faa DRITFINE paa skolen/i omraadet, saa er resten bare average eller mindre pene..

Lenke til kommentar

UPDATE: Lever nå det glade livet her i Amerika som utvekslingsstudent og jeg kan bekrefte at det er tydelig forskjell i kulturell oppførsel på amerikanske jenter og nordiske jenter.

På hvilken måte? Villere?

 

Flørting foregår pa en helt annen måte. De snakker også helt anderledes om sex.

Skjønhetsskalaen er også forskjellig. Mange flere stygge jenter her, færre i midten, men de (få) pene er som rett fra en Holloywood film.

Heh. Hvordan snakker de om sex da?

Lenke til kommentar

Litt klinky situasjon her, spottet i dag en rimelig heit kasserer. men problemet er det at når man står i kassen har man stort sett ikke så forbanna mye tid på seg..hvordan få henne på tråden?^^ sliter litt her ass, men renger med noen kreative forslag :)

 

Du må strø bokstavkjeks på rullebåndet, som former noen ord. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom tilbake en annen gang? :p

 

Hehe vel, nå har det seg slik at kassere ikke husker alle som kommer innom på en dag antar jeg, kan jo heller ikke begynne å ta på henne heller, det blir vel heller litt needy? :D Må skille meg ut politivt på en eller annen måte, ga henne masse sjarm og en god dose med humor, men faen da, hvor mye forventer den dama? må ha hu, bare må ha hu..^^

Lenke til kommentar

Kjøpt brød, melk, agurk og vaselin, og glis noe jævlig :D Hun husker det sikkert da..

 

edit: jobber i en butikk selv, og det var to kunder jeg kjente igjen allerede andre gangen de kom inn. Han ene var super-positiv, alltid i godt humør, spredte godt humør, smilte og var hyggelig og slo av en liten prat i kassa. Digger hver gang han kommer innom for å handle. Han andre var jævlig grinete og gretten gammel gubbe, konstant sur...

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...