Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Dude, du skriver for bra for å kun skrive på dette forumet, skaff deg en blog! Skulle gitt mye for skriveegenskapene dine. Og så, det der må du bli kvitt, kan ikke holde på sånn, eneste måten du må ta hintet på er jo om dama sier at du får en hundrings om du puler'a. Jeg vet ikke helt hva du føler at stickingpointet er, sånn helt 100% konkret, men finn ut hva det er, definer det, og motbevis det. Kun eneste gang, så er det gone.

 

Du har vært på shopping..? :p

Og du har vært på forumsurfing? Hvem var nærmest å pule? Han, ikke deg.

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg vært ute og tenkt, eller filosofert. Riktignok har det ført til noen bumper underveis, men la oss komme over til poenget mitt.

 

There's no truth but what we make er et lite sitat jeg har plukket opp fra Sarah Connor, fra Terminatorfranchisen. Jeg synes egentlig dette er noe alle burde ha med seg, siden det er slik det er i PU også. Vil en som ikke får seg dame tenke over det, eller vil ha skylde på verden rundt seg? Vil en som tar dop slippe unna virkelighet, eller vil den ta ham igjen?

 

Det er her jeg vil skille meg ut, både som elev av PU/PUA og menneske. Jeg vet at en må gjøre en innsats, og legge sjela si i det en gjør for å oppnå det beste. Fremdeles kjenner jeg at jeg har mine begrensinger, og det er enkelte ganger jeg lurer på om alt det jeg gjør her er verdt det. Har jeg virkelig utviklet meg så mye, vil jeg oppnå drømmene mine? Vil drømmene mine være de samme når jeg oppnår dem, eller vil de bli annerledes?

 

Så kommer dager som denne, da jeg oppnår noe innenfor et felt... men alikkevel er det noe som holder meg nede. Jeg lar det vonde ta meg, og jeg lar følelsene mine ta over meg. Fra før av vet jeg at slikt kan skade et menneske, men jeg lar meg selv alikkevel føle følelsene; smerten, følelsen av å ha gått seg vill, uvissheten. Så kommer det et lyspunkt, en slags indre visdom som du har alltid vist er der... men du har aldri følt den. Og når du føler dette, så føles det som om du har forstått verden rundt deg. Alt er så mye klarere, og du føler deg på topp igjen. Det kan hende du gliser for deg selv, eller er ute og gjør noe som tilfredsstiller deg. Er dette det nærmeste en kommer komplett fred, eller kan en leve slik hele tiden?

 

Så, nå skal jeg kritisere meg selv. Jeg er bare en realist, som forsøker å forstå verden bedre... men dette har kostet meg mye rart, jeg har ikke hatt den bratte lærlingkurven dere andre har hatt rundt jenter. Jeg kunne ha gjort så mye mer, vært så mye bedre... men jeg lar visse ting forhindre meg. Selv om jeg dypest inne i meg vet at det er jeg som lager min egen skjebne, det er kun døden jeg ikke råder over her i livet. Hvorfor klarer jeg ikke å bli bedre i selve PUA-biten av gamet? Hvorfor møter jeg universets visdom, når jeg ikke gjør den ekte jobben min? Dette handler mye om å sjekke opp damer, ikke oppføre seg som en selvoppnevnt profet...

 

Herregud, karer... det er visse ganger jeg skulle ønske jeg var dum, stein dum. Slik at jeg kunne sjekke opp jenter, istedenfor å lete etter svar på universets gåter. Herregud, så mye jeg kan hate meg selv... Hva skal jeg med denne hjernen, når jeg ikke bruker den til noe kreativt? Jeg kunne ha gjort så mye bedre, men alikkevel her står jeg. Jeg kommer til å ende opp som fullstendig KJ om jeg ikke skjerper meg. Eller vil jeg ha for mye, for fort?

 

-------------------

 

Sorry for det lange innlegget, og dere trenger ikke å føle det obligatorisk å lese det. Jeg er lost, men dette har jeg vel skylden for selv...

 

 

Fuck it, jeg har en plan!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Jeg er 14 år. Er det lurt å begynne så tidlig?

Er det noen andre ting som jeg i tillegg må ta hensyn til?

 

vel du må daygame fram til du er 18, med mindre du drar på fjortisfester som egentlig er ganske dårlige felt og du burde være moden nok for dette og med tanke på at du bare er 14 er nok det en del år til du er helt moden for dette spillet :)

Lenke til kommentar
Jeg er 14 år. Er det lurt å begynne så tidlig?

Er det noen andre ting som jeg i tillegg må ta hensyn til?

 

vel du må daygame fram til du er 18, med mindre du drar på fjortisfester som egentlig er ganske dårlige felt og du burde være moden nok for dette og med tanke på at du bare er 14 er nok det en del år til du er helt moden for dette spillet :)

Ja, kan jo være veldig døve forhold på dagtid, og da må man jo skape det, og det kan jo bli utfordring til tider.

Er nok ikke så mye fjortisfester oppe i en liten turistbygd, men det er nok av unge damer her på ski :new_woot:

 

Tenkte på det samme, er ikke sikkert alle jenter som er rundt 14-16 år er modne til å bite på, eller vil det funke, kanskje jeg må bruke andre former for å få de til å føle seg veldig bra?

 

Er jo bra å starte tidlig også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...