Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvordan det blir når jeg drar i Forsvaret... Jeg tror jeg kommer til å savne henne voldsomt :(

Misunner dere ikke. Kan ikke si jeg er veldig lei meg for at kjæresten ikke er i førstegangstjenesten atm. :p

 

:dremel: :dremel:

Jeg visste ikke at du var så desperat på oppmerksomhet fra det andre kjønn. :hmm:

Smalt fra rett kjeft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

:dremel: :dremel:

Jeg visste ikke at du var så desperat på oppmerksomhet fra det andre kjønn. :hmm:

Det er jeg så absolutt ikke. Jeg mener bare at det finnes mange ungkarer her inne, men kanskje ikke mange attraktive ungkarer :)

Skjønner forresten ikke hvordan du fikk det til å bli at jeg var desperat etter oppmerksomhet :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare å lete gjennom forumet. Finnes mange attraktive ungkarer her. ;)

 

Man trenger ikke akkurat å lete lenge. :cool:

 

OT: Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal strebe etter en kjæreste og hele tiden klage over at man er singel. Hvorfor ikke nyte den tiden man er som singel? Statistikken sier jo at vi bruker mesteparten av livet på å være i et forhold, så hvorfor ikke bruke friheten du har som singel? Jeg mener nå du får det meste av det du søker i en kjæreste både fra venner og fra familie. Ser vi bortifra den fysiske delen av et forhold.

Jeg er selv singel og har ingen planer om å endre på det før om en god stund.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke akkurat å lete lenge. :cool:

 

OT: Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal strebe etter en kjæreste og hele tiden klage over at man er singel. Hvorfor ikke nyte den tiden man er som singel? Statistikken sier jo at vi bruker mesteparten av livet på å være i et forhold, så hvorfor ikke bruke friheten du har som singel? Jeg mener nå du får det meste av det du søker i en kjæreste både fra venner og fra familie. Ser vi bortifra den fysiske delen av et forhold.

Jeg er selv singel og har ingen planer om å endre på det før om en god stund.

 

Fordi man ikke synes det er noen nytelse, og at det egentlig bare er en tvangstrøye? Jeg synes det å ha kjæreste er ti ganger bedre enn å være singel, rett og slett fordi ingenting er bedre enn å føle seg elsket og ha noen å være glad i. For meg er det ikke noe frihet i å være singel, og familie og venner vil aldri kunne gi meg den nærheten og den spesielle kjærligheten jeg deler med kjæresten min.

 

Så flott du nyter singeltilværelsen, men jeg kunne ikke fordra det.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Man trenger ikke akkurat å lete lenge. :cool:

 

OT: Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal strebe etter en kjæreste og hele tiden klage over at man er singel. Hvorfor ikke nyte den tiden man er som singel? Statistikken sier jo at vi bruker mesteparten av livet på å være i et forhold, så hvorfor ikke bruke friheten du har som singel? Jeg mener nå du får det meste av det du søker i en kjæreste både fra venner og fra familie. Ser vi bortifra den fysiske delen av et forhold.

Jeg er selv singel og har ingen planer om å endre på det før om en god stund.

 

Fordi man ikke synes det er noen nytelse, og at det egentlig bare er en tvangstrøye? Jeg synes det å ha kjæreste er ti ganger bedre enn å være singel, rett og slett fordi ingenting er bedre enn å føle seg elsket og ha noen å være glad i. For meg er det ikke noe frihet i å være singel, og familie og venner vil aldri kunne gi meg den nærheten og den spesielle kjærligheten jeg deler med kjæresten min.

 

Så flott du nyter singeltilværelsen, men jeg kunne ikke fordra det.

 

Trenger man en annen person så sårt for å å ikke ende opp med å få livsnytelsen redusert med det du beskriver som ti ganger, så syns jeg at man kanskje burde tenke om et par ting...

Lenke til kommentar

Enig med Yvonne her. Nå har ikke jeg mange år på baken akkurat, men har vært singel helt til jeg fikk meg kjæreste som 18-åring. Og jeg synes det er kjekt, greit å ha ei du er glad i, og ei som føler det samme tilbake. Jeg verdsetter gode kamerater også, men å ha en kjæreste du elsker og er bestevenn med, slår ganske mye. Har du en fin blanding mellom gode kamerater og en flott kjæreste har du ikke mye å klage over, etter min mening.

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt sant, men det er ting å nyte i både singellivet og i et forhold. Flørting, festing, reising uten en kjæreste å tenke på hjemme, frie tøyler til å dra i militæret eller hva enn man måtte ønske. Det blir for meg helt feil å si at det ender opp på forskjellige ender av "spektret"

Lenke til kommentar

Trenger man en annen person så sårt for å å ikke ende opp med å få livsnytelsen redusert med det du beskriver som ti ganger, så syns jeg at man kanskje burde tenke om et par ting...

 

Det handler da ikke om å trenge en annen, men at kjæresten min utfyller meg på en måte ingen andre har klart tidligere, og ihvertfall ikke som singel. Jeg klarte meg fint som singel, så jeg trenger faktisk ikke å tenke over noe som helst, poenget er bare at jeg er mye mer lykkelig i et forhold. Jeg føler meg elsket og verdifull, jeg får elske en annen, og jeg føler ikke at min frihet har blitt fratatt meg i det hele tatt. Jeg gjør de samme tingene nå som da jeg var singel, forskjellen er bare at jeg i tillegg elsker meg for den jeg er, stryker meg gjennom håret, gir meg kjærtegn når jeg ligger i armkroken hans og kan trøste meg når jeg har det tungt.

 

Det er helt greit du ikke føler det som meg, det betyr dog ikke at det ene er mer riktig enn det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...