Gå til innhold

CS er best mye bedre å ha klan i CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
CS er garantert det beste online spillet!!!!!!

 

 

AHAHAHAHAHAHAHA!!!!............Det er FAE*MEG det dummeste jeg har hørt til nå i år.........hvis du ikke kan komme med en J*VLA begrunnelse om hvorfor det skulle være best så hold kjeft.........dessuten kommer det ann på personen som spiller, du kan ikke si til en person som ikke liker cs at han ikke har smak for eks.........

 

Personlig så synes jeg Battlefield1942 og Firearms er kjekkest, Firearms fordi det oppfyller en HEL DEL flere realisme "krav" hos meg enn cs gjør.........og BF1942 fordi det er så UTROLIG gøy og kjøre over folk med tanks eller bombe dem med fly :)

Lenke til kommentar
Hmm hvorfor anti awp?

 

Det er jo en del ev spillet :D

 

Fordi det er en del av spillet som mange misbruker. Amatører som oppdager at de får best score ved å sitte i en krok og campe. Slikt ødelegger moroa. Det er ikke så artig å møte 5 slike! AWP er greit det, en _sjelden_ gang i mellom!

 

BTW: Sauron-Snømann: Blir med i en slik klan nårsomhelst, hvorsomhelst, med hvemsomhelst.. Nesten i allefall. ;)

Lenke til kommentar

Spillte CS opp til 1.3, men droppet ut pga alle cheaters dengang da...

Tok opp SoF2 når den kom - og spiller den fortsatt. SoF2 er morsommere og mer krevende enn CS, IMO. Andre ex-CS spillere sier det samme. SoF2 er artigere - og man får større uttelling for aim trening.

Lenke til kommentar
Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

Du synes Vietcong er bra. Hvordan tror du det nye til de folka som utviklet MOHAA kommer til å bli da? Det er visst også fra Vietnam-krigen. Men of..... et eller annet het det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

cs er ødelagt, for mange feiginger og for mange "lamejoinere"

 

for å ikke snakke om uttrykkene da: "OMG" "OMFG" "LOL" "n00b" "njuubi"

 

kan nevne fler, men det blir bare for dumt...

 

men awp ødelegger ikke cs, folk som horer med awp public gjør det.

 

noen som har IP'er til noen servere hvor ikke alle "lame'rne" spiller?

Lenke til kommentar
Å ha en pc er mye bedre enn å ha en x-box da!Idioter!Du kan jo ikke oppgradere

--------------------------------------------------------------------------------

 

Å ha en pc er mye bedre enn å ha en x-box da!Idioter!Du kan jo ikke oppgradere

 

 

starfish Skrevet: 09 Mar 2003 02:01 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

CS i seg selv mener jeg er et ganske bra spill.

Men ikke det beste onlinespillet, langt i fra.

Skulle vært en funksjon som "mutet" teksten andre skriver, så slipper jeg alt det lusne CS språket.

 

 

Hidden Dagon Skrevet: 09 Mar 2003 01:55 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

cs er ødelagt, for mange feiginger og for mange "lamejoinere"

 

for å ikke snakke om uttrykkene da: "OMG" "OMFG" "LOL" "n00b" "njuubi"

 

kan nevne fler, men det blir bare for dumt...

 

men awp ødelegger ikke cs, folk som horer med awp public gjør det.

 

noen som har IP'er til noen servere hvor ikke alle "lame'rne" spiller?

 

 

Ole-Magnus Skrevet: 30 Jan 2003 18:15 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Monsoon skrev:

Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

 

Du synes Vietcong er bra. Hvordan tror du det nye til de folka som utviklet MOHAA kommer til å bli da? Det er visst også fra Vietnam-krigen. Men of..... et eller annet het det.

 

 

[email protected] Skrevet: 30 Jan 2003 17:40 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Spillte CS opp til 1.3, men droppet ut pga alle cheaters dengang da...

Tok opp SoF2 når den kom - og spiller den fortsatt. SoF2 er morsommere og mer krevende enn CS, IMO. Andre ex-CS spillere sier det samme. SoF2 er artigere - og man får større uttelling for aim trening.

 

 

DavidH Skrevet: 30 Jan 2003 15:52 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Cs har blitt et utrolig kjedelig spill i det siste, jeg har gått helt over til mmorpgs

 

 

CS_eR GøY Skrevet: 30 Jan 2003 15:22 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

lol nesten dummere en posten til lekebil

 

men bare nesten

 

 

Qrt_ Skrevet: 30 Jan 2003 15:17 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

AkaLarSeN skrev:

Hmm hvorfor anti awp?

 

Det er jo en del ev spillet

 

 

Fordi det er en del av spillet som mange misbruker. Amatører som oppdager at de får best score ved å sitte i en krok og campe. Slikt ødelegger moroa. Det er ikke så artig å møte 5 slike! AWP er greit det, en _sjelden_ gang i mellom!

 

BTW: Sauron-Snømann: Blir med i en slik klan nårsomhelst, hvorsomhelst, med hvemsomhelst.. Nesten i allefall.

 

 

akzj0n Skrevet: 30 Jan 2003 14:51 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Gratulere akalarsen med den største avataren jeg har sett på en stund :lol:

 

 

Eurofighter Skrevet: 30 Jan 2003 13:24 Tittel: Re: CS er best mye bedre å ha klan i CS

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

zavier skrev:

CS er garantert det beste online spillet!!!!!!

 

 

 

AHAHAHAHAHAHAHA!!!!............Det er FAE*MEG det dummeste jeg har hørt til nå i år.........hvis du ikke kan komme med en J*VLA begrunnelse om hvorfor det skulle være best så hold kjeft.........dessuten kommer det ann på personen som spiller, du kan ikke si til en person som ikke liker cs at han ikke har smak for eks.........

 

Personlig så synes jeg Battlefield1942 og Firearms er kjekkest, Firearms fordi det oppfyller en HEL DEL flere realisme "krav" hos meg enn cs gjør.........og BF1942 fordi det er så UTROLIG gøy og kjøre over folk med tanks eller bombe dem med fly

 

 

Shorty^^ Skrevet: 10 Jan 2003 18:09 Tittel: zavier

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Får vel gratulere deg med "dummeste-post-of-the-year" award ;>

 

 

AkaLarSeN Skrevet: 10 Jan 2003 13:26 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hmm hvorfor anti awp?

 

Det er jo en del ev spillet

 

 

valen Skrevet: 03 Jan 2003 03:43 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

jag er dr.alban for skitt.. ARTISTEN

jag spiller inte CS for skitt, derfor suger det okay?

slutt på diskusjonen

 

 

GeCcO Skrevet: 03 Jan 2003 01:52 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

jeg er helt uenig der, Battlefield 1942 er det beste onlinespillet ever, herregud, det går ikke ann å fastslå at CS, BF eller noen som helst spill er best, det er individuelt, hva liker du, hva liker jeg

 

 

Monsoon Skrevet: 02 Jan 2003 22:56 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Priser meg lykkelig over at klanservern min kjører med awp disabled mesteparten av tida.

 

Anyway, hva som er best finnes det ikke fasitt på, så hva er poenget med å diskutere?

 

Sjøl syns jeg Vietcong demoen var kulere enn CS da vi spellte det på LAN i romjula, og jeg har vært hardcore CS fan lenge.. Fullversjonen av VC kan bli spennende.

 

 

evil_snowman Skrevet: 02 Jan 2003 22:28 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

awp'en i cs ødelegger hele greiene synes jeg, men klankamper er jo fortsatt gøyt

noen som vil joine en anti-awp og anti campe klan? vi trenger noen medlemmer og en server.

 

 

Smyagol Skrevet: 02 Jan 2003 22:17 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Dummeste post i år 2003! Garantert!

 

 

zavier Skrevet: 02 Jan 2003 22:10 Tittel: CS er best mye bedre å ha klan i CS

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

CS er garantert det beste online spillet!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...