Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Da setter du allerede en date-frame i forholdet, og det er sjeldent det fører til noe mer enn "la oss være venner". Du legger faktisk utrolig mye press på henne ved å be hun på middag. Plutselig blir det et helt annet spill for henne enn å bare ha normal fluff-talk i kassa på jobben.

Ta heller å gjør litt research på henne. Finn ut hvor hun henger, med hvem, og når. Så er du der "tilfeldig" en dag. Beste måten å gli under radaren på. For da kan du fortsette den flørtete tonen dere allerede har bygget opp.

MEN HUSK BERØRING!

 

Synes du begynner å bli i overkant analytisk. Det er greit at du gjerne kan se sammenhenger med hvordan jenter reagerer på diverse forskjellige fremtredende måter, men det finnes intet fasitsvar på noe, og du kan aldri bli noen lærer innen dating på samme måte som en kjørelærer lærer deg å kjøre. Sånn sett er det altfor stor forskjell på det visuelle og fysiske, enn på det psykiske og underbevisste. Og jeg vet hvilken situasjon jeg er i mye bedre enn deg, og jeg vet at hvis jeg følger dine råd nå, går det "rett åt skogen", fordi jeg da endrer personlighet totalt, og ikke er "meg selv" på noen som helst måte. Du skriver mye som kan tolkes i rett retning, men når det kommer til dating er jeg sikker på én ting: Det finnes ikke noe fasitsvar på noe, bare noe som kan lede oss i rett retning. Alt skjer ved hjelp av tanker og følelser, og alle er forskjellig. Så uten å ha vært der selv, er det vanskelig å gi tips. Men en ting som i alle fall ikke hjelper er å analysere ting til dødes. Da tar jeg heller ibruk den gode gamle "prøv og feil"-metoden, lærer av den, skaffer meg erfaring og blir en god dater på den måten. Alle (...som ikke er noen Don Juan...) må gjennom det.

 

Dette er ikke ment som destruktiv kritikk på noen måte.

 

 

er fult klar over at dette inlegget ble skrevet for lenge siden, men klarer ikke ungå å spør om hvorfor du tror at jenter er så mye mer kompliserte en menn når det gjelder instant attraction eller hva man vil kalle det.

 

 

Menn ser gjerne på rumpe, pupper kropp generelt, ser det bra ut så kjører vi på. Må det nødvendigvis være så veldig annerledes når det kommer til jenter? vil tippe det er noen lunde likt for dem også, bare at dem ikke ser så mye på utseende men har faste ting ved oppførsel.

 

Bare en tanke :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker meg om rota jeg med min første HB når jeg hadde på meg den trøya (kle-deg-ut-som-et-yrke-fest). Tror du har et godt poeng. Peacocking at its best!

 

Forresten husker jeg deg igjen wh1te, du hjalp meg med når jeg hadde problemer med en shuttle jeg kjøpte for alle konf-pengene mine. Dette er way back, cirka 5 år siden (Kalte meg E.T på den tida :D ). Creds!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forresten husker jeg deg igjen wh1te, du hjalp meg med når jeg hadde problemer med en shuttle jeg kjøpte for alle konf-pengene mine. Dette er way back, cirka 5 år siden (Kalte meg E.T på den tida :D ). Creds!

 

Fem år siden? Jeg kjøpte min Shuttle sent i 2004. Ja, det kan stemme det. Herlig. Husker gamlenicket ditt godt. Savner de tidene der, nerdetidene på vgs. Boksen min går fortsatt, faktisk. Søsteren min fikk den. Den holder stand enda, kjører Crysis lett liksom. Ikke at søsteren min er den største gameren.

 

For å kompensere for OT:

 

Rules of Seduction - Britisk dokumentar om pickup

 

Tidenes in-field - Internettfenomenet Athene og kompisen hans er på byen. Herregud så morsomt. Sikker enda morsommere om dere ikke har hørt eller sett fra de gutta før.

 

What modern women want: a beta male - Hva synes dere?

 

Raven_Heart: Mine klær er kule. De er lilla. Og selvlysende.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Visse uniformer drar jo damer også. Politiuniform, for eksempel. Spesielt i russetida:P

 

Jeg tenkte nettopp på en ting. Det er mulig det ikke er riktig, men det bare klikka inni hodet mitt, og jeg måtte bare dele det. Det er sikkert veldig mange som leser denne tråden, som nå har brukt hele dagen foran dataen. Og hele gårsdagen. Og dagen før det. Osv osv. Hvorfor gjør de det? Noen synes sikkert det er dødsfett å henge med de virituelle vennene sine og game CS og god-knows-what. Jeg var sånn før jeg og. Jeg gikk faktisk glipp av (følg med nå) at den peneste jenta i klassa mi nakenbada, bare fordi jeg skulle spille clanwar i SWAT4. Etter det tenkte jeg at jeg ALDRI skulle si nei til sjanser for å være sosial igjen. Men hva gjorde jeg? Jo, jeg valgte sikkerheten ved å gjemme meg bak(eller foran om du vil) Dell-skjermen min gang på gang.

 

Selv sammen med dama, så satt jeg oftere her enn med hu. Jeg har jo tross alt ikke 2500 innlegg for ingenting! Major mistake.

 

For noen måneder siden så jeg Yes Man med Jim Carrey. Den forandra meg. Nå tar jeg imot alle sjanser som er i min komfortsone, og jeg går også utenfor om jeg må det. Enten dere går på skole eller jobber, så kan dere sikkert se for dere de personene som er "kule". Altså de som har høyere sosial status enn det du føler at du har. Jeg skal vedde en skive salami på at de ikke sitter på rævva foran dataen hele dagen.

 

Poenget mitt: Grip dagen! Gå ut, møt jenter, møt gutter. Gjør alt du kan for å utvikle deg på alle mulige plan!

 

For tross alt: Du bommer på 100% av skuddene du ikke tar.

Edit: Og nei, jeg snakker ikke om skuddene du fyrer av i CS!!

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Jævlig bra ;) Mens jeg var sammen med eksen hadde jeg klina med 4 jenter(tre mens jeg var sammen med hu. Haha). Noen måneder etter bruddet har jeg 25++ på bok, dobla antall hakk i sengestolpen og har nå et nytt LTR på gang. Kort sagt, bare du våger, så vinner du! Jeg har ikke noe ferdigheter innen PU i det hele tatt(utenom å kunne begrepene og claw of glory), men klarer meg da OK allikevel. Tross alt, det verste som kan skje er at du blir avvist. Og i så fall så går du til neste. Og til neste. Helt til du får deg. FUNKER FETT!

 

Lykke til med horinga! :D

 

EDIT: Ser at du er russ. Grip sjansen. Se Flawless Natural og ta notater underveis, barber deg, fiks håret, ha rene klær, bruk deo og parfyme, og bare prøv deg på alt som passer din målgruppe(HB4, HB8, HB10, alt ettersom hva du har sjangs på). Russetida er perfekt for å få seg. Som de sa i superbad: "Du veit jenter som klager etter fylla 'jeg skulle aldri ha knulla den gutte'". Du kan være den gutten! ;)

 

Oppmuntrende, sant? Haha :D

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes det blir feil å måle suksess i tall. Mye på grunn av det siste du skriver, conflict. Du blir en manwhore. Noen liker det og det er fett nok. Når du skriver at du var utro tre ganger med kjæresten din, rister jeg litt på hodet. Jeg har ingenting i mot åpne forhold og alt det der, men å gå bak ryggen på noen bare fordi du kan, blir for dumt. Spesielt hvis du ikke har baller nok til å innrømme det ovenfor henne i etterkant. Det handler om å stå for det du har gjort. Kan du det?

 

Et bra tips til alle som er aktive i tråden er å skrive ned en liste over sine kjerneverdier. Da er det lettere å holde seg på det du personlige mener er den moralske sti. Sjekk videoen jeg linket til for noen poster siden. Der ser du hvor en del ender opp.

 

Hør på AFC Adam for eksempel. Han er ganske respektert i miljøet (og hatet av noen). Han sier at han vil bli verdens beste PUA. Hvorfor faen da? Hva er det for et mål?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg synes det blir feil å måle suksess i tall. Mye på grunn av det siste du skriver, conflict. Du blir en manwhore. Noen liker det og det er fett nok.

Jeg synes det er veldig fint jeg. Jeg er et veldig konkret menneske, og ser ihvertfall selv veldig godt sammenhenger når de er skrevet ned i f.eks tallform. Det er forøvrig et russekrav å kline med ti jenter og få autograf og numrene deres. Jeg var full, og hadde ikke tellinga. Såklart var det gøy! Når jeg i tillegg forteller "hele verden" at jeg hadde potensproblemer i det forrige forholdet mitt, så vil jeg si at det for min del var ganske logisk at jeg var litt man whore for å sjekke at alt fungerte som det skulle. Jeg skal innrømme at det var litt i overkant, og at jeg ble litt revet med, men det var jo noe så inni helsikes gøy, så det var verdt hvert sekund av tida mi. Kraftig og varig selvtillitsboost fikk jeg også :)

 

Når du skriver at du var utro tre ganger med kjæresten din, rister jeg litt på hodet. Jeg har ingenting i mot åpne forhold og alt det der, men å gå bak ryggen på noen bare fordi du kan, blir for dumt. Spesielt hvis du ikke har baller nok til å innrømme det ovenfor henne i etterkant. Det handler om å stå for det du har gjort. Kan du det?

Absolutt. Var ikke ment som skryting, om du forsto det sånn. Var bare litt humoristisk. Var ikke utro mer enn en gang - og da var også hu utro på samme tidspunkt(vi visste ikke om hverandre). Så jeg ser tilbake på det med humor. Ang de jentene jeg klina med mens jeg var i forhold med hu, så veit hu om begge to. Hu ene var hu jeg var utro med. Jeg er absolutt ikke stolt over det som skjedde i sommer, men det skjedde da, og jeg kan ikke gjøre annet enn å se tilbake på det med et lite smil om munnen. Når vi begge var utro på samme tid, uavhengige av hverandre, så er jo det egentlig det samme som å si at forholdet er over. Så det var litt morsomt i mine øyne.

 

Det var forøvrig også pga potensproblemene at jeg prøvde å ha sex med ei anna jente. Lurte på om jeg var ødelagt der nede, om jeg var homo, eller hva det var. Så måtte teste ut. Fant til slutt ut at det var eksen som var problemet. Veit ikke hvorfor, men det var det mest logiske svaret i mine øyne.

 

Et bra tips til alle som er aktive i tråden er å skrive ned en liste over sine kjerneverdier. Da er det lettere å holde seg på det du personlige mener er den moralske sti. Sjekk videoen jeg linket til for noen poster siden. Der ser du hvor en del ender opp.

Det skal absolutt prøves. Har skrevet ned hvordan et potensielt LTR ser ut for meg, og hu jenta jeg "dealer" med nå matcher denne lista veldig bra :)

Lenke til kommentar
Tingen er at den ene jenta, som jeg traff 1.mai viser litt IOI. Eller jeg tror det er IOI. Vi har etter 1.mai skrevet noen sms-er til hverandre og truffet hverandre noen gang.

Men hu har type! Alikevell vil hun ha meg med ut osv. Hun tar ikke med seg typen sin da.

 

Jeg synes vell egentlig at hun er HB. Vi har en fin tone og sånt. Hører ofte fra henne at jeg er søt og snill.

På lørdag var jeg og på fest. Da var både hun og typen der. Jeg for min del fikk litt for mye å drikke da. Men jeg husker at typen hennes sa til meg at jeg måtte slutte å prøve meg på dama hans.

Men jeg tror hun viser IOI. Eller kanskje hu bare vil være venner?

Hva tror dere?

Høres ut som jenta har det bra med deg. At kjæresten sier "ikke prøv deg på dama mi" betyr det at han er sjalu og er redd du tar ho fra han. Hadde ho sagt det selv derimot skal man respektere det. Det er hennes valg, og om hun heller vil ha deg enn han så gjør du dem begge en tjeneste med å bryte opp. Har dame selv og om hun hadde ønsket noen andre så skulle heller latt henne gå enn å holde henne i et forhold når hun ville være med noen andre. Det er tross alt min oppgave å være den beste muligheten hennes, og om det ikke er bra nok kan jeg ikke gjøre annet enn å se i megselv om hva jeg gjorde galt. Sånn bør alle tenke, kjæresten er ikke ens eiendel, men noe man må gjøre seg fortjent til enhver tid. Dessverre er det ikke alle som har samme oppfatning. Men jeg sier deg, vil du ha henne og hun (etterhvert) vil ha deg, så ikke stopp fordi hun har type. Det er ganske enkelt ikke ditt problem, men dems

 

Noen som har noen bra tips til hvordan å behandle jomfruer skikkelig?
- Ikke mase/presse dem til noe

- Være forsiktig, respektfull, forståelsesfull og omtenksom

 

Jeg tenkte nettopp på en ting. Det er mulig det ikke er riktig, men det bare klikka inni hodet mitt, og jeg måtte bare dele det. Det er sikkert veldig mange som leser denne tråden, som nå har brukt hele dagen foran dataen. Og hele gårsdagen. Og dagen før det. Osv osv. Hvorfor gjør de det? Noen synes sikkert det er dødsfett å henge med de virituelle vennene sine og game CS og god-knows-what. Jeg var sånn før jeg og. Jeg gikk faktisk glipp av (følg med nå) at den peneste jenta i klassa mi nakenbada, bare fordi jeg skulle spille clanwar i SWAT4. Etter det tenkte jeg at jeg ALDRI skulle si nei til sjanser for å være sosial igjen. Men hva gjorde jeg? Jo, jeg valgte sikkerheten ved å gjemme meg bak(eller foran om du vil) Dell-skjermen min gang på gang.
Kjenner til den. Har nå sluttet å si nei til noen som helst sosiale innbydelser. Sier man nei ofte slutter folk å spørre. Om du er sliten, forskjølet, bakfull, skal spille, se noe på tv, osv. Det er ikke noen unnskyldning. Vær sosial og delta på det du kan er den beste måten å overholde sitt sosialliv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...