Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men Lidl er jo egentlig ment for andre land :p

 

Så hvorfor selger ikke bare rimi, kiwi ol. 2liters flasker.. det ville jo produsent spart på, istedenfor å måtte bruk andre maskiner for å produsere 1,5liters-flasker..

Dette er vel ganske så ekslusivt for Norge, og jeg vil tro at det er stort nok market for 2liters-flasker. De fleste jeg kjenner kjøper en 4-pkn med pepsi eller cola når de første kjøper inn brus..

 

poenget mitt, hvorfor skal det være sånn i Norge? Det koster vel bare mer, siden produsenten må ha egne maskiner for å lage 1,5 liters-flasker, iforhold til de normale 2-liters flaskene om man finner over alt i Europa..

Lenke til kommentar
Så hvorfor selger ikke bare rimi, kiwi ol. 2liters flasker.. det ville jo produsent spart på, istedenfor å måtte bruk andre maskiner for å produsere 1,5liters-flasker..

Dette er vel ganske så ekslusivt for Norge, og jeg vil tro at det er stort nok market for 2liters-flasker. De fleste jeg kjenner kjøper en 4-pkn med pepsi eller cola når de første kjøper inn brus..

8822170[/snapback]

At mange kjøper inn 6 liter i slengen betyr ikke at de trenger posjonspakninger på 6 liter av gangen. I så fall kunne jo butikkene solgt 10-litersflasker med brus, men det tror jeg ville blitt fiasko fordi folk ønsker passelige porsjosnpakninger sånn at brusen ikke blir tam før man nærmer seg bunnen. Personlig savner jeg de 0,35-liters glassflaskene og skulle ønske det fantes 1,0-litersflasker også. 1,5 liter blir som regel for mye med mindre det er minst 3 som skal ha.

Lenke til kommentar

1:

Hvis jeg legger meg på magen med hånden på bystet og ligger der ca 2-5 minutter så vil jeg få en avtrykk av handen min.

Hvorfor det?

 

 

2:

Finnes det tester man kan ta for å vite om man er pedofil\homofil\bifil\pdf-fil ?

 

edit:

 

Simen1: hvis du vil drikke cola uten at den blir tam mens du drikker den, så kan du bytte til bokser.

Disse er vel ca .33 liter.

(men det visste du vel?)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...