Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Vil det være flere slike fineværsdager (gjerne flere dager i strekk slik som vi har opplevd nå) resten av sommeren?

8825906[/snapback]

Jeg mener å huske det var slik i fjor. Det kom regnskyll og det ble generelt noe kjølig i ei uke, også kom sola og skinte på min hatt i ei uke, repeat. Noe i den dur. Det er nok slik denne sommeren også. Men nå har det ikke vært måte på hvor lenge fineværet har vart. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil det være flere slike fineværsdager (gjerne flere dager i strekk slik som vi har opplevd nå) resten av sommeren?

8825906[/snapback]

Ja!

 

(Jeg tror det er så høy sannsynlighet for at jeg skal få rett at jeg tør slenge ut påstanden såpass bastant. Tar jeg mot formodning galt så er det ingen som finner det ut før sommeren er over og da er svareet nitt sikkert glemt. Hvis det ikke er glemt så kan jeg alltids unnskylde meg med at det ikke sto noe om hvor i verden det ble spurt om finværsdager)

Lenke til kommentar
Hva betyr det å være "Capo Regime", "Capo Bastone", "Visconte" og "Contabile"?

8826040[/snapback]

 

Caporegime = En løytnant som har kommando over 10 eller flere soldater

Capo Bastone = Kjent som "Undersjefen", like under Capo Crimini

Contabile = Finansiell rådgiver

 

Spiller du MAFIA eller? ;)

Lenke til kommentar
Har de det? Jeg trodde de hadde bussbelter :p

dust :p

Er det ikke først og fremst ungdommen som bruker det? Pensjonister er jo de største unnasluntrerne på bilbelter i bil siden de ikke ble vant til det i oppveksten.
Ikke de jeg har sett ta på belter, alle er gamle mennesker

 

Hva betyr det å være "Capo Regime", "Capo Bastone", "Visconte" og "Contabile"?

8826040[/snapback]

Capo betyr sjef, Visconte er ifølge wiki italiensk for visecount/visegreve, så du kan tenke deg stillingen innenfor mafia. Er vel heller gudfar filmene som har blitt beskuet.

Les her for resten av stillingene.

Lenke til kommentar
2:

Finnes det tester man kan ta for å vite om man er pedofil\homofil\bifil\pdf-fil  ?

8823258[/snapback]

Det er sikkert utviklet tester, men jeg tviler på at en slik test ville kunne gi deg noen fasitsvar. Seksuelle legning er på samme måte som mye annet, en helt individuell ting.

 

Dette sier Wikipedia om saken:

Vanligvis vil man identifisere personer som primært heterofile eller homofile, eventuelt også bifile eller aseksuelle. Å definere en persons orientering kan være komplisert. For eksempel kan en føle tiltrekning til ett kjønn, men av grunner som frykt eller skam likevel ikke leve dem ut. Det er også et spørsmål om en hovedsakelig føler seg tiltrukket av ett kjønn, men også ha seksuelle forbindelser med det andre kjønnet. Det er et spørsmål både om adferd, følelser, livsstil og selvidentifisering.

 

Senere forskning tyder på at det er glidende overganger mellom ytterpunktene på orienteringsskalaen (heterofili og homofili), snarere enn at de står som fastlåste motpoler. Bifili kan sies å beskrive hele spekteret mellom disse ytterpunktene.

 

Hvis du har mistanke om at du er pdf-fil, vil jeg anbefale deg å kontakte Adobe :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan en vifte gjør luft i rommet mitt som jeg føler er varm kald? Hvorfor er det kaldt når jeg tar hånda ut av vinduet når jeg kjører, men ikke når jeg står stille?

8827117[/snapback]

 

En vifte vil varme opp rommet ditt, men du vil få en kjølende effekt. Det føles kaldere, men er det ikke.

EDIT: Rommet vil vel egentlig bli varmere. Dette på grunn av kreftene som driver viften.

 

Ved å blåse luften rundt vil viften gjøre det lettere for luften å fordampe svetten på huden din, som gjør at kroppsvarme blir borte.

Dette gjelder vel når du stikker hånden din ut av bilvinduet, også.

Endret av Road11
Lenke til kommentar
Hvorfor har det seg slik at selv om hjernen min forteller meg at jeg burde være ute og bade sammen med vennene mine i dag så sitter jeg akkurat her, akkurat i dag og har det fremdeles veldig flott ^^

8827589[/snapback]

 

Redsel for solbrenthet?

 

Edit: For, ikke mot, tufsete meg.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Jeg er helt motsatt. Hjernen forteller at jeg burde sitte inne å se film, men alikevel var jeg ute badet ^^ Men det var riktignok første gangen jeg har badet siden jeg var i Thailand for 5-6 år siden. Har ingen forståelse for hvorfor alle syns det er så forferdelig viktig å komme seg ut hele tiden.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Hvordan får man nytt passord til en Hotmail konto, hvis du har glemt det passordet du har fra før? De sender jo nytt passord til e-post kontoen din... og da har du et problem når du ikke kommer inn på kontoen. :roll:

8828213[/snapback]

Man kan sende inn en rapport hvor du forklarer litt privat informasjon som kan redegjøre for at du er bruker av kontoen hvor de sender et resettett passord til en gitt epost hos deg. Hvis du har vært smart og oppgitt en alternativ epost adresse uten om selve hotmailadressen vil ditt gamle passord bli sendt dit.

 

Forøvrig er ikke denne posten til for support. Dog svarte jeg? Unnskyld.

Lenke til kommentar
Hvordan får man nytt passord til en Hotmail konto, hvis du har glemt det passordet du har fra før? De sender jo nytt passord til e-post kontoen din... og da har du et problem når du ikke kommer inn på kontoen. :roll:

 

 

 

Hemmelig spm, men det vanligste problemet der er jo at folk rettogslett ikke husker hva spm er og hva svaret er ...

 

Det med at de sender til mailen er pga du har et valg som sier at du kan sette opp en annen mail som 2. mail. Så tror da mailen med passordet kommer til 2.mail

 

rotete men fakta ( trur eg, if not, then kill me)

 

(edit redigerte inn quot uten snapback, grunnet mitt 2. prob (se sigg))

 

 

edit2

Forøvrig er ikke denne posten til for support. Dog svarte jeg? Unnskyld.

 

Kan jo tolke spm som om han spør hypotetisk og ikke skjønner ossen systemet funker. Kansje det blir suport det å? (ikke svar, jeg tenkte høyt)

 

Ønsker svar på alle mine problem i signaturen btw :D

edit 3 -snapback

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...