Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det er forskjell på politikere i en seriøs setting, og en jente og en fremmed gutt. :thumbup:

 

 

Regner meg selv som selvsikker, men jeg ville liksom ikke fått noe annerledes inntrykk av en som hilser slik enn bare et fast håndtrykk. Sannsynligvis kommer hun til å glemme det om 5 sekunder.

 

Det er 10000 andre ting som har bedre effekt. :dontgetit:

 

 

Men derfor skader det ikke heller uansett, håper du fortsetter med det. :thumbup: :thumbup:

Endret av dkny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest auauuuu

sorry men om du tror den politiker handshaken skal påvirke kvinnens underbevissthet til å digge deg tar du feil

 

du signaliserer forresten at du er en dominerende drittsekk som trakker på alt og alle når du bruker den

 

om du skal hilse på noen med handen gjelder dette: håndflaten skal være vertikal(tommel peker opp) og du skal klemme like hardt som motparten (hvis motparten klemmer innenfor rimelighetens grenser

Lenke til kommentar

dkny: Enhver gutt kan få enhver jente, gitt at han har selvtillit og det lyser kvalitet av ham. Dette gjelder absolutt ikke jenter, og derfor blir det håpløst å sammenligne andre veien. Er ikke en jente pen fra starten av har hun ikke sjanse, mens pene gutter kan miste jenten mens en mindre pen gutt vinner jenten, basert på hvordan de oppfører seg og hvordan de håndterer situasjonen og jenten. Det er derfor PU funker så bra for menn som tidligere slet med dårlig selvtillit, og funker så dårlig for overvektige og stygge jenter.

Lenke til kommentar

Herregud, så flink du er til å finne opp egen fakta, Dorian. Jenter er ikke dyr.

 

Det over er det latterligste jeg har lest i mitt liv.

 

En gutt som er stygg i mine øyne vil alltid bare være en venne-kandidat, uansett selvtillit.

 

Men alle har jo forskjellig smak i hva som er pent, av og til har jeg synes en gutt var pen som andre synes er stygg. :blush:

 

Kan du si hva som funker dkny?

 

Jaaa! :) Det som funker er forskjellig og individuelt fra jente til jente. Akkurat som for gutter. :) Personlig faller jeg lett for en gutt som er helten min, dvs at han er veldig veldig flink til en ting. Denne tingen skal til forskjell fra hva andre jenter liker IKKE være sport. Musikere er for eksempel stas. Pluss at han må være akademisk, ingen unntak her. Stas for meg. Ikke for alle andre.

 

I tillegg må han ha de utseendemessige trekkene som jeg liker. Som kan være forskjellig fra hva andre jenter liker.

 

Om man skal sjekke meg opp er det bare å si "hei" og oppfylle det over, så tar jeg meg lett av det andre. Trenger ikke ha lest bøker eller touche hender på spesielle måter for å kunne si hei. :cool: Men ikke nå. Fordi nå har jeg noen alt.

Endret av dkny
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud, så flink du er til å finne opp egen fakta, Dorian. Jenter er ikke dyr.

 

Det over er det latterligste jeg har lest i mitt liv.

 

En gutt som er stygg i mine øyne vil alltid bare være en venne-kandidat, uansett selvtillit.

 

Men alle har jo forskjellig smak i hva som er pent, av og til har jeg synes en gutt var pen som andre synes er stygg. :blush:

 

Vi er alle dyr som innerst inne drives av instinkt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

AAAGH! Gutter, PLEASE. Typisk unnskyldning om noe går galt.

 

Om du er feil person er alle måter å touche feil.

 

Om du er riktig person er alle måter å touche bra.

 

Om det er så vanskelig å fatte, tenk dere om Moskva Marit hadde tatt på albuen deres på "riktig" måte. Det hadde ikke hatt bra effekt.

 

Tenk dere så at jenta dere likte bare hadde smilt til dere, uten å ta på noen albue. Det hadde hatt bra effekt.

 

 

Det er ikke i detaljene det ligger.

Jeg er både enig og uenig i dette innlegget.

 

Jeg er enig i delen om at det virker som endel gutter som har funnet PUA fokuserer på detaljer som ikke på langt nær er de viktigste. Å ta politician-handshake er kanskje noe som kan tilte det hele litt i din favør, men lukter du som en hest og ser ut som en uteligger har det ikke noe å si, da er du ute før du i det hele tatt får prøvd å komme inn. Førsteprioritet for folk som er helt nye med dette og uten peiling, vil jeg si er å ta hånd om det ytre. Dette er raskt, enkelt og gir rimelig stor effekt hvis man har valgt utesteder og barer som sin arena, fordi dette er veldig overfladiske miljø. Så når man har fått fikset det ytre kan man begynne å tenke på tankemønstre, positivitet og å bygge selvtillit og alt det der.

 

Men jeg synes også innlegget ditt bærer preg av å være veldig kategorisk når det gjelder hva personer er og hva de ikke er. Jeg har mer og mer kommet til at det er vanskelig å sette mennesker inn i båser. At en person som kan virke sjarmerende og selvsikker i en setting kan være helt utrolig teit i andre settinger. Så det er ikke nødvendigvis snakk om hvordan en person er, det er snakk om hvordan en person presenterer seg selv (bevisst eller ubevisst) i øyeblikket, som er grunnlaget for hvordan vi danner oss et inntrykk av personen.

 

Videre gir det ikke så mye mening å sitte og simulere forskjellige scenarioer i hodet (Moskva-Marit-argumentet ditt) og bruke dette som noen mal for hvordan du vil reagerer i det virkelige liv. Jeg har følt en merkelig tiltrekning for jenter som jeg, hadde jeg simulert en situasjon i hodet mitt, aldri hadde tenkt at jeg ville være tiltrukket av. Det er for mange ubevisste faktorer som påvirker det hele til at man kan tenke så enkelt på tiltrekning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du forstår godt at jeg ikke mente det bokstavelig. Du fremstiller jenter som mye dummere sosialt enn gutter, som noen dumme vesener ikke vet hva de vil og som selv stygge og mislykkede gutter kan tvinne rundt fingeren. Mens stygge og mislykkede jenter IKKE kan det. Fordi jenter liksom er så jævlig påvirkelige og forskjellige fra gutter ifølge deg.

 

Men det stemmer ikke, jenter er ganske slu av og til, og snakker mye om gutter bak ryggene deres. Og de vet oftest hva de vil ha og ikke ha.

 

Men det virker som at guttene her inne heller hører på det gutter har å si om jenter, enn jenter har å si om seg selv. Så VÆRSÅGOD, lev videre i deres trangsynte verden om at jenter ikke onanerer til tanken på en gutt de liker men bare hvemsomhelst stygging som er frempå.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Stol på meg, vi vet hva vi vil ha. Men vi snakker, som du sier, selvsagt ikke om det foran gutter. :tease: For da blir vi jo sett på som aggressive os.v som du beskrev meg nå.

 

Men ja, av og til må man som jente ta til takke med han som vil være med hjem selv om han ikke er drømmefyren. Dette er synd for oss jenter. :( Det er derfor gutter burde skjerpe seg litt mer for å bli mer attraktive som person istedenfor å bare bruke sjekketriks.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Ingen jenter kunne sagt at de ser etter en high-value fyr som vet hva han vil ha, blir respektert av de rundt seg, ikke viser alt for mye interesse og fremstår som en fyr som har fått jenter før og vil få jenter igjen, og som ikke setter deg på en pidestal med en gang han møter deg. Jenter sier at de vil bli behandlet som prinsesser, og faller for gutten som behandler henne akkurat godt nok til at hun blir. Akkurat som en katt ville sagt at han vil ha snoren, men med en gang den får tak i snoren så vil den ha noe annet. Derfor må de gjerne onanere til Brad Pitt, de kommer aldri til å få ham med seg hjem. Men de har ikke tenkt seg hjem alene.

 

Kunne ikke vært mer enig. Dette er gjennomgående for 90 % av alle jenter, omtrent, om ikke mer.

 

Når det gjelder selve kjernen til spørsmålet så er vi alle enige om at det er individs- og situasjonsbetinget hva som ofte er avgjørende, men det finnes en hel del ting man kan gjøre av rent personlighetsmessig og ytre karakter for å fremstå bedre. Dette levner det liten tvil om. På samme måte som at jenter sminker seg for "å se bedre ut", så overføres dette til den indre følelsen som har med utstråling å gjøre. Gutter kan gjøre en del ting for å oppnå det samme, og det er egentlig dette PU handler om. Ikke om å sminke seg, men å utføre valg og handlinger som utløser en indre utstråling som resulterer i bedre kommunikasjon, fysisk tiltrekning og forståelse blant andre mennesker - og da selvsagt også overfor det motsatte kjønn.

 

Det er ikke så jævlig mye mer vrient enn som så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du forstår godt at jeg ikke mente det bokstavelig. Du fremstiller jenter som mye dummere sosialt enn gutter, som noen dumme vesener ikke vet hva de vil og som selv stygge og mislykkede gutter kan tvinne rundt fingeren. Mens stygge og mislykkede jenter IKKE kan det. Fordi jenter liksom er så jævlig påvirkelige og forskjellige fra gutter ifølge deg.

 

Men det virker som at guttene her inne heller hører på det gutter har å si om jenter, enn jenter har å si om seg selv. Så VÆRSÅGOD, lev videre i deres trangsynte verden om at jenter ikke onanerer til tanken på en gutt de liker men bare hvemsomhelst stygging som er frempå.

 

det er jo ikke det han sier... han sier at jenter og gutter er forskjellige. Ikke at noen er dummere enn andre. Selvom jeg ikke er helt enig i alt det dorian sier, så har han et poeng når det gjelder at vi mennesker er dyr.

 

For det er jo det vi er. Tenk deg tilbake i steinalderen. Gikk jentene etter guttene med det beste utseende? nope. De så etter helt andre egenskaper. Mens mennene gikk mer på å finne den mest "fruktbare hunnen".

og slik virker det nogenlunde fremdeles, men med modifikasjoner såklart. Men vi er fortsatt samme rase som de som levde tusener av år før oss. (correct me if I'm wrong :p)

 

fakta er faktisk at jenter er mer emosjonelle enn menn, som igjen betyr at jenter handler mer utifra følelser, enn det menn gjør.

Og når du sier at stygge jenter ikke kan få seg noe.. det er det samme som menn, de kan også jobbe med utseende. Jeg tør påstå at jenter kan gjøre mer på utseende-delen enn menn. Bare en fin kropp alene kan få en mann til sengs uten problemer.

 

 

Jeg har følt en merkelig tiltrekning for jenter som jeg, hadde jeg simulert en situasjon i hodet mitt, aldri hadde tenkt at jeg ville være tiltrukket av. Det er for mange ubevisste faktorer som påvirker det hele til at man kan tenke så enkelt på tiltrekning.

 

nok et flott utsagn fra kalinken. Resten av innleget også btw, helt enig. :)

har følt akkurat det samme selv. har selv møtt jenter som egentlig ikke er så veldig tiltrekkende utseendemessig, men etterhvert blitt mer og mer tiltrukket av henne, uten egentlig å vite hvorfor.

 

og dkny, du kan virkelig forklare absolutt alt som skjer inni hodet ditt, og i tillegg alle andre jenters hode?

Lenke til kommentar

Jenter sier at de vil bli behandlet som prinsesser, og faller for gutten som behandler henne akkurat godt nok til at hun blir.

 

 

Mja, det er veldig mange svært pene, rike og vellykkede jenter der ute, som allerede vet at de er "prinsesser". De vil heller ha en prins, enn en mislykket fyr til å "bekrefte" at de er verdt noe, fordi det gjør deres venninner og folk rundt dem nok allerede.

Lenke til kommentar

Mja, det er veldig mange svært pene, rike og vellykkede jenter der ute, som allerede vet at de er "prinsesser". De vil heller ha en prins, enn en mislykket fyr til å "bekrefte" at de er verdt noe, fordi det gjør deres venninner og folk rundt dem nok allerede.

 

ja, for disse jentene finnes det mange av...

 

definér mislykket er du grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...