Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det lammeste jeg ser på tinder er jenter som kler seg opp for selfies. Common, vi er ferdig med ungdomskolen.

 

Og fallskjermbilder - jeg er drittlei fallskjermbilder.

 

Det mest interessante jeg ser er jenter som helt ærlig skriver hva de vil ha. Gjerne med en sarkastisk twist :)

 

Hadde du skrevet den listen din, f.eks, darkness. Da hadde jeg bete på.

 

Et tips for folk som vil ha napp er å være helt random. Ta de litt på sengen.

 

"Hei, vil du ha en klem?" Funker overaskende bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sant nok. Men jeg tror han lest mye om hvordan den kvinnelige hjernen fungerer. Forstår ikke helt på hvilken annen måte han klarte å sjonglere med så mange jenter på en gang.

 

Det kalles erfaring, du var åpenbart bare ett hakk i sengestolpen, som mange andre. Menn er av evolusjonære årsaker programmert til å ville ha sex med flest mulig kvinner, det handler underbevisst om reproduksjon. Hvorfor skal det være så vanskelig å holde på med flere damer samtidig? Framgangsmåten han kjørte på deg, gjorde han nok på de andre også. Først vinner han tillitten din, skaper trygghet og en dyp emosjonell forbindelse og får deg til føle at du er spesiell for han (ingen kvinne liker å være nummer to,tre,fire osv osv). Kombiner dette med mye fysisk berøring og frigjøring av oxytocin i huet på deg og BAM, resten er som å stjele sukkertøy fra en treåring med downs.

 

Jeg ser forresten ikke noe problem med det han gjorde, han fortalte deg bare det du ville høre for å gi han tilgang til sukkerveggene. Du var bare naiv nok til å tro at du hadde større betydning for han enn det du faktisk hadde ;)

 

 

Jeg er helt enig i en ting du sier , at jeg trodde jeg hadde i alle fall LITT større betydning for han enn hva jeg faktisk hadde. Jeg visste jo hele veien hvordan han var, så heldigvis har jeg ikke noe knust hjerte. Jeg fant han interessant fordi jeg ikke helt skjønte hvordan han kunne gå å ødelegge venninne forhold ved og ligge med venninne til de han hadde vært på osv. Greit nok at du ligger rundt, men denne gutten tok det til et helt nytt level. Og ja, erfaring! OM han hadde LANG erfaring. Men jeg tenker av den erfaring blir du også litt voksen i hue etterhvert. At det å gå rundt å ligge med 10 forskjellige jenter hver måned nødvendigvis ikke gjør deg lykkelig. Jeg tror lite på det at du kommer i kontakt med dine egne følelser ved å holde på sånn. Prøvde også å fortelle han dette, og han sa at han ville bli forelsket og finne seg ei, men han var helt "fucked up" når det kom til følelser.

 

Jeg følte meg ikke "played" før jeg fikk vite at han hadde hatt et "fuckfriend" forhold til en av mine "bedre venner" i over 3 måneder, på denne tiden prøvde han også å få meg til sengs, samtidig som han allerede var i sengs med hu. Normale folk gjør ikke sånn, eller folk med en smule empati, gjør det bare ikke.

 

Alt det du forteller om den metoden, stemmer nok godt overens med det han gjorde. Men det er skremmende å vite at man faktisk aldri kan vite om folk ljuger deg opp i tryne eller om de forteller sannheten. Jeg valgte å tro han fortalte sannheten, ikke fordi jeg følte meg så sykt spesiell, men fordi jeg er vant med at gutter kan bli fort interessert i meg. OG merk, det sier jeg ikke for å virke blærete. Det er sant. Så jeg tenkte, jaja.. kanskje han faktisk snakker sant.

Lenke til kommentar

Av de kompisene jeg har som holder på sånn, så er de nok voksnere i hodet enn hva det de driver med skulle tilsi. Det er bare det at de faktisk ikke har lyst på dame, men vil ha de "nattlige godene" uten forpliktelser. Ingen av de har noen spesiell stabilitet i livet sitt ellers, så de velger bort forhold intill de faktisk er klar til å slå seg til ro.

 

Nå kan det hende at det henger sammen med at menn får generelt færre tilbud enn kvinner, eller om det bare er at mannehjernen er mer rasjonell i slike situasjoner enn kvinners, men jeg merker veldig fort om en kvinne som prøver seg bare er ute etter noe for kvelden, noe kortvarig, eller om hun er genuint interessert i noe mer.

 

Du kan vel møte på nye mennesker selv om du er sammen med kjente?

Når resten av vennegjengen består av par som har vært sammen i årevis, en "closed-circuit", er det ikke like kult å være oddetall hjulet på vogna som stikker ut aleine eller ditcher resten rett etter restaurantmiddagen. Det merker vel kanskje du og? Det er vanskelig å finne noe nytt når man har vært sammen med noen lenge og alle andre fortsetter å være sammen når du blir singel.
Endret av Feh
Lenke til kommentar

Tja, jeg trekker meg litt unna sånne situasjoner, fordi det gjør meg ukomfortabel å være femte hjul på vognen. Jeg er jo nysingel. Føler litt på det at jeg står alene, siden alle i min omgangskrets er godt etablert. Jeg gikk fra å være gift tobarnsmor med nytt hus og stasjonsvogn til å bli singel tragisk alenemor. Heh. Har bare vært singel i to uker, men tar meg selv i å lure på om jeg kommer til å dø singel. Er bare å ta seg sammen og ut og sjekke mannfolk så jeg i hvert fall kan få meg noe :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jeg trekker meg litt unna sånne situasjoner, fordi det gjør meg ukomfortabel å være femte hjul på vognen. Jeg er jo nysingel. Føler litt på det at jeg står alene, siden alle i min omgangskrets er godt etablert. Jeg gikk fra å være gift tobarnsmor med nytt hus og stasjonsvogn til å bli singel tragisk alenemor. Heh. Har bare vært singel i to uker, men tar meg selv i å lure på om jeg kommer til å dø singel. Er bare å ta seg sammen og ut og sjekke mannfolk så jeg i hvert fall kan få meg noe :p

 

Haha, shitt du høres ut som min nåværende pulevennine. Sikkert på at hu blir crazy cat lady bare fordi hu gjorde det slutt med typen som hadde bil, hus og hytte.

 

Ta det med ro, du er dame. Det finnes uansett mer despe fyrer enn deg der ute, du har valget mellom de, bare still de opp på rekke og plukk ut den du liker best.

Lenke til kommentar

Haha. Ikke få meg til å høres ut som en gold digger da. Jeg er ganske greit selvstendig, men man fucker opp økonomien ganske bra ved å skille seg. Spesielt med barn. Jeg regner også at barna kommer til å gjøre at alle mannfolkene skygger banen når det gjelder noe seriøst. Men få meg noe skal jeg alltids klare. Jeg må bare komme meg opp i salen igjen. Har jobbet ganske hardt for å få ting som jeg vil med en fyr jeg har lyst på. Jeg er vant til å få det som jeg vil ganske fort, så uvant å måtte jobbe for maten ;) måtte en DEL seduction til, men jeg tror jeg har han nå ;)

Lenke til kommentar

Det lammeste jeg ser på tinder er jenter som kler seg opp for selfies. Common, vi er ferdig med ungdomskolen.

 

Og fallskjermbilder - jeg er drittlei fallskjermbilder.

 

Det mest interessante jeg ser er jenter som helt ærlig skriver hva de vil ha. Gjerne med en sarkastisk twist :)

 

Hadde du skrevet den listen din, f.eks, darkness. Da hadde jeg bete på.

 

Et tips for folk som vil ha napp er å være helt random. Ta de litt på sengen.

 

"Hei, vil du ha en klem?" Funker overaskende bra...

Jeg har prøvd med en sarkastisk tvist. Jeg er dronningen av sarkasme. Men i starten så fikk jeg match med ALLE jeg swipet til høyre. Da hadde jeg kun et bilde og lite i profilteksten. Nå har jeg flere bilder og har prøvd med litt forskjellig. Har tenkt at det fremstod som at jeg prøver for hardt, men samtidig så setter jeg pris på sånne profiler selv hos menn..

 

Nå får jeg nesten ikke match med noen. Skjønner meg ikke på tinder, virker som om det er veldig rart oppsett. I starten fikk jeg bare opp 10-30 stk om gangen, og så ble søket tomt i noen timer. Nå går søket aldri tomt men jeg får sjelden match.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Kl er nesten 1, og jeg går mot byen.

 

Er alene, og går inn på uteplass nummer 1. Åpner en jente, og det går ikke så bra siden jeg oppfører meg som en liten creep.

 

Går på plass nummer 2, åpner en jente når jeg kommer inn. Går ikke så bra, men jeg sier til henne at jeg ikke er helt våken enda, og greier å ro meg litt mer mot land.

 

Åpner så to russere, og kommer litt i snakk med dem. Kjøper meg en pils.

 

Drar ut på røykeområde, åpner der to jenter, og vi vi har det jævlig fet.

 

Ender opp med at jeg møter et par kompiser, og vi ender opp på nasch hos han ene.

 

Synes det er litt artig :) .

Lenke til kommentar

"Jeg åpnet en jente". Klar over hvor patetisk ut det høres eller?

 

Man prater med jenter.

Snakk for deg selv. Jeg snakker ikke med jenter jeg liker - jeg åpner kjeften, og ut kommer det ord som kun ved tilfeldigheter danner sammenhengende og forstålige setninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...