Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står at jeg har spilt i ca 4 timer nå, men har nok spilt mer enn det. Uansett, er ferdig med ca 10% nå. Dvs 1/10. 4x10= 40 timerspilletid i nåværende tempo. Ikke dårlig det. Regner med oppdragene blir vanskeligere etter hvert også, så blir garantert mye spilling dette. Også er det jo onlinedel også! :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt dette med flere episoder på 360 osv.

 

Slik at man får mer GTA ved å kjøpe det på Xbox? Er det online del på xboxen?

Jeg hadde tenkt til å kjøpe Ps3 jeg, men hvis det blir produsert mer av episoder osv til xbox, kjøper jeg heller det.. :hm:

 

Du vil få tilgang til å laste ned ekstra episoder til GTA:IV for xbox når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Koder:

 

 

Cheat mode

 

While playing the game, press Up to display Niko's cellphone. Press Up again to access the keypad. Then, enter one of the following codes to activate the corresponding cheat function. Once a code has been entered correctly, a new "Cheats" menu option will be available on your phone, below "Options", where you can access the cheats without having to enter the phone number again. Note: Do not save the game after enabling a code to avoid unforeseen problems. Enabling some cheats may prevent achievements from being earned.

Full health

 

Dial "3625550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "DOC-555-0100". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets", "Finish Him", "One Man Army", and "Walk Free" achievements from being earned.

Full health and ammunition

 

Dial "4825550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "GTA-555-0100". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Weapons tier 1

 

Dial "4865550100" into the cellphone. This will unlock the baseball bat, handgun, shotgun, MP5, M4, sniper rifle, RPG, and grenades. Note: This phone number translates to "GUN-555-0150". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Weapons tier 2

 

Dial "4865550150" into the cellphone. This will unlock the knife, Molotov cocktails, handgun, shotgun, Uzi, AK47, sniper rifle, and RPG. Note: This phone number translates to "GUN-555-0100". This code prevents the "Cleaned The Mean Streets" achievement from being earned.

Remove Niko's wanted level

 

Dial "2675550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "COP-555-0100". This code prevents the "One Man Army" and "Walk Free" achievements from being earned.

Add one star to Niko's wanted level

 

Dial "2675550150" into the cellphone. Note: This phone number translates to "COP-555-0150".

Spawn Annihilator police helicopter

 

Dial "3595550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "FLY-555-0100". This code prevents the "One Man Army" and "Walk Free" achievements from being earned.

Spawn Cognoscenti

 

Dial "2275550142" into the cellphone. Note: This phone number translates to "CAR-555-0142".

Spawn Comet

 

Dial "2275550175" into the cellphone. Note: This phone number translates to "CAR-555-0175".

Spawn FBI Buffalo

 

Dial "2275550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "CAR-555-0100".

Spawn Jetmax

 

Dial "9385550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "WET-555-0100".

Spawn NRG-900

 

Dial "6255550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "MBK-555-0100".

Spawn Sanchez

 

Dial "6255550150" into the cellphone. Note: This phone number translates to "MBK-555-0150".

Spawn SuperGT

 

Dial "2275550168" into the cellphone. Note: This phone number translates to "CAR-555-0168".

Spawn Turismo

 

Dial "2275550147" into the cellphone. Note: This phone number translates to "CAR-555-0147".

Change weather and brightness

 

Dial "4685550100" into the cellphone. Note: This phone number translates to "HOT-555-0100".

 

Lenke til kommentar

Hepp hepp, var innom elkjøp idag og forhørte meg om ps3en min, de sier at de har motatt den for en stund siden, men ikke har sendt den ut igjen. Nå må jeg jo si jeg lurer litt på hva de gjør da alt de må gjøre er å plugge den inn og skru den på for å se at driven ikke funker og sende meg en ny da så vidt jeg har forstått ikke fikser de, uansett så skal det ikke ta mer enn en dag å bytte diskleseren. Men nok om det.

 

prøvde jo å få meg ett eksemplar av gta mens jeg var innom. Utsolgt på den første halvtimen sa de. Og det gikk vel igjen alle stedene jeg var innom. Lurer på hvor mye de kunne solgt hvis de hadde fått inn så mange som de ville ha :o

 

Forresten så overhørte jeg en eller to i nesten alle butikkene som spurte om de hadde gta 4 inne :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
De der episodene blir med tiden gitt ut til PS3 også, bare vent og se, kanskje mot litt betaling dog. Å bestemme om man skal kjøpe den ene eller den ande konsollen kun pga. DET er litt teit spør du meg.

 

Når det er så lite grafisk forskjell så er jo DLC den klart største

tingen som kan avgjøre hvilken platform man skal?

 

Det å si at sony får det senere, er bare synsing, ingen vet dette.

MS har betalt for å få det lagd, så dermed vil jeg tru at de ca eier det.

 

Min mening.

Lenke til kommentar
De der episodene blir med tiden gitt ut til PS3 også, bare vent og se, kanskje mot litt betaling dog. Å bestemme om man skal kjøpe den ene eller den ande konsollen kun pga. DET er litt teit spør du meg.

 

Når det er så lite grafisk forskjell så er jo DLC den klart største

tingen som kan avgjøre hvilken platform man skal?

 

Det å si at sony får det senere, er bare synsing, ingen vet dette.

MS har betalt for å få det lagd, så dermed vil jeg tru at de ca eier det.

 

Min mening.

 

 

De som har begge konsollene kan jo gi oss evt forskjeller. Det støreste jeg bryr meg om er framerate...

 

Hvordan er framerate på xbox og ps3 :)?

 

Hvordan er evt pop ins?

Lenke til kommentar
De der episodene blir med tiden gitt ut til PS3 også, bare vent og se, kanskje mot litt betaling dog. Å bestemme om man skal kjøpe den ene eller den ande konsollen kun pga. DET er litt teit spør du meg.

 

Nå for du slutte. Det står jo til og med bakpå coveret på 360 versjonen at at det kommer KUN til 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...