Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange % av spillet har dere spilt i gjennom da? er selv på 16(sist jeg sjekket) Syntes spillet virker mye kortere enn SA :dontgetit: Men Spillet er fortsatt langt, og helt hærlig! :p

 

Tror det skulle være noen og 90 oppdrag i gta 4 i san andreas var det 104 tror jeg

Oppdragene blir vell endel vanskeligere etter vært?

 

fanken fikk ikke spillet i dag jeg heller men kunne jeg forventet noe mere av elprice?(de første jeg fant som ikke var utsolgt.så etterpå at gamezone enda hadde flere) .angrett etterpå.men men får det i mårra og det virker som om mange som har bestilt hos de vanlige får det da og

Endret av rstone
Lenke til kommentar

Fikk heller ikke spillet idag. Forhåndsbestilt for rundt et år siden. Fikk en telefon fra EBgames om at det var utsolgt, og de beklagte. De fikk ikke igjen før om to uker. Det syns jeg var veldig dårlig av dem.

 

Pappa og meg besøkte alle butikkene der spill selger i kanskje to mils omkrets i sandnes/stavanger området men ingen lykke der heller. Men det var en butikk som også var utsolgt men sa han fikk inn igjen imorgen. Høres litt usannsynlig ut siden de andre ikke får før om en uke og to.

 

Noe merkelig jeg opplevde var at nesten samtlige av butikkene vi besøkte så var det mer enn nok 360 spill igjen. Enten så er det overflod eller så har de ikke solgt bra, vet ikke jeg.

 

Jaja, overlever i alle fall. :)

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det ikke ut til pc? Jeg solgte min PS3. Angrer litt nå, etter å ha lest omtaler og sett video av GTA IV.

Hva med GTA på Wii? :!:

Er fullt mulig det kommer til PC, men om det skulle skje, så blir det nok ikke før i 2009 en gang. Dog ta alt med en klype salt, ingenting er sikkert.

Lenke til kommentar
Noen andre som har fått online/multiplayer-delen til og funke? Når jeg velger "multiplayer" på mobilen, står det:

"Cannot connect to game-provider. Please try again later"

Har stått det ett par timer nå.. :/

Fikk den ejg og :/

 

Edit: den snus greia gikk litt i dass, ble så nervøs i køen at jeg måtte ta en :p

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Noen andre som har fått online/multiplayer-delen til og funke? Når jeg velger "multiplayer" på mobilen, står det:

"Cannot connect to game-provider. Please try again later"

Har stått det ett par timer nå.. :/

Fikk den ejg og :/

 

Edit: den snus greia gikk litt i dass, ble så nervøs i køen at jeg måtte ta en :p

Me to baby!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...