Gå til innhold

Sliter med elendig framerate!


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller så er frameraten på rundt 10 :( nesten umulig å spille pvp..

Kan nevne pc delene jeg har:

Cpu: I.P 4, 3.2ghz (som burde holde...?)

Skjermkort: Radeon x800gto

Ram: 1g

 

Kjører på omtrent lavest oppløsning og low på alt av detaljer. Alt er innstilt etter best preformance men frameraten går ikke høgere..

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke så dårlig frame rate med det kortet. Jeg tipper problemet er minne. Det er veldig lett å makse ut 1gb hvis du har ting kjørende i bakgrunnen.

8913486[/snapback]

Pfff. Jeg kan kjøre PS, FF og WoW samtidig med ~60 FPS på denne pcen. Jeg har 512mb RAM, og ATI Radeon 9800 XXL skjermkort. Så tvilerpå at det er RAMen det står på hos han her.

 

(Og, ja, min nye pc er bestillt)

Lenke til kommentar

Selv om trådstarter tilsynelatende har finni årsaken til problemet sitt, vil jeg alikevel få poengtere at siden patch 2.1 for en 3-4 uker siden så er det maaaaaaaaaaange som fikk redusert sin FPS med 50-70 over natta. (Jeg er en av dem).

 

Flesteparten som har posta i en av dem mange trådene både på EU- og US-forumene har tilsynelatende oppegående maskiner, men fellesnevneren ser ut til å være nyere nVidia-kort.

Lenke til kommentar

Her er det ikke brikken som er feilen , men som han selv sier.. når den er så varm vil ytelsen reduseres betraktelig.

 

Selv har jeg spilt wow siden det startet på en Acer bærbar med X600 radeon med 128mb og aldri hatt noen problemer.

 

Helt til nå nylig da viften begynte å feile ( ikke rart etter så mange år med konstant spilling ) og den stoppet faktisk på onsdag midt under Gruul raidet og CPU ble mildt sagt BBQ'd og det var ikke mulig å få liv i den igjen.

 

Har bestilt meg nye deler til ny pc som kommer idag *sittre* Og her er stikkordet Geforce 8800 600mb PCIe16x , 4Gb Ram og 22" Wide LCD.

Lenke til kommentar

Det skjedde noe i den siste patchen, vet bare ikke hva. Hadde 9800XT før som kvelda. Kjøpte Power Color X1950 Pro 512mb Et kort som skulle være mer enn bra nok.

Brukte drive cleaner for å fjærne gamle drivere, og la inn nyeste omega drivers.

Alt virket helt fint til den siste patchen kom.

Nå er det ofte så dårlig fps som 20, og det hender jeg får en melding ved start av wow at "no 3d acelrator found" Instal Direct x 9c.

Fargene i wow virker veldig matte og blasse i forhold til før.

 

Før denne patchen hadde jeg 50fps i raid og alt virket skarpt og fint.

 

Maskinvare ellers.

Intel Pentium 3ghz

2gb minne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...