Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig typisk. Alle butikker er utsolgt for PS3-versjonen, jeg har løpt rundt på EB, Spaceworld og Lefdal. Så nå sitter jeg her med en utgave av GTA jeg ikke får spilt.

 

Skudd i mørke: Er det noen bergensere som har både 360 og PS3, og har kjøpt PS3-versjonen, men ikke har noe i mot å bytte den mot en 360? ROP UT. =|

Jeg får 2 eksemplarer av GTA IV til PS3 viss dem har inne på Elkjøp!!

Du kan gjerne kjøpe ett av meg viss alt går som det skal :)

Lenke til kommentar

Håper bare jeg får tilbake ps3en min snart, har ringt og mast noe jævlig, men det er ikke bare sånn at jeg kan komme opp til lefdal og hente en nye en først må sony få en sendt fra utlandet til seg også registrere den og sende den til lefdal før jeg kan få den.... Kjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan få en av de lefdal har på lager :S Blir oppgitt av sånt ass...

Lenke til kommentar
Jævlig typisk. Alle butikker er utsolgt for PS3-versjonen, jeg har løpt rundt på EB, Spaceworld og Lefdal. Så nå sitter jeg her med en utgave av GTA jeg ikke får spilt.

 

Skudd i mørke: Er det noen bergensere som har både 360 og PS3, og har kjøpt PS3-versjonen, men ikke har noe i mot å bytte den mot en 360? ROP UT. =|

Hmm. Om du har Lefdal har du helt sikkert en stor Coop-butikk. De har jo litt snadder?

Lenke til kommentar
Elkjøp solgte det billig syntes jeg?

Spesielt til å være et så nytt spill.

 

Kansje det er noe lureri på gang her? oO

 

Neeh... Offerhouse tar jo 36USD for den engelske utgaven (altså engelsk versjon for PAL systemer). Til Xbox 360 i alle fall... Dvs. ca. 195,- med dagens kurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...