Gå til innhold

Problemer med stats oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okai. Et siste spørsmål fra meg: Spiller dere på ranked servere? Dere kan jo prøve å spille på en eller annen tv2-server og så se om statsen endrer seg. ;)

 

Min stats endrer seg hele tiden

8909734[/snapback]

Fungere statsoppdatering når du spiller på TV2-servere?

8909754[/snapback]

 

Ja. Og det skal funke på alle ranked servere. Men som sagt; du kan jo prøve på en tv2-server og se om det funker da :thumbup:

Lenke til kommentar
Denne serveren oppdateres: :thumbup: 

AlphaDogs || infantry only || ranked! ||

IP: 84.244.162.180:16567

Map: Strike At Karkand

8902286[/snapback]

IO only/Karkand - i could not care less...

8909618[/snapback]

Det er inf only som eier da. slipper å bli baseraped av drittsekker i jagerfly hele tiden :w00t:

Btw sjekk ut om denne siden fungerer.

8909778[/snapback]

Lær deg å kjøre tanks, fly og hellikopter samt bruke AA og TOW så vil spillet få en helt ny dimensjon.

Å løpe rundt å rope "get ammo here" gir meg ingenting.

Lenke til kommentar
Denne serveren oppdateres: :thumbup: 

AlphaDogs || infantry only || ranked! ||

IP: 84.244.162.180:16567

Map: Strike At Karkand

8902286[/snapback]

IO only/Karkand - i could not care less...

8909618[/snapback]

Det er inf only som eier da. slipper å bli baseraped av drittsekker i jagerfly hele tiden :w00t:

Btw sjekk ut om denne siden fungerer.

8909778[/snapback]

Lær deg å kjøre tanks, fly og hellikopter samt bruke AA og TOW så vil spillet få en helt ny dimensjon.

Å løpe rundt å rope "get ammo here" gir meg ingenting.

8909850[/snapback]

Kan gjøre mesteparten av de greiene der, men jeg foretrekker å spille med en squad hvor det faktisk eksisterer teamplay og samarbeid mellom de forskjellige medlemmene, ikke at squadleadern stikker av i et jagerfly mens resten blir bomba ihjel av motstanderlagets Commander på hangarskipet pga de kommer seg ingen vei pga hvert eneste forsøk på å lette et helikopter eller kjøre en båt blir tilintetgjort av fiendtlige jagerfly og helikoptre, og i tillegg til det sitter halvparten av laget ditt og dreper hverandre i kampen om neste jagerfly, som ofte blir skutt før det får lettet av de fiendtlige jagerflyene jeg har nevnt før.

Lenke til kommentar
Okai. Et siste spørsmål fra meg: Spiller dere på ranked servere? Dere kan jo prøve å spille på en eller annen tv2-server og så se om statsen endrer seg. ;)

 

Min stats endrer seg hele tiden

8909734[/snapback]

Fungerer statsoppdatering når du spiller på TV2-servere?

8909754[/snapback]

 

Ja. Og det skal funke på alle ranked servere. Men som sagt; du kan jo prøve på en tv2-server og se om det funker da :thumbup:

8909826[/snapback]

statsen min blir ikke oppdatert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Mine stats har ikke blitt oppdatert på over en uke..

Noen som har fått noe news om når de får det i orden og om vi får de poenga vi ikke har fått?

8914061[/snapback]

Lurer også på dette. Har i det siste spillt en del Battlefield 2 noe som er ganske sjeldent. Jeg begynner å synes det er litt gøy, noe jeg ikke syntes før. Men, jeg har ikke fått noen poeng for innsatsen min. Tenk så kjedelig hvis jeg ikke får dem i det hele tatt. :cry:

Lenke til kommentar

Hva EA sier om saken:

EA Customer Support is currently aware of a stat outage which is affecting several players. We are working extremely hard to pinpoint the cause of the issue and correct it. EA|Dice, EA Customer Support and all the Battlefield Partners are dedicated to making sure that your game play experience remains exciting and that your hard work is recorded while playing Battlefield.

 

While every effort will be made to include stats gained during the outage, there is a possibility that those earned during this brief period will not be reflected in your final stats total. We appreciate your patience and understanding, and apologize for the inconvenience.

 

Update: As of 6-22-07 we are still working on this issue and appreciate your continued patience. We will update this FAQ again as soon as we have additional information.

 

If you wish to receive a notification of any changes or updates on this issue please click the Notify me.. button at the bottom of this page.

Her har man mulighet til å bli informert per mail når ny informasjon om problemet dukker opp.

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...p?p_faqid=14853

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er fikset nå. Man får desverre ikke poengene man har "tjent" i perioden med problemer. Kjedelig? - Uten tvil.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Det er fikset nå. Man får desverre ikke poengene man har "tjent" i perioden med problemer. Kjedelig? - Uten tvil.

8952974[/snapback]

Problemet er ikke fikset. Angående om man får poengende man har tjent i perioden er dette fremdeles usikkert.

 

Her er EAs siste offisielle statement:

"We have identified the issue causing the recent stats issue that has affected a lot of Battlefield 2 players. Our planned fix will ensure that your current and ongoing stats are recorded. In the meantime, we are going to start seeing the stats being processed from the time of the outage. When this happens, over the course of a few days, you may see little to no relevant updates to your stats. This is not because any stats are lost or broken, and you should see normal processing continue once everyone's stats finish processing from that time and the stats are caught up.

 

Thank you for your patience the last couple of days. I'll let you know when we have further details."

 

Samtale med EA om problemet kan gjøres i denne tråden: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?s...threadID=239632

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...