Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for tipset.  Skal prøve å ordne dette i løpet av dagen.  Hva synes dere ellers om testen? (hvis man ser bort skrivevanskene mine da  :ermm: )

9424670[/snapback]

 

Jeg har fåreløbig ikke fått lest igjennom den skikkelig enda, skal gjøre det nå, men den ser jo veldig bra ut. :)

 

Det var en glede å låne cpu til deg, og det var kjekt å få se at den hjalp med overklokkingen. Testet du hvordan den var på 7x forresten? Og har du forresten adressen min? :)

 

Mortis360: Du kan jo sende en mail til stian å spørre om du kan få kjøpe kortet som har vært til test nå, det er jo ett demo-kort nå, og kan jo være du kan få det en lapp eller to billigere. Det er godt mulig det også dukker opp på lagersalg hos netshop snart.

 

EDIT: Hva syns dere andre om en Foxconn kjøpsguide forresten?

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Har nå lest gjennom testen din, var god den :thumbup:

 

Skal begynne å se litt på kjøpsguide da, tenker å lage en anbefaling til overklokking, en anbefaling på budsjettkort, og ett gamerkort til å begynne med. Dette kan selvsagt oppdateres etter hvert som vi får flere tester på bordet. :)

9425057[/snapback]

Kjekt du likte den :)

 

Når det gjelder kjøpsguiden din høres planene bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Mortis360: Du kan jo sende en mail til stian å spørre om du kan få kjøpe kortet som har vært til test nå, det er jo ett demo-kort nå, og kan jo være du kan få det en lapp eller to billigere. Det er godt mulig det også dukker opp på lagersalg hos netshop snart.

 

9424831[/snapback]

 

Har han Stian noe mail adresse direkte til han hos NetShop? Sende på PM hvis han har.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Støtter N68S7AA-8EKRS2H (herre for et navn) annet enn grafikkort i PCI-e porten? Tenker da på en sata kontroller...

9449662[/snapback]

 

hmm, dette er jeg ikke helt sikker på, da jeg ikke hadde noe slikt å teste med når jeg hadde det inne til test, men jeg vil nå tro det..

 

Men jeg skal få sjekket dette opp, og kommer med svar når jeg har fått oppklart dette. I verste fall kan dette bli litt ut i neste uke om jeg må kontakte foxconn :)

Lenke til kommentar
Tusen takk. Veldig hjepsomt : :thumbs:

9451654[/snapback]

 

This mobo has Pciex1 and Pciex16 slots.

PCI Express x1 Slot

This motherboard has two PCI Express x1 slots that designed to accommodate

less bandwidth-intensive cards, such as a modem or LAN card.The PCI Express

x1 slot offering 250MB/s(500MB/s concurrent) of bandwidth.

PCI Express x16 Slot

This motherboard has three PCI Express x16 slots that reserved for graphics or

video cards. Two of the x16 slots offering 4GB/s (8GB/s concurrent) of bandwidth,

and one offering 2GB/s (4GB/s concurrent) of bandwidth.

Regards,

Foxconn Technical Support

 

Som du ser her, klarte jeg desverre ikke finne ett klart svar på spørsmålet ditt. Derfor vil jeg på ingen måte garantere at dette vil fungere, men det er jo ikke godt å si uten å teste det. :)

Lenke til kommentar
Støtter N68S7AA-8EKRS2H (herre for et navn) annet enn grafikkort i PCI-e porten? Tenker da på en sata kontroller...

9449662[/snapback]

 

 

Dette bør ikkje være noe som helst problem, da jeg har hatt SCSI, SAS og SATA kontroller i pci express x 16 porten i et 975x kort og nå et p5k deluxe kort.

 

Men som sagt, det er jo bare å prøve, det verste som kan skje er at det ikkje funker :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjekt dere likte testen da! :thumbup:

 

Håper det ikke er for mange skriveleif, var litt trøtt da jeg skrev testen etter en reise til Tyskland.....

Mye god mat og drikke der vet jeg. :D

 

Det eneste jeg syntes var dumt med siste testen var at jeg ikke hadde mulighet til å kjøre 2 kort i SLI og med overklokking av PCI-express bussen. Tror det kunne blitt friskt! :dribble:

 

 

Så er det bare å vente med smerte og lengsel på neste testobjekt.....

 

 

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...