Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

"Savner deg" er ganske needy hvis man ikke har pratet med hverandre i det hele tatt på 1-2 mnd syns jeg..

 

Prøv heller å ta en litt morsom vri på "tenker på deg"..

 

Nå er ikke jeg noen expert PUA, men jeg ville gjort noe ala:

 

Melding 1: Stopp med det der! >:|

Svar fra henne: hæ?/Hva snakker du om? (eller noe i retning av det)

Melding 2: Stopp med å løpe igjennom hodet mitt på den måten der.. Jeg prøver faktisk å jobbe og konsentrere meg her!

 

Så tar du det derfra..

 

Den var kanskje litt cheezy, men jeg tror den ville funket hvis du har no sjangs :p

 

edit: la til "å konsentrere meg" :p

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den var kanskje litt cheezy, men jeg tror den ville funket hvis du har no sjangs :p

Den var knallbra. Jeg anbefaler også "Kan du sjekke lappen i skjorten din, jeg vil se om du er "Made in Heaven"..", evt så kan du spørre om kontonummeret hennes slik at du kan overføre penger til henne og indirekte kjøpe henne en drink. Da er man bra stilig, azz.

Lenke til kommentar
Den var kanskje litt cheezy, men jeg tror den ville funket hvis du har no sjangs :p

Den var knallbra. Jeg anbefaler også "Kan du sjekke lappen i skjorten din, jeg vil se om du er "Made in Heaven"..", evt så kan du spørre om kontonummeret hennes slik at du kan overføre penger til henne og indirekte kjøpe henne en drink. Da er man bra stilig, azz.

Haha, jeg sa den var cheezy! :D

Men har kjørt en lignende selv, med great success ^^

Men må jo seff ha litt sjangs på damen fra før av :) Er en direkte crash'n'burn som en cold-approach :p

Lenke til kommentar

Oj sorry.. :o

Overså at han blei dumpa :o

Leste bare at han hadde ei dame han ikke hadde snakka med på 1-2 mnd og som han hadde sjangs på..

 

Da skal du ikke bruke den cheezy greia nei :D

 

Men de cheezy sjekkelinjene som de alle har opplevd før på byen er gull verdt når man allerede er innenfor døra ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tomtom_*

Mange av dere som har lest "Think and grow rich" av Napoleon Hill og faktisk fått noe ut av det? hva har dere fått ut av det?

 

har lest alt det før det første kapittelet, og skal begynne på det første kap. nå.

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Gjest Gjestgutt19

Hei, har slitt en periode med manglende motivasjon til livet generelt og skole/venner osv, men holder på å jobbe meg opp igjen. Begynner så smått å få selvfølelsen tilbake etter måneder med null respekt for egen person. Har begynt å trene og jobbe på skolen igjen osv osv.

 

Det jeg tenker på er om noen kan anbefale en bok, et eller annet, som har med motivasjon og hvordan nå målsetninger å gjøre? Tenker det at når jeg har fått selvfølelsen skikkelig tilbake vil jeg også være i stand til å fikse damer igjen.

Men et eller annet, som ikke nødvendigvis har med pick up å gjøre men motivasjon osv.

 

Jeg ønsker meg konkrete mål, jeg ønsker å ha en plan jeg kan jobbe mot. Ikke bare å trene bra og jobbe på skolen men å ha et mål som man kan drømme om hver kveld. Kunne ønske jeg visste hva jeg ville bli.

 

Jeg har den oppfatning at alle de som har en bestemt visjon som de vil realisere og som daglig jobber mot dette målet, er de mest solide menneskene som er, og jeg tipper på at en god del av disse er damemagneter. Altfor mange jobber IKKE mot et sånt mål, og etterhvert faller de vekk fra guttedrømmen og mister på en måte gløden..det går an å se i øynene til folk. Skjønner dere meg?

 

Det jeg ønsker for meg selv nå, er et mål. Faen, et skikkelig grandiost mål som lyser i det fjerne:-D det er drømmen,

jeg tror mye av dette henger sammen med om man fikser damer. Det med å være en troverdig person med respekt for seg selv og med drømmen i det fjerne. glimtet i øyet. livsglede.

 

Som følge av dette ønsket om å endre meg har jeg også i stor grad gått fra å være en ren spectator til å bli mer handlekraftig. Hvilken glede:D

 

Jeg kjenner endelig gnistene i kroppen igjen, vilje til å arbeide mot et stort mål. Etter 18 måneder med vandring i mørket er jeg igjen på vei mot noe stort.

 

Har virkelig lyst til å ta livet til the next level. Lykke til med damefangst gutter. :D

Lenke til kommentar

Da har jeg sett film med hu jeg liker.

 

Summery: Jeg er sikker på at hun liker meg og, jeg så på kroppsspråket hennes, det jeg så var:

 

-Hun snurra / tulla med håret

-Bet ofte på ei nagel

-Hun rødmet

-Hun eksponerte håndleddene

-Hun strøk seg på armen

-Trakk håret bort fra nakken og eksponerte den

-Hun klødde seg veldig på kinnet, som hun tenkte på noe.

 

I linken jeg poster her er flere av de "signalene" beskrevet og flere matcher på en prikk. http://romance.virtualpune.com/html/only_males.asp

 

De sier kroppsspråk aldri lyver, er jeg håpefull her eller er det mulig hun liker meg?

 

Hun spurte til slutt veldig sjenert og usikkert "Såå, hva skjer i helga da?" jeg svarte casual "neh, vet ikkje, finna på noke?" det sa hun ja til :)

 

 

 

Forrige fest gjorde hun en shit test på meg sa hun, er det et tegn at når ei tester hvordan du reagerer på noe hun sier som skal gjøre deg sjalu, at hun liker deg?

Endret av Coraxx
Lenke til kommentar

Coraxx: Hvis du, etter å ha lest om PU, fortsatt ikke forstår de signalene der, så er noe galt. Jeg tror du burde droppe å spørre her inne og heller satse, sånn at du lærer å lese kroppsspråk selv. Uansett hvordan du beskriver henne så kommer det til å bli subjektivt, spesielt når du brukte kvelden på å "lese" henne. Sånt synes jeg ikke man trenger å tenke PUA for å forstå, der skal man bare bruke skjønn. Det er tross alt ikke gresk, bare... tja, norrønt.

Lenke til kommentar
Coraxx: Hvis du, etter å ha lest om PU, fortsatt ikke forstår de signalene der, så er noe galt. Jeg tror du burde droppe å spørre her inne og heller satse, sånn at du lærer å lese kroppsspråk selv. Uansett hvordan du beskriver henne så kommer det til å bli subjektivt, spesielt når du brukte kvelden på å "lese" henne. Sånt synes jeg ikke man trenger å tenke PUA for å forstå, der skal man bare bruke skjønn. Det er tross alt ikke gresk, bare... tja, norrønt.

 

 

Så hun like meg? :innocent:

Lenke til kommentar

Du vil at hun skal like deg, så du forteller de delene av kvelden din som vil få oss til å tro at hun liker deg, sånn at vi kan si "Go for it, hun liker deg". Du vil da prøve deg, hun vil sannsynligvis svare ja og du vil skrive "Takk alle her inne, dere hadde rett!".

 

Ikke se etter bekreftelse her, bare gjør det. Du må slutte å tenke og begynne å gjøre. Chop chop!

Lenke til kommentar

Coraxx: Som Dorian Gray skriver, i stedet for å være en "luring" og analysere, lese kroppsspråk og se etter IOIs... bare gjør det!

 

At hun er hjemme hos deg og ser film alene (?), da er det et tegn på interesse. Selv om Dorian postet akkurat det du skal gjøre, må jeg bare understreke viktigheten av det. Jeg har selv brent meg på akkurat dette; Jeg trodde jeg var lur og så etter IOIs og ventet på x antall IOIs før jeg gjorde noe i stedet for å bare gjøre det.

 

Just do it!

Lenke til kommentar
Du vil at hun skal like deg, så du forteller de delene av kvelden din som vil få oss til å tro at hun liker deg, sånn at vi kan si "Go for it, hun liker deg". Du vil da prøve deg, hun vil sannsynligvis svare ja og du vil skrive "Takk alle her inne, dere hadde rett!".

 

Ikke se etter bekreftelse her, bare gjør det. Du må slutte å tenke og begynne å gjøre. Chop chop!

 

QFT.

 

 

Virker som du er veldig "inne i hodet ditt", noe man absolutt ikke burde være.

"The sound of pick-up is whoooooosh" - Tim

Lenke til kommentar
Den var kanskje litt cheezy, men jeg tror den ville funket hvis du har no sjangs :p

Den var knallbra. Jeg anbefaler også "Kan du sjekke lappen i skjorten din, jeg vil se om du er "Made in Heaven"..", evt så kan du spørre om kontonummeret hennes slik at du kan overføre penger til henne og indirekte kjøpe henne en drink. Da er man bra stilig, azz.

Hallo, hvis det er deg funker jo alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...