Gå til innhold

Topp 10 ps2 Titler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å ramse opp noen serier isteden for kun enkeltspill!

 

Tekken

MGS

FF

Tomb Raider

Burnout

SSX

THPS

Escape from Monkey Island

WRC

GTA

Resident Evil

Megaman

Manhunt

Soul Calibur

Silent Hill

 

Vel, det er de spilla jeg spiller hvertfall

Har ikke prøvd Shadow of the C, God of War, Kingdom H eller ico ennå. Men det skal visst være kjempe titler alt samma :D

 

EDIT: glemte visst GT-serien ja :blush:

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kjøpte meg ps3 og har endt opp med å spille ps2 spill ;) mine favoritter er:

 

God of war 1: låner det av en kammerat og det er utrolig bra og morsomt spill.

resident evil 4: utrolig bra spill med en veldig god historie og litt ekstra stash enn i gc versjonen.

grand turismo 3 og 4: man kan si hva man vil om forza men jeg elsker gt serien og gleder meg bare til 5 :D

shadow of the coloses: har ikke testet dette så mye men har knertet 2 kjemper og synes dette også er et veldig godt spill.

kommer vel snart til å spille god of war 2 bare jeg blir ferdig med 1. vil også anbefale alle metal gear spillene. knakkende god historie i alle spillene. har du game cube burde du kjøpe det metal gear solid: twin snake som er en oppdatert versjon av det første mgs spillet.

Lenke til kommentar
Noen som veit om noen skikkelig gode spill til Ps2 :D Kjøpte meg nemlig old school konsollen i slim versjon i går kveld :p

8809787[/snapback]

Shadow Of The Colosus er helt ekstremt magisk bra også , God of War 2 har bare prøvde dette, GTA:San andreas for eksempel rett og slett en klassiker. Mange fler men jeg anbefaler det første.

Lenke til kommentar

Ser mange anbefaler SotC, og det er vel og bra. For det er eit fantastisk herlig spill syns eg :D

 

Men ICO er også ein glemt perle, som desverre ikkje fikk den oppmerksomheten det fortjente.Er fra utviklerene bak SotC og foregår i samme univers som sistnevnte. Veldig orginalt gameplay med utrolig brettdesign og veldig flott grafikk. Førsteintrykket kan virke litt kjipt for mange har eg intrykk av, men ikkje legg det fra deg. Gi det litt tid og du blir trollbundet :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gratulere med et godt valg i alle fall, bedre spillutvalg per dags dato til en konsoll skal du jaggu ta lete lenge etter.

 

Utav de spillene jeg har til PS2 (veldig få, kun vel 10 stykk) kan jeg på det varmeste anbefale Gran Turismo 4, Shadow of the Colossus og Black. 3 totalt forskjellige spill med totalt forskjellig opplevelse, men gode gud de er bra. Kan og anbefale God of War 1, men vet ingen ting om God of War 2 ettersom jeg ikke har testet den ut ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...