Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De der episodene blir med tiden gitt ut til PS3 også, bare vent og se, kanskje mot litt betaling dog. Å bestemme om man skal kjøpe den ene eller den ande konsollen kun pga. DET er litt teit spør du meg.

 

Når det er så lite grafisk forskjell så er jo DLC den klart største

tingen som kan avgjøre hvilken platform man skal?

 

Det å si at sony får det senere, er bare synsing, ingen vet dette.

MS har betalt for å få det lagd, så dermed vil jeg tru at de ca eier det.

 

Min mening.

 

 

De som har begge konsollene kan jo gi oss evt forskjeller. Det støreste jeg bryr meg om er framerate...

 

Hvordan er framerate på xbox og ps3 :)?

 

Hvordan er evt pop ins?

 

Framerate er litt bedre på 360. Samme er oppløsningen. 720p vs 630p.

Pop-ups er visstnok ganske likt. Så ikke noe særlig og jeg spiller på 360 uten harddisk.

 

Ikke særlig problem med andre ord.

Lenke til kommentar
Når microsoft har fått en eksklusiv avtale vil jeg tro den faktisk BLIR eksklusiv. Tviler på at de er villige til å betale så mye penger om det uansett blir utgitt til ps3 en lite stund etter xbox.

 

Punga ikke M$ ut rundt 50 mill USD for de ekstra episodene? Helt vannvittig egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
haha,jeg digger LittleJacob :lol: forstår jo knapt hva han sier :p

 

Et tips er å sette på subtitles.

Hjelper så evig på akkurat han og det russiske de sier.

Lenke til kommentar
Når microsoft har fått en eksklusiv avtale vil jeg tro den faktisk BLIR eksklusiv. Tviler på at de er villige til å betale så mye penger om det uansett blir utgitt til ps3 en lite stund etter xbox.

 

Punga ikke M$ ut rundt 50 mill USD for de ekstra episodene? Helt vannvittig egentlig.

 

Jo... å da blir det nok eksklusivt...

 

vStyle: Fordel med HDD da ja. Blir ikke mye ekstra content uten HDD.

Lenke til kommentar

Åååå :) Må klare å få tak i GTA IV i dag eller i morgen. Kanskje jeg prøver meg allerede i kveld? Uansett skal jeg til byen i morgen (nye fotballsko). Nåde dem som ikke har fått inn flere til ps3 da!

 

Statue of Happines er kul, kaffe og greier

Dette ble bare litt for random for en som ikke har prøvd spillet *state of confusement* :hmm:

 

EDIT: vent nå litt... det dreier seg vel ikke om "frihetsstatuen"?

Endret av vegardj
Lenke til kommentar

Fy faen for et spill! Jeg har ikke hatt det så morro med et spill på lange tider, takk Rockstar! :)

 

Jeg hadde en sinnsyk situasjon istad, jeg knabba en bil, så satt det to karer inni bilen som ikke hoppa ut. Jeg kjørte ned på stranda og kræsjer rett i en stolpe og flyr ut av vinduet. Ut av bilen kommer også de to karene som satt der og skal liksom banke meg opp da. Jeg prøver selvfølgelig å komme meg vekk så jeg hopper inn i bilen igjen, tror du søren i meg ikke den ene fyren hopper etter, tar tak i bildøra og henger i døra som en gærning mens jeg kjører! :D

 

Nei dette var syke greier!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Åååå :) Må klare å få tak i GTA IV i dag eller i morgen. Kanskje jeg prøver meg allerede i kveld? Uansett skal jeg til byen i morgen (nye fotballsko). Nåde dem som ikke har fått inn flere til ps3 da!

 

Statue of Happines er kul, kaffe og greier

Dette ble bare litt for random for en som ikke har prøvd spillet *state of confusement* :hmm:

 

EDIT: vent nå litt... det dreier seg vel ikke om "frihetsstatuen"?

 

Tviler på at du får det til ps3! Det virker som om de er tomme på alle butikkene :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...