Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Morsom erfaring.

 

Er på gardermoen, og skal kjøpe meg et blad og kose meg med på toget, og i det jeg går bort til bladstativene velter det en diger bunke med blader, mens jeg er en meter unna. Jeg blir stående ett sekund, snur meg og ser mot hun som står i kassa som smiler jævlig søtt til meg, jeg smiler tilbake, tar bladet mitt og venter på en person foran meg i køa og tenker at nå skal jeg rett og slett si at hun hadde et innmari søtt smil. Men i det det er min tur, sier "hihi, der fikk du dem i hodet" eller noe lignende, jeg blir litt satt ut og svarer noe lignende "tja, de bommet ganske greit heldigvis!", og så "takk, ha en f-fin dag". Men pokker, det var jo ikke meninga. Fra å være den sinnsykt staute og kjekke fyren ble jeg til han litt halvsjenerte som så på puppene mine i stedet for øynene mine. Faen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i det det er min tur, sier "hihi, der fikk du dem i hodet" eller noe lignende, jeg blir litt satt ut og svarer noe lignende "tja, de bommet ganske greit heldigvis!", og så "takk, ha en f-fin dag". Men pokker, det var jo ikke meninga. Fra å være den sinnsykt staute og kjekke fyren ble jeg til han litt halvsjenerte som så på puppene mine i stedet for øynene mine. Faen.

 

Dude, opplever lignende ofte. Er enkelte ganger responsen er så overraskende at jeg blir sugd inn i huet, prøver å analysere hva i helvete nettopp skjedde samtidig som jeg prøver å holde meg kul. Alt blir bare en forvirrende farsje og jeg ender opp med å chode buksa full av guffe. Yeah. Faen.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Du har kun #-closet en jente men er forelsket i hun? Jaja... :p

 

White: Grunnen til at du ikke har møtt på vennefellen er fordi den er super enkel å ungå, så lenge man har viser litt hensikt. Men de som først blir fanget av den har store problemer med å ungå den, fordi de trenger måneder på å manne seg opp.

 

Tror jeg selv har havnet i vennesonen en eneste gang ufrivillig, min første one-itis ever. Dog en del ganger frivillig. Derimot har jeg alltid klart å snudd det når det har vært et ønske.

 

Nå holder jeg meg utenfor den sonen hos de fleste venninene mine selv om jeg nødvendigvis ikke er ute etter noe mer. You never know when. ;)

 

Jeg har skrevet en lang artikkel om vennesonen som jeg sikkert kan legge ut her. Må bare korte den ned og finpusse den litt en dag. I kveld skal det leses til eksamen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
White: Grunnen til at du ikke har møtt på vennefellen er fordi den er super enkel å ungå, så lenge man har viser litt hensikt. Men de som først blir fanget av den har store problemer med å ungå den, fordi de trenger måneder på å manne seg opp.

 

Dude, jeg havnet ikke i vennefellen når jeg levde i sølibat en gang. Apropos sølibat: Tidenes sjekketriks.

Lenke til kommentar
White: Grunnen til at du ikke har møtt på vennefellen er fordi den er super enkel å ungå, så lenge man har viser litt hensikt. Men de som først blir fanget av den har store problemer med å ungå den, fordi de trenger måneder på å manne seg opp.

 

Dude, jeg havnet ikke i vennefellen når jeg levde i sølibat en gang. Apropos sølibat: Tidenes sjekketriks.

 

Man kan lett vise hensikt samtidig som man lever i sølibat. Man trenger ikke sex, kyssing eller berøring engang for å holde seg unda vennesonen. Man trenger spenning. Den spenning kan til og med skapes selv om du er helt passivt, altså 100% fra hennes side. Dvs at jenta er genuint betatt av deg.

 

Så hvis du sier at du ble kjent med en jente og kjente hun over en lengre periode uten å vise noe som helst form for flørting så var hun nok genuint interessert i deg.

 

Sølibat sucks btw. Tried it once, never again.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man kan lett vise hensikt samtidig som man lever i sølibat.

 

Jeg er klar over det, men det gjorde ikke jeg.

 

Sølibat ownz. Men så er jeg ekstremt monogam av meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Merkelig. Romkameraten min fikk nettopp melding fra Dorian:

 

I want you to pass this message along to wh1te. Tell him that I still have the pictures from Cancun. Tell him I'm going to start a website. I'm going to take a full page ad in the LA Times advertising it. Tell him it will be called I'm-a-diskusjon.no-moderating-whore dot com and that no password fee will be required. Tell him I want a F*cking call back!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_quest_*

Takker for svar på posten min på forrige side..

Hvordan kan jeg lavære å havne i venne sonen? Noen måter jeg kan se om hun allerede ser på meg som venn, eller vil ha noe mer? Som jeg sa er jeg bare 15, så trenger sikkert ikke noe kjempe skjekke proff for dette:P

Lenke til kommentar
Merkelig. Romkameraten min fikk nettopp melding fra Dorian:

 

I want you to pass this message along to wh1te. Tell him that I still have the pictures from Cancun. Tell him I'm going to start a website. I'm going to take a full page ad in the LA Times advertising it. Tell him it will be called I'm-a-diskusjon.no-moderating-whore dot com and that no password fee will be required. Tell him I want a F*cking call back!

Jeg forstod ikke svaret hans:

"Why don't you go back to your home on Whore Island?"

Lenke til kommentar
Takker for svar på posten min på forrige side..

Hvordan kan jeg lavære å havne i venne sonen? Noen måter jeg kan se om hun allerede ser på meg som venn, eller vil ha noe mer? Som jeg sa er jeg bare 15, så trenger sikkert ikke noe kjempe skjekke proff for dette:P

Du må vite hva du skal med henne, hvis du er usikker så kan det ødelegge mye. Vil du ha et forhold, vil du ha en date, vil du ha deg med henne? Du må vite hva du skal, og dermed vise henne det. Jeg gjorde den tabben, for en stund siden; hvor jeg var mr.Nice Guy og trodde at hvis jeg sto lenge nok på gjerdet så ville hun skjønne det. Du må også ikke være redd for vennskapet, det verste som kan skje er at dere ikke snakker sammen på en stund*.

 

Derfor synes jeg du skal begynne å snakke mer med henne F2F, og faktisk blir kjent med venninnene. Hvis de aksepterer deg, er en del av jobben gjort. Ellers må du eskalere, ta på henne og vise at du vil ha henne ved dette. Ikke bli helt gærn over henne på skolen, men ta ting gradvis.

 

*

Jeg hadde en opplevelse da jeg ødela et helt vennskap pga følelser, (dumme, dumme chode-meg) og vi snakket ikke sammen på rundt et år. For noen dager siden så hoppet jeg i det, begynte å snakke casual med henne. Det gikk mye bedre enn forventet, og jeg tror at jeg kan holde normal kontakt med henne nå. Poenget mitt er at ingen kan være sur på noen i en evighet (kanskje, hvis det er noe ekstremt ala drap o.l). Der datt jeg av toget...

 

 

Ja, sorry hvis posten er uoversiktlig... men sov 3 timer i natt. Og hadde tentamen senere, og mer kaffe heller jeg ikke i meg. Kaffe er nasty...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...