cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 rundet 70 %, det tar skikkelig lang tid før man får 100%... hatr brukt i overkant av 60 timer
ErlendRU Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Irriterer meg skikkelig at de folka som står rundt omkring med sånne små sidemissions ofte ikke er der de skal være og sånt. Hadde vært mye enklere om de bare sto der hele tida..
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er skikkelig irriterende... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeff ble kjørt over...
Tehjoran Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Hvor mange missions er det med han Jeff? Jeg har tatt bilde av dama hans også har jeg lempa hun uti vannet med en bil.. Mer?
Zeph Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ja, det er skikkelig irriterende... Jeff ble kjørt over... Jeff-oppdragspoiler: Det er jo faktisk meiningen. Endret 2. juni 2008 av Zeph
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er skikkelig irriterende... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeff ble kjørt over... Jeff-oppdragspoiler: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det er jo faktisk meiningen. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg vet det, men han var KUUUUUl TehJøran: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor du må bare møte han en gang til...
f(x) Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Er det slik at politiradarsirkelen følger etter deg i alle helikoptere? Prøvde å stikke av fra politiet i et Heli-Tours Maverick helikopter en gang, men sirkelen bare fulgte etter meg langt ut på havet.
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet ikke, hadde det samme i båt. tror det er fordi et helikopter ser deg hele tiden, egentlig ganske rart, kan jo hende det er en bug...
Tehjoran Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er skikkelig irriterende... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeff ble kjørt over... Jeff-oppdragspoiler: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det er jo faktisk meiningen. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg vet det, men han var KUUUUUl TehJøran: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor du må bare møte han en gang til... Jeff oppdrag; Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hvordan møter jeg han en gang til da? Har ringt han flere ganger.. men No respons
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ja, det er skikkelig irriterende... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeff ble kjørt over... Jeff-oppdragspoiler: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det er jo faktisk meiningen. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jeg vet det, men han var KUUUUUl TehJøran: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor du må bare møte han en gang til... Jeff oppdrag; Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hvordan møter jeg han en gang til da? Har ringt han flere ganger.. men No respons Jeff oppdrag; Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor du treffer han et sted sittende på en benk med en kikkert og ser...
Zeph Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Min favoritt random character (Jeff, Brian osv): Eddie Low! Han er så tøff, med det litt hysteriske uttrykket, sin spesielle hobby, måten han pratar på.
Zeph Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 cHilfiger: Var den nødvendig? Henry9: Prøv å stele ein bil mens den er i fart, sjølvsagt ikkje så fort, ut frå eit lyskryss eller noko sånt, om du timer det riktig vil han henge fast mens bilen kjører. Same kan du gjere om du tar ein bil og eigaren vil ta den tilbake, ha litt fart og gje gass når han tar i håndtaket så blir han hengande på.
Chris_lox Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Er helt latterlig morsomt faktisk! Slengte en kar veggimellom da han glapp taket. Rakk å komme opp i ganske stor fart, så kræsjet jeg. Priceless!
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GRRRRRRRRRRRRRRRRRR MORRAKNNNNNNNNN....................... Noenganger føler jeg at jeg er den dårligste GTA spilleren i verden. Jeg holder på med det oppdraget der jeg skal stjele en lastebil med medisiner for Patrick. Jeg prøvde tre ganger, før jeg bestemte meg for å drepe alle som var der og stedet var helt øde, før jeg satt meg inn i lastebilen og kjørte vekk. Alt gikk bra, men så kom det noen i bilen bak meg og da får jeg meldingen om hvordan jeg bruker granater. "Hold L1 og slipp" osv. Så gjorde jeg det. Nå har jeg sprengt meg selv i lufta tre ganger i lastebilen, selv om oppdraget nesten er ferdig. Så må jeg begynne på nytt hver forpjoltra gang. Gjett om jeg skal finne cheats etterpå a. Er så lei av å ikke kunne save når jeg vil.
Snerk Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Om du sprenger deg selv i lufte så holder du inne L1 for lenge. Om oppdraget nesten er ferdig, drit i grantanene, bare kjør. Og det med granatene er bare et tips, tror ikke det er nødvendig for å klare oppdraget.
Captain Slow Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Siste oppdraget eller noe i den durenKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEr på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken.. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforTok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforTok selvfølgelig revenge Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDu tok hvertfall det beste valget.. Men det ekke noe å glede seg til.. Unnskyld viss jeg avslører for mye.. Om valgene på slutten. Hva skjer om man velger deal da? Valgte revenge jeg. Blir ikke Kate drept da? Likte ikke helt at hu døde. Endret 3. juni 2008 av Entertainment
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Siste oppdraget eller noe i den durenKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEr på båten og er på vei mot Dmitri, dum som jeg er kaster jeg granat i et gelender så den spretter tilbake og eksploderer i mitt ansikt... etter siste oppdrag.. ang Dimitri saken.. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforTok du Deal eller Revenge? Viss Revenge.. Håper du vet hva som kommer på slutten av spillet Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforTok selvfølgelig revenge Vil jo knerte Dmitri. Og vet selvfølgelig ikke hva som kommer på slutten. Det er jo hele moroa ved å ha noe å glede seg til. Leser selvfølgelig ikke noe på Internett om slutten. Ser frem til å plassere en kule i skallen på Dmitri, men man vet jo aldri hva som kan skje Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDu tok hvertfall det beste valget.. Men det ekke noe å glede seg til.. Unnskyld viss jeg avslører for mye.. Om valgene på slutten. Hva skjer om man velger deal da? Valgte revenge jeg. Blir ikke Kate drept da? Likte ikke helt at hu døde. om valgene på slutten: hvis du tar deal så dæver Roman, husker ikke helt hva som skjedde, men youtube det eller noe da!
Kentinho Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Hvor finner jeg Mafiahuset som var med på 3'ern og Liberty City Stories?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå