Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Noen her som ser på How I met your mother? Jævlig tidig, og der har du en fyr som stort sett er awesome, og legend, wait for it, DARY! En eller annen manusforfatter der har vært/er inne i et game relatert miljø i allefall

 

Angående manusforfattere så må det sitte en del kule typer med veeeeldig mye kunnskap om diverse saker rundt omkring i de diverse tv og film-selskapene. Skulle gjerne likt å møtt folka bak Family Guy.. De som har skrevet Californication må jo ha en del kunnskap om hva som tiltrekker damer osv også, for eksempel..

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som ser på How I met your mother? Jævlig tidig, og der har du en fyr som stort sett er awesome, og legend, wait for it, DARY! En eller annen manusforfatter der har vært/er inne i et game relatert miljø i allefall

 

Det er Barney, og han er sjef!

Noen som så på Paradice Hotel. Han trønderen satt og tok 'palm reading' osdv. Noen som har sitti å lest på nett :p

Lenke til kommentar
Noen som så på Paradice Hotel. Han trønderen satt og tok 'palm reading' osdv. Noen som har sitti å lest på nett :p

 

Pratet litt om det tidligere i tråden også, og han har jo drevet og pratet om "sosial dynamikk" osv, samt at chosen sa han hadde flere communtiy friends.. så han kan ikke være helt borte :p

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Det tror jeg ikke er spesielt vanlig, gitt. Diskusjon.no er sannsynligvis et mindre godt sted å bedrive sjekking på. Med mindre du har skills som Dorian.
Vet nå ikke helt jeg. Jeg vet om flere som har hooket opp via dette forumet, og jeg sitter med forumbaby nr 2 i magen akkurat nå, så helt forferdelig kan det ikke være.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...