Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel det man kaller for folk som ikke er helt klaibert i sosiale settinger. Det en typisk ting mellom kompiser, da folk som regel enten krangler om damer eller penger.

 

Når det kommer til hvordan han kan handtere en slik situsjon er det mange forskjellige ting man kan si/gjøre for at kompisen skal lukte lunta. Men det kan kreves litt "baller" for å faktisk sette sin egen kompis på plass rett foran en ukjent dame.

 

Når det kommer til hvordan du kan få han inn i dette, så kan du eks sende han linken til denne tråden slik at han selv kan lese seg opp litt og komme med spørsmål. En ting du også kan notere deg bak øret er at selv om du synes fyren er kjempe allright, så er det ikke sikkert andre ser det samme som deg. Jeg går utifra at du har kjent han ganske lenge, og derfor er han sikker på deg slik at han kan slappe av.

 

Sparknekt og Hjerterknekt er to kjempe flinke gutter, og nei, de misbruker ikke damer på noe som helst måte. Ærlighet er en veldig sentral egenskap hos dem begge, selv i ubehagelige situasjoner. Mange kunne lært masse av dem begge, og jeg gleder meg til Hjerter kommer igang med prosjektet sitt ;)

Lenke til kommentar
Har en liten request. Etter å ha lest mye stoff og teknikker på engelsk, prøver jeg å oversette dem til norsk, men på norsk virker dem ikke naturlige i det hele tatt.

 

Noen som for eksempel har gode oversettelser på:

 

- Your nose wiggle when you smile

- Your eyes are so beautiful, may i touch them?

- "Hey" -> "What are you doing later?" -> "Wanna come home with me?"

(Kommer til å liste opp flere)

 

- Your nose wiggle when you smile= Nesa di rynker når du snakker, det er ganske søtt(Bedre å avslutte sånn)

- Your eyes are so beautiful, may i touch them?= Dine øyne er så vakre, kan jeg ta på di?(Ehm,,denne var ganske pointless på norsk)

- "Hey" -> "What are you doing later?" -> "Wanna come home with me?" = Hei-> Hva har du tenkt til senere i kveld? -> Du kunne ikke tenke deg å bli med meg hjem å finne på noe?

Lenke til kommentar

Hva med å snike til ham info om PUA via en av disse kompisene..? Send dem lenken og be dem sende den videre?

Eller kanskje enda enklere, neste gang du prater med ham tar du PUA opp som tilfeldig samtaleemne, forteller at du har kommet over "et opplegg for gutter som trenger et lite spark bak når det kommer til jenter" og syns det er interessant å lese om, vinklet positivt. At du "har lest at det er mange som får skikkelig bra hjelp av greiene.. Har du hørt om det?"

Neste gang han sitter ved pc'n kommer han nok til å google litt, og for sikkerhetsskyld kan du sende ham noen linker(f.eks til korthuset) med teksten "Virka som du og syns de greiene var litt interessant, så sender deg litt av det jeg leste :)"

 

Hadde lurt meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
- "Hey" -> "What are you doing later?" -> "Wanna come home with me?" = Hei-> Hva har du tenkt til senere i kveld? -> Du kunne ikke tenke deg å bli med meg hjem å finne på noe?

ntjaa.. "finne på noe" blir enten rart eller sleskt føler jeg, ala frimerkesamlinga. og "du kunne ikke tenke deg" er vel litt for bedende.

 

Apokalypseåpneren skal være enklest mulig og mest mulig direkte:

-hei. (pluss evt. "hvordan går det?")

-hei.

-Hva skal du senere?

-Vet ikke/nachspiel/hjem å legge meg

-Lyst å bli med meg hjem?

Endret av toth
Lenke til kommentar
*snip*

Flott å høre at det er noen der ute som faktisk leser det mange av oss skriver, og forstår det, i stedet for å lese og bare forstå det de vil. :) Kudos!

 

Når det kommer til å få han kameraten din til å finne dette opplegget, så syns jeg rett og slett du skal ta en direkte prat med han. :) Hadde selv flere prater om det hele hvorfor-er-du-singel-opplegget med mine venninner, men vi kom aldri frem til en løsning. Hadde en av de venninnene mine tipset meg om dette opplegget, så hadde jeg vært veldig takknemmelig. Så tror du kan ta deg en prat med han og peke han i retning av denne tråden, og du kan også peke han til video-bloggen til Natural Tim ( http://www.flawlessnaturalvideoblog.com/ ) og be han skaffe seg DVD-settet Blueprint:Decoded av Tyler Durden (nå skal ikke jeg oppmuntre til ulovlig nedlasting, men settet ligger i en sjørøverbukt nær deg ;) )

 

Han kommer til å være deg evig takknemmelig! :)

Lenke til kommentar

Blueprint: Decoded måtte jeg rett og slett slå av, det samme gjorde kompisen min. Det hele var rett og slett utrolig kjedelig, repeterende og intetsigende. Begynner det å ta seg opp etter 8 timer, eller er det like vagt og "Du må vise verdi fordi jenter er bare jenter..." i 300 timer til?

 

Jeg ville virkelig ikke anbefalt noe så langvarig til en som ikke selv har oppsøkt opplegget, da B:D fremstår for meg som noe for svært spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
hvordan sier man til en fyr at "jeg ser hvordan du sliter med damene - les dette"?

 

 

Jeg synes PU er awesome, og vil selvsagt dele det med så mange som mulig, ettersom det har gitt meg så mye.

 

Måten jeg legger det frem for andre er ganske enkel slik:

 

-Vet du hva? Jeg skal vise deg noe dritkult! Det er så MindBlasting! Det er som en helt ny verden som åpner seg for deg! Du kommer til å digge det!

 

x Å? Hva er det for noe da?

 

-Det handler om å forstå sosiale situasjoner. Se rundt deg! Hva er det du ser. Se på interaksjonene. Alt sammen er sosiale mekanismer.

PU handler om å forstå disse mekanismene og å ha det jævlig gøy! Og å få pult :)

 

Det handler om å bygge selvtillitt, bli mer lykkelig og å spre glede.

 

Stikk innom denne-adressen søk på real social dynamics og last ned Flawless Natural. Det er bare så dritkult!

 

 

 

 

Det er slik jeg vanligvis legger det frem for gutter. Gutter liker tanken på å få pult :)

 

 

Paaskehare, jeg er glad for at du ser at det også er positive sider ved pu, og jeg håper også at du vil spre det videre :)

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg skal prøve å få sneket det inn i en samtale en gang, ihvertfall. Han og jeg er ikke bestevenner, så jeg tror jeg skal få noen andre til å hjelpe meg litt med linker osv ^^ Men takk for gode tips!

 

Dette opplegget er jo egentlig ganske spennende, men det er jo forståelig at man gjerne ikke vil bli sett på som en ting på linje med en fleshlight? Folk flest liker jo sex, men vil bli sett på og respektert som det mennesker det er, og når det er mye fokus på at guttene (og jentene) bruker dette for å "få pult" så er det vel ikke så rart om noen jenter tolker det videre som at det er alt de vil? :)

 

Jeg skal nok spre det, men ikke ved å si at det er for å få pult ^^

Lenke til kommentar

Måten ei jente oppfatter deg på, er det i den logiske eller emosjonelle delen av hjernen? Ved og bruke push / pull teknikken, kan man da få henne til og ville ha deg, eller er det slik at hvis ei jente ser på deg som . feks ikke henens type, så er du skrudd uans hva du gjør?

Lenke til kommentar

Jenter har ikke en logisk del, de har en emosjonell del og en dyrisk/instinkt del. Den logiske delen av hjernen befinner seg i testiklene. Jenter vet heller ikke hvem "sin type" er, men det gjør ikke gutter heller. De som ønsker seg høy, mørk og kjekk ender opp med liten, søt og blond, og omvendt. Du kan derimot lese deg frem til hvordan jenter vil bli behandlet, da det ikke er alle som reagerer like mye på hver ting. Enkelte jenter kan oppfatte push-and-pull som at du leker med henne og egentlig ikke bryr deg, og tenke at du kanskje ikke vet hva du vil eller bare vil tease. Hvis hun ikke responderer så prøver man noe annet, men gutter flest kan vel få jenter flest, skal vi tro teorien.

Lenke til kommentar
Måten ei jente oppfatter deg på, er det i den logiske eller emosjonelle delen av hjernen? Ved og bruke push / pull teknikken, kan man da få henne til og ville ha deg, eller er det slik at hvis ei jente ser på deg som . feks ikke henens type, så er du skrudd uans hva du gjør?

 

Stort sett er det vel sånn at man vil ha det man ikke kan få ;) Forbuden frukt, vettu.

Ved å gjøre seg mystisk og "uoppnåelig" tror jeg mange jenter ville bite på kroken lett. Nå skal ikke jeg uttale meg så mye om akkurat dette da jeg egentlig ikke har lest noe av stoffet eller sett dvd'ene, men det er et faktum ^^

 

Broren min sammenlignet det med en strikk: om du nærmer deg henne(/ham) for mye, så blir strikken slakk og hun vil trekke seg unna, men om det er du som trekker deg unna så vil hun nesten automatisk komme etter.

Lenke til kommentar

It's me, again.

 

Jeg er han fyren som skrev den milelange posten, på side 419. Jeg får rett og slett ikke tak i target på skolen, og det plager meg litt at jeg må utsette approachen min hele tiden. Jeg er klar for å sette i gang med "prosjektet" mitt, og hun er en dritsøt jente som er litt som meg selv og jeg vil virkelig finne ut av hvordan hun er. Da jeg har lest flawless natural, og nå skjønner jeg hvordan ting fungerer. Hjernen min er 100% innstilt på at jeg skal få henne med ut på en date...

 

Men, det har seg slik at det er svært vanskelig å få tak i henne da hun er alene. Hvordan kan jeg få henne til meg? Skolegame sucks noen ganger...

 

Coraxx:

 

Ikke nødvendigvis, det Tim sier og det jeg elsker med den fyren er at du må tenke på at dere begge får noe ut av det. Hun kan tenke at du ikke er hennes type, men hvis du viser (og da virkelig VISER det, enten ved å si at du vil jage henne hardere enn noen på denne jord). Også må DU føle det du vil at HUN skal FØLE, hvis du føler at hun føler at du ikke er typen hennes så vil hun føle det også. Men hvis DU føler at du er morsom, og at du er verdt henne da vil hun også føle det.

 

Et annet lite verktøy jeg vil anbefale til alle er dette med at hvis hun tenker negativt, så må du få henne ut av den tenkebanen. Hvis hun sier nei til deg, så si at du aksepterer det men PRESS PÅ. Aksepter, og skift tema så press på. Hjernen din er som et nett, den "fanger opp" det du vil fange opp. Hvis du fanger opp negative ting, så er alt ødelagt. Men hvis du driter i det, og velger å fokusere på det positive så går det mye bedre skal du se ;)

 

Og, husk det viktigste:

 

Hør på kjernen din, hør på din indre mann. Når du ser en jente, så opplever enhver mann en liten "wow"-følelse. Bruk den til å lede deg...

 

Fy faen, hva er det som skjer med meg? Jeg holder på å forandre meg, og det er deilig. Jeg er mer selvsikker, og føler meg mye mer fresh. Tim er helten min...

Lenke til kommentar
Fy faen, hva er det som skjer med meg? Jeg holder på å forandre meg, og det er deilig. Jeg er mer selvsikker, og føler meg mye mer fresh. Tim er helten min...

 

Den forandringa er helt awesome : ) Og ja, Tim er genial, jeg digger også Jeffy. Makan til fucka og artig fyr skal du lete lenge etter. :p

Lenke til kommentar
Den forandringa er helt awesome : ) Og ja, Tim er genial, jeg digger også Jeffy. Makan til fucka og artig fyr skal du lete lenge etter. :p

Jeffy har ikke noe eget DVD opplegg som Tim, eller? Er det verdt å se på transformations, eller spriker det ut av "læren" til Tim?

 

Nå tenkte jeg å skrive som gjest igjen, men så skjedde det noe. Jeg innså at kjernen er med meg hele tiden, og nå valgte jeg å høre på den lille jævelen. Han sa at jeg skulle skite i mine ytre demoner, og at det er jeg selv som styrer tingene. Vil jeg være redd hele tiden om noen leser innleggene mine? Det er rent bullshit, og choding på høyt nivå...

 

Så her er jeg, SasaB og tar ansvar for mitt eget liv. Hele livet mitt har jeg gått rundt, og brydd meg om hva folk tror om meg. Alltid har jeg krevd anerkjennelse av andre, og alltid har jeg vært usikker på mine egne steg i denne verden. Fuck det... Nok høytidelighet av meg, på tide å "get to buisness". Ser ut til at jeg fant ut av løsningen på mitt vesle "skoleproblem".

 

Dette SKAL testes...

 

I want you do feel this the next time you see a girl who you like, in the club, or whatever… then walk right up and say:

 

 

 

“Hey… you know what… I just couldn’t continue my day unless I met you”

 

***pause wait for blush/reaction***

 

“I was just walking along, minding my own business and then I saw you and went WHOA I have to meet this girl or I would kick myself”.

 

“I’m Tim”.

 

Hele denne artikkelen ligger her. Kos dere ;)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...