Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg er tydeligvis alt for kresen. Prøvde tinder for første gang i dag, og fant nesten ingen å dra til høyre.. fikk match med en insane bra overkropp som var klar som et egg. Viste seg dessverre at det på toppen ikke var noe fristende for min del, så da var det bare å unmatche fyren etter et halvdårlig forsøk på å få han til å styre unna først.

 

Nå er det ingen flere å se gjennom..

Du er tydeligvis ikke i bergen enda.

 

He he he he

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Penis-illin... Tror jeg hadde brutt ut i latterkrampe om noen hadde sagt det til meg. Eventuelt kunne det vært morsomt å se hva motparten sa om man snudde den. "Hei, føler du deg ikke bra? Ser ut som du trenger litt penis-illin".

 

Sug på den her:

 

Penisen min døde, kan jeg begraven den i rævva di?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En dame som skal på sjekkern og søker tips og råd? Hva er dette, X-Files? Tror du du har sett noe eller?

 

Etter min erfaring er stort sett den eneste sjekkingen dem driver med er hinting, og atter flere hint, bare. Og alt annet er unntaksvis når noen helt ute av det blå plutselig ikke ser helt hensikten med det lengre og reagerer naturlig derfra, hva enn det skulle innebære.

 

Lyst på et tips, darkness? Bare dropp hintene og finn på noe annet. :)

Endret av Skallekos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ganske direkte av meg jeg altså :)

 

Tinder har vært en eneste gedigen nedtur. Tips til dere gutta: greit at dere vil ha dere noe, men lat i det minste som om det spiller en rolle hvordan dama ser ut da..

 

Snakket med to stk i går som ønsket uforpliktende sex. Helst der og da. Han ene så kun profilbildet mitt og var dermed klar. Hvor mye kan ikke et sånt bilde lyve? Det er skikkelig turnoff når det er så tydelig at fyren ikke har noe som helst slags standard for seg selv. Nr 1 var i det minste litt mer standhaftig og maste om flere bilder og helfigurbilde. Dessverre er jeg ikke villig til å gå for http://www.berco-as.no/file/thumb/file/1/183821&width=813&height=610&resize_mode=fill.jpg. Han var ikke stygg, det var ikke det. Bare ikke min type.. jeg har dessverre blitt altfor kresen med årene. Mulig det går over når jeg har fått vært singel lenge nok og er desperat nok. Haha.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Det er så sykt det man utstråler. Er man bare glad, er alle glad, og om noen skulle ikke være glad, så gir man faen :D .

Nøkkelen til livet: Be happy and don't give a fuck about what anyone else thinks.

 

 

 

EDIT: Sykt hvor "desp" man blir i fylla egentlig. Altså man trenger ikke sex, men fyfaen hvor langt man er villig til å gå for det! Merker det på meg selv nå. Lang historie kort, en jente jeg møtte på fest i påsken skrev til meg for typ 3 dager siden:

 

Hun: Hei

Meg: Hey

Hun: hva skjer søten?<3

 

Allerede der gikk troll alarmen min av, hvem skriver noe sånt så tidlig i en samtale? Så jeg svarte med masse dritt til hun, hvor jeg spør hvor vi møttes og hun svarer: hos *****

Noe som var riktig også skrev jeg om hvor mye jeg hatet feite mennesker, var ment som en spøk, men endte opp med at hun slettet meg fra face. Også viste jeg dette til en kompis og venninne ista hvor det endte opp med at de skrev til hun. Selv skrev jeg nettopp til hun for å prøve å redde det. Egentlig gir jeg ganske faen og prøver å fokusere på og forbedre meg selv. Men alikkevel er det koslig og ha noen å snakke med :)

Endret av R3pulsive
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er så sykt det man utstråler. Er man bare glad, er alle glad, og om noen skulle ikke være glad, så gir man faen :D .

Nøkkelen til livet: Be happy and don't give a fuck about what anyone else thinks.

 

 

 

EDIT: Sykt hvor "desp" man blir i fylla egentlig. Altså man trenger ikke sex, men fyfaen hvor langt man er villig til å gå for det! Merker det på meg selv nå. Lang historie kort, en jente jeg møtte på fest i påsken skrev til meg for typ 3 dager siden:

 

Hun: Hei

Meg: Hey

Hun: hva skjer søten?<3

 

Allerede der gikk troll alarmen min av, hvem skriver noe sånt så tidlig i en samtale? Så jeg svarte med masse dritt til hun, hvor jeg spør hvor vi møttes og hun svarer: hos *****

Noe som var riktig også skrev jeg om hvor mye jeg hatet feite mennesker, var ment som en spøk, men endte opp med at hun slettet meg fra face. Også viste jeg dette til en kompis og venninne ista hvor det endte opp med at de skrev til hun. Selv skrev jeg nettopp til hun for å prøve å redde det. Egentlig gir jeg ganske faen og prøver å fokusere på og forbedre meg selv. Men alikkevel er det koslig og ha noen å snakke med :)

 

 

nice-job-dumbass.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Noe som var riktig også skrev jeg om hvor mye jeg hatet feite mennesker, var ment som en spøk, men endte opp med at hun slettet meg fra face.

Haha! Jeg elsker slik humor. Synd jenta var for feit til å skjønne spøken!

Endret av Flatlus
Lenke til kommentar

 

 

Noe som var riktig også skrev jeg om hvor mye jeg hatet feite mennesker, var ment som en spøk, men endte opp med at hun slettet meg fra face.

Haha! Jeg elsker slik humor. Synd jenta var for feit til å skjønne spøken!

 

Hun var ikke det, men hun skrev jeg var så kjekk også svarte jeg med synd jeg veier 120kg nå. Også sier hun at det ikke gjør noe.

 

Du har issues.

Bare fordi jeg ser hva som er gærnt med verden og kan fint yttre det til andre mennesker?

 

Vær gang jeg ser en overvektig person får jeg rett og slett vondt i menneskeheten min. De er tegnene på grådighet, overflødighet og latskap. MENS andre sulter ihjel, så sitter de på mcern og propper i seg kcal på kcal fordi de får penger av staten til fete seg opp.

 

Sånne som Jørgen Foss kan skyte seg selv, sier de ikke kan noe for å være feite osv! DET er så jævlig feil! Alle kan forbedre seg, de respekterer seg selv bare for lite til å gidde og gjøre noe for det! Jeg driter i hvor hardt dem sier de har prøvd, om de ikke greide det har de ikke prøvd hardt nok!

 

Jeg har sett folk på youtube som ikke har klart å gå! Men hvor viljestyrke og mentalitet så har dem greid å løpe! Og hvis du vil kan jeg vise deg de!

 

Så ikke kom her og si at feite mennesker ikke kan noe for at dem er feite. Alle bare bygger fundamentet for at dem kan rettferdiggjøre ovenfor seg selv at det er greit å være feit.

 

 

Bare gjør sånn her så slipper jeg og finne den til seinere.

Endret av R3pulsive
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...