Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde jeg faen ikke godtatt.

Gidder ikke ta det seriøst ;) .

 

 

Hva syns du om jenter som spytter deg i trynet da? Også smiler de å ler etterpå? Hvordan ville du reagert på dette?

 

Da mener jeg sånn at de gjør det i en "morsom" stemning mellom deg og ho, f.ex at du holder henne fast med begge hender på senga mens dere "lekesloss" :p

Lenke til kommentar

Liten historie, ikke sånn sett helt relatert til sjekking:

 

Satt på bussen, og hørte på en sang på mobilen min, da tanken slo meg: Sangen er jo jævlig bra, så jeg tar heller skrur den over den bærbare høyttaleren jeg har med :D . Artig, artig :p .

 

__________________

 

Neste gang jeg er ute, skal jeg prøve å bare introdusere jenter jeg akkurat jeg har åpnet til jenter jeg vil åpne. Er visst "the shit" to do i følge Julien :p .

 

_---------

 

På vei til en kompis dro hjem innom en uteplass. Møtte tilfeldigvis kjentfolk, så det var nice. Åpnet også en jente som var nice, hun var jævlig digg. Var ikke akkurat i syk state så holdt det kort, og hun var sånn sett med to kiser.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

^

 

Jeg må innrømme jeg har problemer med konteksten i det innlegget der.

Hva mener du?

Grunnen til at jeg finner det gøy å lese denne tråden henger nok litt i lag av samme grunn som nevnt over her. At noen klarer å gjøre ett såpass stort nummer av mennesklige dialoger.

Vel, jeg vil påstå menneskelige dialoger er en av våre viktigste behov.

 

Men bare burde jo ikke legge for mye i det, som med alt annet. Noe annet enn å ikke utføre det så godt man kan.

 

 

______________

 

Føler energi har så sykt mye å si. Mange jeg møter igjen, hvor jeg blir overrasket over responsen i forhold til hva jeg "forventer". Å forvente noe er nok ikke så bra, eneste måten det er mulig å feile på, da det er eneste måten det ikke gikk etter planen.

 

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Liten historie, ikke sånn sett helt relatert til sjekking:

 

Satt på bussen, og hørte på en sang på mobilen min, da tanken slo meg: Sangen er jo jævlig bra, så jeg tar heller skrur den over den bærbare høyttaleren jeg har med :D . Artig, artig :p .

 

Hvordan bli maks hata av alle rundt deg, gratulerer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Liten historie, ikke sånn sett helt relatert til sjekking:

 

Satt på bussen, og hørte på en sang på mobilen min, da tanken slo meg: Sangen er jo jævlig bra, så jeg tar heller skrur den over den bærbare høyttaleren jeg har med :D . Artig, artig :p .

 

Hvordan bli maks hata av alle rundt deg, gratulerer.

takk for det, i den paradoksale verden vi lever i, vet jeg ikke.

 

Var uansett en chill sang, blir jo ikke verre enn at radioen er på. Min intensjon var også god.

Lenke til kommentar

 

 

Liten historie, ikke sånn sett helt relatert til sjekking:

 

Satt på bussen, og hørte på en sang på mobilen min, da tanken slo meg: Sangen er jo jævlig bra, så jeg tar heller skrur den over den bærbare høyttaleren jeg har med :D . Artig, artig :p .

 

Hvordan bli maks hata av alle rundt deg, gratulerer.

takk for det, i den paradoksale verden vi lever i, vet jeg ikke.

 

Var uansett en chill sang, blir jo ikke verre enn at radioen er på. Min intensjon var også god.

Folk liker de som er i godt humør kontra de med dårlig humør ;) Bare pass på å ikke bli "han tullebukken".
Lenke til kommentar

Utrolig morsomt og interessant og lese hvordan mange gutter "manipulerer" seg inn til hjertene til oss stakkars jenter :wow: Jeg har lenge vært opptatt av psykologien av hvordan gutter og jenter oppfører seg forskjellig i situasjoner. Det har vel generelt aldri vært et problem for meg å spotte en "player", eller en som virkelig bare vil i buksa di.. Men den siste gutten jeg var interessert i han brukte virkelig mange skittene triks på meg, det er som en åpenbaring å lese de første sidene på denne tråden :rofl: HVOR DUM kan man bli.

 

Han spurte om drømmene mine hele tiden, prøvde åpenlyst å komme seg inn i mitt emosjonelle state, for å si det sånn. Visste det på en måte innerst inne, men den lille idiotiske og optimistiske stemmen i meg sa "han kan jo FAKTISK være oppriktig interessert" .Alle bitene bare faller helt på plass nå. Han er den perfekte pick - up artist. Jeg er sikker på at han har lest bøttevis av bøker og teorier. Hvis jeg var lei meg eller noe, så ville han alltid trøste meg , for å så prøve seg etterpå. LOL.
Heldigvis var jeg ganske vanskelig mot han, fikk han virkelig til å jobbe. Nettopp fordi jeg visste hvordan han var fra dag 1. Men likevel falt jeg for det etterhvert. Nå er han heldigvis long gone og ute av livet mitt. Sånne gutter som han har lært meg hva jeg skal holde meg unna i fremtiden og det er jeg takknemlig for.

Tror jeg skal sette meg enda mer inn i dette altså! Veldig interessant :roll:

Endret av giveashit2
Lenke til kommentar

Utrolig morsomt og interessant og lese hvordan mange gutter "manipulerer" seg inn til hjertene til oss stakkars jenter :wow: Jeg har lenge vært opptatt av psykologien av hvordan gutter og jenter oppfører seg forskjellig i situasjoner. Det har vel generelt aldri vært et problem for meg å spotte en "player", eller en som virkelig bare vil i buksa di.. Men den siste gutten jeg var interessert i han brukte virkelig mange skittene triks på meg, det er som en åpenbaring å lese de første sidene på denne tråden :rofl: HVOR DUM kan man bli.

 

Han spurte om drømmene mine hele tiden, prøvde åpenlyst å komme seg inn i mitt emosjonelle state, for å si det sånn. Visste det på en måte innerst inne, men den lille idiotiske og optimistiske stemmen i meg sa "han kan jo FAKTISK være oppriktig interessert" .Alle bitene bare faller helt på plass nå. Han er den perfekte pick - up artist. Jeg er sikker på at han har lest bøttevis av bøker og teorier. Hvis jeg var lei meg eller noe, så ville han alltid trøste meg , for å så prøve seg etterpå. LOL.

Heldigvis var jeg ganske vanskelig mot han, fikk han virkelig til å jobbe. Nettopp fordi jeg visste hvordan han var fra dag 1. Men likevel falt jeg for det etterhvert. Nå er han heldigvis long gone og ute av livet mitt. Sånne gutter som han har lært meg hva jeg skal holde meg unna i fremtiden og det er jeg takknemlig for.

 

Tror jeg skal sette meg enda mer inn i dette altså! Veldig interessant :roll:

 

Han kan også ha plukket det opp uten å ha lest en eneste side om sjekking, da sjekketeori i bunn og grunn bare går ut på å utvikle og integrere kvaliteter som stort sett alle attraktive menn i større eller mindre grad innehar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Utrolig morsomt og interessant og lese hvordan mange gutter "manipulerer" seg inn til hjertene til oss stakkars jenter :wow: Jeg har lenge vært opptatt av psykologien av hvordan gutter og jenter oppfører seg forskjellig i situasjoner. Det har vel generelt aldri vært et problem for meg å spotte en "player", eller en som virkelig bare vil i buksa di.. Men den siste gutten jeg var interessert i han brukte virkelig mange skittene triks på meg, det er som en åpenbaring å lese de første sidene på denne tråden :rofl: HVOR DUM kan man bli.

 

Han spurte om drømmene mine hele tiden, prøvde åpenlyst å komme seg inn i mitt emosjonelle state, for å si det sånn. Visste det på en måte innerst inne, men den lille idiotiske og optimistiske stemmen i meg sa "han kan jo FAKTISK være oppriktig interessert" .Alle bitene bare faller helt på plass nå. Han er den perfekte pick - up artist. Jeg er sikker på at han har lest bøttevis av bøker og teorier. Hvis jeg var lei meg eller noe, så ville han alltid trøste meg , for å så prøve seg etterpå. LOL.

Heldigvis var jeg ganske vanskelig mot han, fikk han virkelig til å jobbe. Nettopp fordi jeg visste hvordan han var fra dag 1. Men likevel falt jeg for det etterhvert. Nå er han heldigvis long gone og ute av livet mitt. Sånne gutter som han har lært meg hva jeg skal holde meg unna i fremtiden og det er jeg takknemlig for.

 

Tror jeg skal sette meg enda mer inn i dette altså! Veldig interessant :roll:

 

Han kan også ha plukket det opp uten å ha lest en eneste side om sjekking, da sjekketeori i bunn og grunn bare går ut på å utvikle og integrere kvaliteter som stort sett alle attraktive menn i større eller mindre grad innehar.

 

Sant nok. Men jeg tror han lest mye om hvordan den kvinnelige hjernen fungerer. Forstår ikke helt på hvilken annen måte han klarte å sjonglere med så mange jenter på en gang. En ting jeg vet, er at han tok aldri nei for et nei. Han ga seg ikke før han fikk til det han ville :-P Altså akkurat som jeg bare var et mål han måtte investere tid og krefter i. Han dreit fullstendig i om han knuste hjerter på veien. Rett og slett rein manipulering. Han sa så mye til meg, som bare viste seg å være "prat" i ettertid. Såå.. Håper det ikke ligger naturlig for han, for å si det sånn.. Da har han et problem.

Lenke til kommentar

Det værste jeg veit er pretensiøse show-offs. I en slik sammenheng vil jeg se hvordan personen ser ut. Ikke hvor de har vært eller hva de har gjort, for det er det ærlig talt ingen andre enn dem selv som bryr seg om. Smil med tenna ute og avslør noenlunde hvordan kroppsfasongen er. Hva de skriver gir jeg som regel faen i. Listen over fails i profilteksten er rett og slett endeløs. Den kjedelige "ASL" er faktisk den beste imo, samt hva de gjør til daglig og kanskje hvor høye de er.

 

Dette har utviklet seg til en merkelig sommerferie. 1 week down, 3 to go, og jeg som feirer fire år som singel har snodig nok klart å planlegge hele sommeren sammen med venner og kjente uten den minste mulighet til å møte noen nye. FML.

Lenke til kommentar
Sant nok. Men jeg tror han lest mye om hvordan den kvinnelige hjernen fungerer. Forstår ikke helt på hvilken annen måte han klarte å sjonglere med så mange jenter på en gang.

 

Det kalles erfaring, du var åpenbart bare ett hakk i sengestolpen, som mange andre. Menn er av evolusjonære årsaker programmert til å ville ha sex med flest mulig kvinner, det handler underbevisst om reproduksjon. Hvorfor skal det være så vanskelig å holde på med flere damer samtidig? Framgangsmåten han kjørte på deg, gjorde han nok på de andre også. Først vinner han tillitten din, skaper trygghet og en dyp emosjonell forbindelse og får deg til føle at du er spesiell for han (ingen kvinne liker å være nummer to,tre,fire osv osv). Kombiner dette med mye fysisk berøring og frigjøring av oxytocin i huet på deg og BAM, resten er som å stjele sukkertøy fra en treåring med downs.

 

Jeg ser forresten ikke noe problem med det han gjorde, han fortalte deg bare det du ville høre for å gi han tilgang til sukkerveggene. Du var bare naiv nok til å tro at du hadde større betydning for han enn det du faktisk hadde ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...