Krom-stag Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Bare en uke. Jeg drar på lørdag morgen, men hun skal på stevne og skal til sin far i morgen. Så da passet det ypperlig å ha siste kveld sammen i dag. Nevnte jeg at det var 2mnd's dagen?
Niqābninja Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Så koselig Kjæresten og jeg runda fem måneder her om dagen. Gleder meg helt drøyt mye til å se han igjen.
Gjest føskong Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Tok initiativet og ba henne ut. Har kjent henne i to år snart og snakket med henne så og vi hver dag, følte det var på tide nå. Legger opp til middag hos meg, så ser vi hvor kvelden bringer oss med mindre andre her inne har noe tips om hva annet enn middagskos som kan gjøres. Ikke frykt kunnskapene mine innen matlaging, har nettopp fullført to år på kokkelinjen og jobber på et finfint hotell En aldeles herlig jente. Føler det kan bli noe stort her om alt går min vei, hun er noe jeg virkelig vil satse på
Saft Suse Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Men, akkurat nå vurderer jeg å bare sende en diskré og kort melding om hvordan jeg føler det, og håpe på at hun føler det samme. Det spiser skikkelig på meg innenfra å ikke vite det. Alt av dødtid går med til tanker om henne, og det sliter meg ut. Ikke si det - vis det. Jeg kom fram til at det var best etterhvert ja. Nå må jeg bare finne på noe mer moro vi kan gjøre en dag i nærmeste fremtid så vi faktisk kan møtes. Vi er ikke av typen som liker fest og alkohol til høy musikk noe særlig, så en tilfeldig tur på byen blir ihvertfall bare dumt.
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Be henne på middag hjemme hos deg, eller spør om dere skal gå en tur eller noe. Eller dra et sted og bad. Kanskje det er noen øyer i nærheten dere kan dra til osv.
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Jeg kom fram til at det var best etterhvert ja. Nå må jeg bare finne på noe mer moro vi kan gjøre en dag i nærmeste fremtid så vi faktisk kan møtes. Vi er ikke av typen som liker fest og alkohol til høy musikk noe særlig, så en tilfeldig tur på byen blir ihvertfall bare dumt. Nå vet jeg ikke hvor du/dere bor, men å dra til byen på dagen trenger jo ikke være dumt. Kjøpe noe frukt og sitte i parken, på torget eller noe..? (:
Llandari Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Jaja, så var man singel igjen, etter vel et år med kjæreste. Orker ikke ta hele storyen, men vi var vel begge enige om at det antageligvis var til det beste. Vondt og trist var det uansett.
b-real Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Jaja, så var man singel igjen, etter vel et år med kjæreste. Orker ikke ta hele storyen, men vi var vel begge enige om at det antageligvis var til det beste. Vondt og trist var det uansett.
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Jaja, så var man singel igjen, etter vel et år med kjæreste. Orker ikke ta hele storyen, men vi var vel begge enige om at det antageligvis var til det beste. Vondt og trist var det uansett. Sånt er jo aldri noe gøy å høre. Forhåpentligvis er det litt lettere når du vet at det var det rette valget.
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 trist å høre, hva skal jeg gjøre for at du ikke sletter innlegget mitt?
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Takk alle sammen. Livet går heldigvis videre. Litt usikker på om jeg skal gå på jakt etter kjærligheten igjen med en gang, eller bare vente og ta det som det kommer. Blir vel helst det siste tenker jeg. Gypsy: Jeg får vel neppe sletta innlegget ditt... Endret 4. juli 2010 av Llandari
Catkin Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har hatt en kjempefin helg med kjæresten. Kjøpte inn øl, snapple og filmer jeg tenkte han ville like. Så lagde jeg mat til oss mens han sov i sengen min, haha. Skar ut hjerter i agurken og greier. Tente stearinlys gjorde jeg også. Gud, så klissete jeg kan være når jeg først vil. Virket nå som om han likte det, da. Når vi hadde spist lagde jeg dessert til oss også. Blir ensomt å sove alene i natt.
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Litt kliss er kos, så lenge det ikke er hele tida. Største nedturen med å bli singel igjen er egentlig å sove alene. Selv om jeg var i et avstandsforhold, så som jeg mye bedre når jeg hadde henne ved siden av meg.
Bonna86 Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Trist å lese Llandari. I dag har vi kost oss i dyreparken, det var faktisk veldig kos. Hyggelig med slike aktiviterer en gang i mellom.
Deadringer Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har hatt en kjempefin helg med kjæresten. Kjøpte inn øl, snapple og filmer jeg tenkte han ville like. Så lagde jeg mat til oss mens han sov i sengen min, haha. Skar ut hjerter i agurken og greier. Tente stearinlys gjorde jeg også. Gud, så klissete jeg kan være når jeg først vil. Virket nå som om han likte det, da. Når vi hadde spist lagde jeg dessert til oss også.
Niqābninja Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Største nedturen med å bli singel igjen er egentlig å sove alene. Selv om jeg var i et avstandsforhold, så som jeg mye bedre når jeg hadde henne ved siden av meg. Ser den. Sove aleine i ei seng som føles altfor stor må vær det kjipeste med avstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå