Gå til innhold

CS er best mye bedre å ha klan i CS


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

Du synes Vietcong er bra. Hvordan tror du det nye til de folka som utviklet MOHAA kommer til å bli da? Det er visst også fra Vietnam-krigen. Men of..... et eller annet het det.

Men of Valour :wink:
Lenke til kommentar
Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

Du synes Vietcong er bra. Hvordan tror du det nye til de folka som utviklet MOHAA kommer til å bli da? Det er visst også fra Vietnam-krigen. Men of..... et eller annet het det.

Men of Valour :wink:
Lenke til kommentar
cs er ødelagt, for mange feiginger og for mange "lamejoinere"

 

for å ikke snakke om uttrykkene da: "OMG" "OMFG" "LOL" "n00b" "njuubi"

 

kan nevne fler, men det blir bare for dumt...

 

men awp ødelegger ikke cs, folk som horer med awp public gjør det.

 

noen som har IP'er til noen servere hvor ikke alle "lame'rne" spiller?

Jeg er enig med deg der... Alle njuubs og de som har dårlig score, bytter lag vis det andre laget vinner noen ganger og bytter tilbake. Jævla statshorer
Lenke til kommentar

Hvis man leter litt etter en bra server finner man ut at CS fortsatt kan spilles i all sin prakt. Har selv funnet et par meget bra i Sverige uten AWP og med strenge admins. All noobing, dårlig språk, ufine nick fører til kick/ban. Det gjør også spilling som ikke ganger teamet. Hjelper selvfølgelig litt at snittalderen på stammisene er 25+

 

Skulle selvfølgelig gjerne spilt BF1942 og andre fete titler men har ikke maskin til å dra spillene. Mulig jeg må revurdere en investering hvis det slippes et nytt CS med HL2 Source motoren, DET blir vilt.

 

Alle har sin preferanse på hva som er bra og dårlig. For min egen del syntes jeg CS er rått pga høy intensitet og små brett. BF1942 har jeg kun testet et par ganger, men der er det variasjonen, kjøretøy og 'realismen' knyttet til tidsepoken som er tiltalende.

 

Det viktigste er vel igrunn at vi har det kult når vi spiller, uavhengig av spill og plattform.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har du noen adresser til de fete svenske serverne da Mozze? Hørtes ut som det var litt artig game der. Er som regel på svenske servere(sett meg lei av de norske med cheat og dårlig admins) da spillerne er mer seriøse,de har headset med voice,admins spiller ofte,spilling skal være gøy og det sosiale er mye bedre. Slipper mange whinere der og pingen er bra.

 

Men gi meg noen adresser så jeg kan sjekke dem opp :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

det er umuli å definere hvorfor cs er "det beste online spillet ever". dette fordi folk kommer til å nekte, eller ha andre meninger.

 

men ett klart tegn på CS sin overlegenhet i forhold til andre online spill er at den har kapret mest spillere. CS viser sin kvalitet gjennom kvantitet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
cs er ødelagt, for mange feiginger og for mange "lamejoinere"

 

for å ikke snakke om uttrykkene da: "OMG" "OMFG" "LOL" "n00b" "njuubi"

 

kan nevne fler, men det blir bare for dumt...

 

men awp ødelegger ikke cs, folk som horer med awp public gjør det.

 

noen som har IP'er til noen servere hvor ikke alle "lame'rne" spiller?

Jeg er enig med deg der... Alle njuubs og de som har dårlig score, bytter lag vis det andre laget vinner noen ganger og bytter tilbake. fordømte statshorer

det har jeg gjort hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...