Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Ja, men jeg synes ikke at det å starte skole for å gi gutter tips om hvordan de kan få ei dame til sengs er noe innbydende. Greit nok med selvtillit greia, men det kan de få fra Dr.Phil også. Føler liksom at fler gjemmer seg bak uskyldige dådyr øyne.

 

Men dette går jo selvsagt også til de utenfor opplegget. Men bare det at noen aktivt går inn for å lære det bort som plager..

 

Kanskje Dr. Phil kan overbevise deg?

 

Se filmen hos Youtube

 

PS: Sjekk del 2 også! spesielt det som blir sagt mellom 5:20 og 5:40

- Mot de La Vie :)

 

EDIT: Noen som vet hvorfor youtube filmen ikke loades i posten?

Endret av motdelavie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, jeg fikk øynene opp for PUA "metoder" da jeg så "The pickup artist". Nå i Januar får jeg en del penger på konto, og tenker: "Nå kan jeg jo fortsette å fornye garderoben".. Det som er at jeg ikke har no særlig med klær jeg føler meg stilig i, og har i et halvt år nå vekslet mellom to bukser (ettersom de er de eneste jeg føler meg komfertabel i) også har jeg to-tre gensere jeg overlever i. Jeg vil ha tips på butikker der jeg får rimelige og gode klær sånn at jeg får to bukser, så er jeg plutselig blakk... Jeg kan også si at jeg synes jeg får til sjekking av kvinnfolk veldig bra over internett, men sliter mer vis jeg møter folk i helger ol. Men regner med at det handler om selvtillit. Jeg har heller aldri brukt no særlig med godlukt, rett og slett fordi jeg enten er hjemme eller er på treninger. Jeg vil gjerne lære meg alt som er å lære innen dette, og bli en stilig mann, som får respekt av de fleste. Håret mitt skal fikses senere denne måneden (cornrows, ja jeg vet mange synes det er rart på hvitinger, men jeg vil prøve no nytt) Jeg takker for alle tips jeg måtte få :)

Lenke til kommentar

jeg lurer på hvordan man kan starte å lære/trene seg opp til en PUA, trenger jeg en mester for å lære meg opp? Eller kan jeg lære meg ting for meg selv? Jeg er veldig intresert å starte å trene opp dette før jeg kommer helt inni voksenlivet sånn at jeg har litt forkunnskap før jeg begynner å dra på klubber og sånt om et år da jeg blir 18

Lenke til kommentar
Den forandringa er helt awesome : ) Og ja, Tim er genial, jeg digger også Jeffy. Makan til fucka og artig fyr skal du lete lenge etter. :p

Jeffy har ikke noe eget DVD opplegg som Tim, eller? Er det verdt å se på transformations, eller spriker det ut av "læren" til Tim?

 

Jeffy har et eget show som heter "The Jeffy Show". Alt materialet til RSD er bra, og de har alle de samme grunnleggende tingene, så de strider nok ikke mot hverandre, selv om jeg ikke har sett transformations.

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvordan man kan starte å lære/trene seg opp til en PUA, trenger jeg en mester for å lære meg opp? Eller kan jeg lære meg ting for meg selv? Jeg er veldig intresert å starte å trene opp dette før jeg kommer helt inni voksenlivet sånn at jeg har litt forkunnskap før jeg begynner å dra på klubber og sånt om et år da jeg blir 18

Du kan dra damer uten å lese bøker og. Erfaring er den beste lærdom.

Lenke til kommentar
Det positive er som dere sier her at man får bedre selvtillit, men jeg er liksom der at det å få selvtillit er noe annet enn å få selvtillit til å sjekke opp damer, da blir men mer styrt av andre i møte med jenta/target enn om man kommer selv, med sin egen tolkning av hvordan flørting og sjekking skal være.

 

 

Tja, jeg har lest en del PUA-material og div andre bøker . I starten var den største grunnen at jeg ville ha meg en jente. Kjapt som faen. Men etter en del lesing oppdaget jeg at det var min egen selvfølelse som fikk trening. Gjelder å være glad i seg selv. For så lenge du ER nummer.1 i livet ditt. OG det er det viktigste i LIVET mitt. MEG!. De fleste skjønner dette etter en stund :) Håper jeg.

Lenke til kommentar

Smykker er win. Klokke nummer 2 var ikke særlig peacockete, det var bare en helt streit klokke. Den var fin og kan jo passe til det du har på deg, men hvis du først skal bruke et sånt plagg til å tiltrekke oppmerksomhet så er D&G-klokken "morsommere".

 

Personlig har jeg ikke et smykke på meg på byen som koster mer enn 59kr. ^^

Lenke til kommentar

Sist jeg skrev et innlegg om meg i denne delen av forumet er lenge siden og da som gjest, men nå som jeg skal "psyke meg opp" litt og lære å gi faen så kjører jeg samme stil som, husker ikke nicket helt, SaSab.

 

Jeg er da av den typen som er singel og ingen av venninnene mine skjønner hvorfor. Er jo i grunn ganske motiverende å høre dem si det, men samtidig frustrerende pga at jeg er singel hele tiden og hvis jeg skal tolke det dem sier bokstavelig så burde jeg svømme i jenter uten at det er tilfellet. Jeg tror nok at det store problemet mitt er at jeg går i vennefella gang på gang, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det til "the next level" hvis man kan si det på den måten. Dermed har jeg i grunn endt opp som den morsomme guttekompisen som er hyggelig å være sammen med, greit nok til en viss grad, men for å sette det litt på spissen så spøker det for kone med barn og stasjonsvogn hvis denne trenden fortsetter.

 

For å skrive kort om meg så vil jeg tro at de fleste oppfatter meg som morsom, selvironisk, snill og positiv. Jaddajadda, jeg ser jo selv at den setningen ser helt håpløst positiv ut på papiret, men det er inntrykket jeg har fått fra andre og det er i grunn slik jeg oppfatter meg selv når man ser på de positive sidene. Hvis det er en ting som jeg ikke er så glad i når det gjelder meg selv så er det kroppen min, jeg er nemlig veldig tynn(184cm og en varierende vekt mellom 67-70kg). Selv så har jeg egentlig slått meg til ro med tanken at jeg er ganske tynn, men grunnen til at jeg ikke liker det er at jenter snur seg nok helst etter de guttene med mere muskler på kroppen.

 

På det sosiale området så er jeg ikke redd for å snakke med folk selv om jeg sikkert kunne vært flinkere til å ta kontakt. Når jeg er på vorspiel så hilser jeg på alle sammen og prater med de jeg sitter sammen med og når kreftpinner skal inhaleres utendørs. På byen holder jeg meg i grunn til de folkene jeg drar ut med og det er på det her området jeg har tenkt å herde meg litt. Fant ut på nyttårsaften at i kveld skal jeg ta en runde å ønske alle sammen, og nå mener jeg alle sammen, på hele uteplassen godt nytt år så jeg gjorde det med overraskene positivt resultat. De aller fleste smilte og klemmer eller håndtrykk ble utdelt, mens noen igjen ga meg rare blikk samtidig som de ønsket det samme tilbake halvhjertet. Det ble på en måte en "wakeup-wall"(kommer ikke på noe norsk ord akkurat nå) om at det ikke er så veldig skummelt å ta kontakt med totalt fremmede mennesker, så jeg gjentok eksperimentet på turen ut fra uteplassen og til taxikøen gjennom sentrum. Fikk kanskje enda bedre resultat der så jeg prøvde det samme en siste gang på lørdag etter nyttårsaften og der fikk jeg en tilbakemelding som jeg ikke blir å glemme med det første. Jeg ønsket en mann av utenlandsk opprinnelse godt nytt år på en uteplass og han ble så utrolig glad at hele ansiktet bare strålte, det smittet over til meg så jeg strålte resten av den kvelden, pussig at en fremmed fyr som meg klarte å gjøre noe sånt tenkte jeg.

 

Jeg endte opp på nach den kvelden med en kompis og noen jenter og jeg følte det litt på meg etter en stund at det er mulig at hun ene har interesse for at vi kan finne på noe mer senere enn og bare sove. Som jeg nevnte i starten av innlegget så vet jeg ikke hvordan jeg skal gå fram for å komme til "the next level" så om det virkelig var en interesse der får jeg aldri vite. Ser at jeg har skrevet en del tekst nå som kanskje ikke har så mye å gjøre med det jeg egentlig spør om, mulig jeg bare fikk skrivelyst, men en av tingene er jo bl.a "the next level" som jeg burde finne et norsk ord på snart og på en annen side er det kanskje greit å vite litt om meg før man eventuelt svarer. Den andre tingen er at jeg har tenkt å fortsette disse eksperimentene mine når jeg er ute på byen, bare at denne gangen skal det bli litt vanskeligere enn å bare ønske godt nytt år. Jeg hadde nemlig tenkt å ta kontakt med vilt fremmede mennesker på byen, litt for å trene opp mitt sosiale vesen og mest for å treffe jenter. En av tingene jeg har tenkt på å si tidlig i samtalen er bl.a at jeg prøver å bli flinkere til å ta kontakt med fremmede mennesker og at jeg lurer på hva de tenker på når jeg kommer bort for å ta kontakt, høres det ut som en god ide? Kaster jo alle kortene på bordet temmelig fort, men tenkte at det kunne jo vært morsomt å få høre hva de mener om meg.

 

Så en RSD-dvd i går, Foundations, og der snakket han om en type mennesker som ikke har vansker med å prate med fremmede mennesker, de trenger bare å få noen tips for hvordan man skulle gå fram. Eller noe sånt, husker det ikke helt ordrett, men småhåper og tror litt at jeg kanskje kan være en sånn kar. Vet ærlig talt ikke, men er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Var i en diskusjon med noen her på jobben, er litt på siden av topic, men er jo mange "ressurspersoner" her inne.

 

Noen som har et bra opplegg for klespoker for 2 personer?

Noen som har erfaringer med det eller tilsvarende?

Vet ikke om klespoker har med PUA's å gjøre, men mulig da :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om klespoker har med PUA's å gjøre, men mulig da :p

 

Vel det kan vel være en ingang til å sette en lettkledd frame på situasjonen. Har vel hørt om lignende. Men tenkte egentlig mest på at om man skulle poste i en tråd hvor det er sannsynlig å treffe på noen som har spilt klespoker på denne måten måtte det være denne tråden.

Lenke til kommentar

Er det ok å si at man "savner en jente litt" til henne dersom man ikke har pratet til henne på 1-2 mndr, og at man har troa på at man har god sjanse på henne etter å ha lært litt PUA? Eller noe annet man burde si/skrive?

 

Hun ditcha meg egentlig på den tida, og ville bare være "venner" så bare slutta vi å prate, selv om vi hadde noe på gang en stund før det igjen. Henger meg ikke opp i en jente, men bare plager meg litt at vi ikke prater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...