Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt. Denne jenta sjekker meg opp, vi gjør alt, jeg spør om hun vil finne på noe, hun foreslår kino, vi sitter hele kinoen og holder hender (hun tar initiativet), hun smører leppene inn med vaselin, etterpå bibuy. Oki.

 

Rareste vesenene som finnes. 2+2=5 i noen tilfeller, visstnok. Jeg skjønner ikke en føkkings dritt.

Worse for me:

 

Dama sier hun har lyst på meg i flere uker, jeg møter henne etter jobb på Lørdag, sover over, ligger med henne, drar dagen derpå og stemningen er god. Får senere på kvelden at mora hennes likte meg, og trodde alt var i skjønneste orden.

 

Så kommer jeg frem til at jeg slår til... og hun avslår, og prøver å lyge seg frem til hvorfor. Før det viser seg at eksen hennes har flyttet tilbake den dagen jeg skal slå til, og han vinner vist alltid. Og jeg sitter igjen uten noe... Dritt :wallbash:

Uncle_Kelso_by_Akhilla.jpg

Er du hu jeg tror det er? Burnbildet er ironisk ment, det er broren min det er snakk om så

Endret av Chef Samebror
Lenke til kommentar

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt. Denne jenta sjekker meg opp, vi gjør alt, jeg spør om hun vil finne på noe, hun foreslår kino, vi sitter hele kinoen og holder hender (hun tar initiativet), hun smører leppene inn med vaselin, etterpå bibuy. Oki.

 

Rareste vesenene som finnes. 2+2=5 i noen tilfeller, visstnok. Jeg skjønner ikke en føkkings dritt.

Worse for me:

 

Dama sier hun har lyst på meg i flere uker, jeg møter henne etter jobb på Lørdag, sover over, ligger med henne, drar dagen derpå og stemningen er god. Får senere på kvelden at mora hennes likte meg, og trodde alt var i skjønneste orden.

 

Så kommer jeg frem til at jeg slår til... og hun avslår, og prøver å lyge seg frem til hvorfor. Før det viser seg at eksen hennes har flyttet tilbake den dagen jeg skal slå til, og han vinner vist alltid. Og jeg sitter igjen uten noe... Dritt :wallbash:

Uncle_Kelso_by_Akhilla.jpg

Er du hu jeg tror det er? Burnbildet er ironisk ment, det er broren min det er snakk om så

Neh, you don't know her.

Lenke til kommentar
Gjest teh virgin

Et lite kort spm. 2 av 3 jenter har jeg fortalt at jeg er jomfru, har blitt veldig overrasket, og sagt ting som "hadde aldri trodd at du var det!", " det må du da gjort med vilje" osv.. ehh, skal man ta det som komplimenter? Skal dog nevnes at jeg er 19 år, gutt.

Lenke til kommentar

Et lite kort spm. 2 av 3 jenter har jeg fortalt at jeg er jomfru, har blitt veldig overrasket, og sagt ting som "hadde aldri trodd at du var det!", " det må du da gjort med vilje" osv.. ehh, skal man ta det som komplimenter? Skal dog nevnes at jeg er 19 år, gutt.

 

Det er naturligvis et kompliment, men det er ikke noen automatikk i at de liker deg eller vil ha sex med deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Prøvde du noen form for eskalering, evt leding?

Tja, vi satt og kjærtegnet hendene til hverandre og holdt hender under filmen. Jeg eskalerte derimot ikke videre utifra det.

Tror vi fant problemet.

Poenget er at det er jævlig vanskelig i en sånn situasjon, pluss at det var hun som sjekket meg opp pluss at vi allerede har gjort alt. I dunno uansett, hun sa uoppfordret at hun skulle ringe meg til uka så vi får se.

Lenke til kommentar

Et lite kort spm. 2 av 3 jenter har jeg fortalt at jeg er jomfru, har blitt veldig overrasket, og sagt ting som "hadde aldri trodd at du var det!", " det må du da gjort med vilje" osv.. ehh, skal man ta det som komplimenter? Skal dog nevnes at jeg er 19 år, gutt.

Det spørs... enten anser de deg som en som er veldig gratis, eller en som er flaming kjekk, og bør derfor ha fått seg et ligg eller flere.

Lenke til kommentar

Poenget er at det er jævlig vanskelig i en sånn situasjon, pluss at det var hun som sjekket meg opp pluss at vi allerede har gjort alt. I dunno uansett, hun sa uoppfordret at hun skulle ringe meg til uka så vi får se.

 

Akkurat, det er vanskelig i en slik situasjon. Dermed burde du ledet henne og heller tatt henne med til en situasjon hvor slikt er mer naturlig. Evt, isolert henne hjem til deg selv etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner seriøst ikke en dritt. Denne jenta sjekker meg opp, vi gjør alt, jeg spør om hun vil finne på noe, hun foreslår kino, vi sitter hele kinoen og holder hender (hun tar initiativet), hun smører leppene inn med vaselin, etterpå bibuy. Oki.

 

Rareste vesenene som finnes. 2+2=5 i noen tilfeller, visstnok. Jeg skjønner ikke en føkkings dritt.

 

Det er grunnen til at jeg skrev "bedre å starte med kino, enn å ende med kino" i min forrige post. Nå gjetter jeg villt, men dersom filmen startet ved normal tid 21:00~ så er den ferdig 23:00~. At en jente inviterer deg hjem/spør om å bli med deg hjem klokken 23:00~ sier indirekte at dere er nødt til å sove sammen og sannsynligvis ha sex. Selv om dere allerede har hatt det kan jente ønske å ikke virke lett på tråden dersom hun ser etter noe mer og egentlig uansett vil ha sex med deg igjen.

 

Hade filmen sluttet 19:00~ ville ikke de indirekte følgene vært der like sterk om dere hadde gått hjem sammen (selv om sannsynligheten er nesten like stor for at det skjer).

 

Altså; Drar du hjem til en jente kl 23:00 på kvelden så regner du ikke med å gå hjem igjen samme dag, drar du hjem til hun kl 19:00 er ikke terskelen for å dra hjem igjen like høy. Det kan være grunnen til rask bye-bye. Hun ville ikke virke slutty ved å invitere deg hjem sent på kvelden.

 

Dog kunne det vært forhindret ved å eliminere de underliggende faktorene. Ha en grunn til å stikke hjem sammen, spøke bort mulighetene ala "Blir det for sent så får du sove på sofaen, jeg har ikke 2 puter!" også videre.

 

Fjerne ASD m.a.o.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget er at det er jævlig vanskelig i en sånn situasjon, pluss at det var hun som sjekket meg opp pluss at vi allerede har gjort alt. I dunno uansett, hun sa uoppfordret at hun skulle ringe meg til uka så vi får se.

Det skal være vanskelig. Hadde det vært lett så hadde alle gjort det. Btw, gi meg nummeret hennes når du er ferdig med å ikke ligge med henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var på jentevors her i helga hvor jeg småflørta litt med ei jeg har festa med et par ganger før. Tingen med ho er at ho har type og unger, så jeg har egentlig bare småflørta med ho for moroskyld.

Så får man vite at forholdet går til hell.

 

Etter litt havna vi på fest og hun presterer å si høyt: "Skal jeg pule i kveld blir det med han" og peker på meg. Haha.

 

Endte opp med at vi småkyssa litt før hu dro. Fikk melding dagen etter at jeg burde voldtatt ho. :tease:

 

Alt i alt, fin kveld.

Lenke til kommentar

Var på jentevors her i helga hvor jeg småflørta litt med ei jeg har festa med et par ganger før. Tingen med ho er at ho har type og unger, så jeg har egentlig bare småflørta med ho for moroskyld.

Så får man vite at forholdet går til hell.

 

Etter litt havna vi på fest og hun presterer å si høyt: "Skal jeg pule i kveld blir det med han" og peker på meg. Haha.

 

Endte opp med at vi småkyssa litt før hu dro. Fikk melding dagen etter at jeg burde voldtatt ho. :tease:

 

Alt i alt, fin kveld.

 

Høres ut som en flott mor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...