Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

En venninne som jeg ble kjent med etterhvert, men som jeg hadde truffet ofte på butikken, sa at hun husket meg fordi jeg var alltid velkledd (jeg kom alltid fra jobb) og alltid smilte og kom med litt smalltalk. Gjør deg bemerket, skap litt kjemi mellom dere og la henne få et positivt bilde av deg, så drar du en gang du vet det er lite folk og sier "Jeg skal forresten ha fest ikveld, du må gjerne stikke innom" og gi henne nummeret ditt. Det er ikke verre enn som så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en vanskelig en for dere som har peiling der ute. Fortell meg hva dere synes ;) Her er historien. Det er basically hvordan jeg får tilbake dama som jeg behandla dårlig og som nå er redd for meg pga. ting jeg har sagt. Her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1219699

Vi som har litt peiling vet at dette ikke handler om å vinne tilbake jenter, men å vinne over nye. Du har behandlet damen dårlig og hun har sannsynligvis ikke godt av å være med deg, så jeg tror det lureste du kan gjøre er å glemme henne, finne deg en ny jente og gi meg nummeret til hun gamle, så skal jeg ta meg av henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var inne på en klubb i går og møtte en venninne som jeg for 2mnd siden fingret, men ikke noe mer, har ikke sett noe til henne siden, men jeg såg henne, løftet henne opp og bar henne ut av klubben til baksiden. Jeg vet ikke helt hvordan hun likte det. Hun sa at jeg skulle slippe henne mens hun lo, og mens jeg bar henne begynte hun å prate om en eller annen tulling hun måtte finne, så jeg slapp etterhvert. Da begynte vi å kline, men så var det denne tullingen hun måtte finne, så jeg stakk.

Ble for miksete signal for meg vertfall. Bare unskyldninger for LMR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...