Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare arbeidsløse og "syke" som får testet GTA nå :p ?

Nope, jeg drog til lanseringen etter en 7 timer med skole i tillegg til 7 timer med arbeid etter skolen. Nå sitter jeg på skolen og bare gleder meg til å komme hjem, så jeg er ikke "syk", og jobb har jeg ;) Men heldigvis har jeg ikke jobb denne uken! :D

Skrevet
Coveret, er det sånn at Grand Theft Auto IV skrifta er hevet? :)

EDIT: Ånei faen: http://n4g.com/News-140414.aspx :ermm: Får håpe der bare gjelder den batchen fra GameStop som han sier i slutten der...

Ser ut som om det med at spillet fryser seg er et stort problem, kun folka som har 60gb launch og limited edition som sliter med det.....

http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=233

Ut i fra linken der ser det ut som det er trøbbel i begge leire. :(

Synd, men håper R* er kjappe med en patch.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Noen andre her som har hatt det problemet?

Skrevet

Sto vel noe også om at man kunne prøve å koble seg fra internetten når man spilte?

Funket visst for noen virker det som.

Men spillet mitt kan bare prøve å fryse seg, har endelig fått inngått en avtale med kjæresten om at denne dagen er hellig GTAIV dag.

Skrevet (endret)

Triste greier det der med at det fryser (gjelder både 360 og PS3), håper R* gir ut en patch om nødvendig for å fikse problemet...

EDIT: Jeg håper for all del at jeg ikke får det problemet! :ermm:

Endret av Selvin
Skrevet

Dette lød ikke bra. :dontgetit: Om jeg har 60gb launch eller ikke, aner jeg ikke, for det sier meg ikke en dritt. :whistle: Men bedre ventilasjon, som noen i det forumet foreslo, skal man nok få til. :yes:

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Spoilers skal i spoiler, sir-alex.

Skrevet

Da var PS3-utgaven utsolgt, og vi har 18 eksemplarer igjen av Xbox 360-utgaven. Bra med kø utenfor butikken når vi åpnet gitt :)

Fikk forøvrig inn 27 eksemplarer av Xbox 360 og 14 til PS3. Tok 5 minutter så var alle av PS3-utgaven borte!

Skrevet

Jess, ingen problemer med å få kjøpt PS3-utgaven på Lefdal, de hadde en passe anstendelig mengde eksemplar, selv om det var flere av 360, slik at hvert fall alle som kom i køen og som kom før jeg forlot lokalet et par minutter over 10, fikk sine spill. Stod også at det var maks 1 per kunde til den prisen, men det var flere som kjøpte to.

Nå innstalleres det, og jeg gleder meg til noen timers spilling nå, før det blir jobb i kveld, så er det fri onsdag og torsdag = GTA Gaming. :D Jeg klikker hvis spillet fryser ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...