Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Basically reklame for LSD her nå!

 

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

Hvor gammel er den artikkelen? så ikke noen dato på den

 

Publisert fredag 03.10.2008 kl. 08:31, oppdatert 10:28

 

Oi såpass, da er vell denne saken forsvunnet fra media for lengst, hvor sto det publiserings dato? Jeg fant en ikke

Lenke til kommentar

 

 

 

Basically reklame for LSD her nå!

 

Her - har man reklame for dop. Dagbladets fantastiske dekning av det den gang nye rusmiddelet Salvia.

 

«Jeg fyrte opp på samme måte og dro innpå røyken, også denne gangen dro jeg inn to ganger (…) plutselig var det eneste fornuftige å gjøre og mitt kall i livet å løpe frem og tilbake mellom døra og senga. Jeg føler jeg spurtet frem og tilbake i 700 kilometer i timen, jeg bare måtte gjøre det - det var min virkelighet»

 

Og min personlige favoritt:

 

«Jeg fikk en opplevelse av at jeg kunne trekke dørkarmen ned over hodet som en hatt, og når jeg ristet på hodet ristet hele den halvdelen av jordkloden, siden den hang fast i hatten.»

Hvor gammel er den artikkelen? så ikke noen dato på den

 

Publisert fredag 03.10.2008 kl. 08:31, oppdatert 10:28

 

Oi såpass, da er vell denne saken forsvunnet fra media for lengst, hvor sto det publiserings dato? Jeg fant en ikke

 

Det sto helt nederst faktisk, unde den tips-boksen:)

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått det til å virke et par-tre ganger, men som regel ender jeg bare opp med å fornærme motparten såpass at de stikker :p

 

Én gang var det dog litt morsomt. Det var noe prat rundt et bord (på en fest) om rullgardiner og peniser, og etter en 15 minutter lang en-veis avhandling fremført for damen som satt ved siden av meg om referanser mellom gardiner og kjønnsorganer konkluderte jeg med å si "skal jeg rulle gardina di?" og så bar det rett opp og inn på et rom..

Lenke til kommentar

Jaja, på tide med en god gammeldags røverhistorie.

 

Er ute på bøn i går, det nærmer seg nach tider og jeg står der med ei jente jeg har fått god kontakt med, hu drar med seg ei vennine og noen kompiser, stikker hjem til meg da de ikke hadde noen plasser og stille opp med. Han jeg deler leil var da edru hjemme og sov, men jeg ga fan sku close dama. Kommer hjem, god stemning, jeg sier til jentene at de må inn og vekke samboeren min, da kan han jo ikke bli sur. Få besøk av 2 8'ere i senga, de gjør det med glede. Og begge blir liggende og snakke med han, folket uti stua stikker hjem. Så da ligger vi der, dame, samboer, dame meg. Jeg spør hu jeg holder på med om de skal sove her, og drar a med på rommet mitt. Hu andre blir liggende i senga.

 

Våkner neste dag, får hevet jentene på dør. Samboeren min har det største gliset ever, og jeg kan bekrefte at jeg fikk pult. Så slutter han ikke glise, og han closa fan hu som lå hos han.

 

And the winner of the bro of the year award, goes to me.

 

Forresten, aldri hatt ei så lita og nett jente i senga før, gøy og hive rundt på!

 

FYYYY FAAAAEENN!!! det er det råaste !! :D xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha. Tja. Tror det der med at damer har det så lett er veldig overdrevet. Mulig man alltid kan få seg noe, men har man visse standarder så er det en helt annen sak.

Greia, er litt, at menn halvveis ikke tror det er sant om en jente tar for mye initiativ. Og mange har nok dårlig selvbilde, og tenker at alle som vil ha dem, må være like dårlig selv :p .
Lenke til kommentar

Jeg er tydeligvis alt for kresen. Prøvde tinder for første gang i dag, og fant nesten ingen å dra til høyre.. fikk match med en insane bra overkropp som var klar som et egg. Viste seg dessverre at det på toppen ikke var noe fristende for min del, så da var det bare å unmatche fyren etter et halvdårlig forsøk på å få han til å styre unna først.

 

Nå er det ingen flere å se gjennom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...