Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Jævla Elkjøp hadde ingen PS3versjon inne

Da må jeg beholde PS3 versjonen og sende tilbake 360 versjonen

Viss dem DLC er bra noe som sannsyligvis vi får aldri vite så kjøper jeg jo bare GTA IV til 360 i høst

 

Fikk begge versjonene i posten men ble litt dyrt da det koster med 1000kr for begge 2 istede for 720kr viss trege Elkjøp hadde noen igjen :p. Da snakkes vi PS3gutta :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har begge versjonene og kan anbefalle enten ps3 eller xbox? xbox er jo billig nå da...

 

360 til 1500 eller PS3 til 3500kr?

 

360 versjonen er 720p, PS3 er 630p oppskalert.

 

2 eksklusive episoder kun til 360 i høst og de kommer garantert til å bli ganske omfattende.

 

Og dagens 360'er er bunnsolide, i alle fall arcade pakken som alle har falcon chipsettet.

Endret av crosby32
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Fyfaen så sur eg er no. Absoluttspill sendte GTA IV til meg i går, og når eg kikka nedi postkassa, låg det selvsagt ingenting der. Typisk, har bestilt fra absoluttspill 6-7 ganger, og kver gang har eg fått varen etter 1 dag, men denne gangen, klarte posten å drite seg ut. Jævla typisk!

Lenke til kommentar

Platekompaniet i Ski hadde nok av 360-versjoner. Ikke spurte de om legg heller. Var en religiøs opplevelse å gå ut av butikken med spillet i hånda.

 

På EB Games så det ut som om de hadde massevis til PS3, men jeg er usikker på om det bare var til utstilling, så ikke på spillene mer enn et sekund.

 

Kostet meg 499, noe som er veldig bra for et helt nytt og så etterlengtet spill.

Lenke til kommentar

yay :D da var gta iv i hånda mi :D fikk det i posten fra absolutt spill :D

Imorgen så skal jeg skulke skolen for å spille :D

sjekka posten rundt 12.00 og der lå spillet :D

 

Beste spillet jeg har spilt på lenge :D

 

har spilt i 3 timer, Det gikk fort :o :p

 

BRB! går og spiller gta iv :D

Endret av gtamann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...