Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Viste meldingen til min ferske kjære, hun sa returretten var i ferd med å utløpe, så hvis jeg skulle bruke angrefristen måtte jeg gjøre det nå :p Det syns jeg var en meget forståelsesfull reaksjon :)

Genial måte å si det på i alle fall :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Heisann

 

Jeg har avtalt å tilbringe tid med kjæresten min i kveld når hun er ferdig på jobb, men vi har enda ikke avtalt hva vi skal gjøre på. Jeg vil gjerne prøve å unngå å gjøre noe som vi gjør ofte. Vi har gått veldig mye tur i det siste, så det skal vi ikke gjøre. :p Er for alt i verden koselig, men kan bli litt ensformig i lengden. Uansett; hun sa i går at 'vi kan se en film eller noe' etterfulgt av 'jeg føler vi alltid ender opp med det' så nå har jeg lyst å finne på noe annet å gjøre, er det noen som har noen gode forslag? :)

 

Jeg er 17år og hun er 16år. :)

 

Takk på forhånd.

 

Freebird

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Bowling må man faktisk reise overraskende langt for å ha mulighet til. Til tross for at vi bor veldig sentralt til.

 

Snø har vi, det er vel heller utstyret det står på.

 

Skøyter er absolutt et godt forslag, men ettersom at hun ikke er ferdig på jobb før 19:30 så kan det bli vanskelig å finne en plass som holder åpent.

 

Jeg setter veldig stor pris på forslag! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg får rote gjennom skap og se hva vi har av brettspill.. :)

 

Red: Mulig hun er sulten etter en lang arbeidsdag. Så vi kan sikkert enten lage noe mat eller bestille noe. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Joda bare det ikke er for vanskelig eller nerdete å lære seg reglene. Å prøve å lære dama Advanced Dungeons & Dragons på en kveld blir nok en dødfødt kveld :p

 

Si ikke det. Har man vært borti litt rollespill tidligere, er det ikke verdens vanskeligste oppgave å lære seg D&D. Men, det skal sies da, at å bruke en hel kveld på å sette seg inn i reglementet til et nytt spill er kanskje ikke drømmen. Men så fort det er gjort, er det duket for sinnsykt mye moro framover.

 

Jeg har akkurat lært kjæresten min hvordan man spiller diverse UMS-brett i StarCraft, og det er nok den beste investeringen jeg noensinne har gjort. :fun:

Lenke til kommentar

Joa..jeg kjøpte et sånt svindyrt LOTR-brettspill fordi jeg tenkte vi kunne spille et skikkelig brettspill i sommerferien istedet for Ludo og Monopol. Masse figurer og forskjellige bunker med kort og fine steiner og terninger og kompliserte regler.

 

Det endte med at hver gang jeg ville spille det, ble det sånn "uff, jaja, det var jo dyrt så vi får vel bli med da". Alt for mye regler for casual folk. RISK var heller ingen familiehøydare hos oss.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Feirer man A i Ex.Phil også nå?

Merkelig verden.

 

Ah, janteloven lenge leve. Jeg feirer en god karakter, uavhengig av fag. Nå var ikke dette en multiple choice-prøve, men en semesteroppgave på vestentlig fler sider for å si det slik. Jeg jobbet mye og hardt med den oppgaven, selvsagt er jeg stolt av den når jeg får en god karakter.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...