Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Tror foxconnkortene til netshop er noen gode alternativer, og også asus P5K-kortene har fått mye god omtale.

 

Det er egentlig bare å velge å vrake mellom disse kortene, se hvilke tilkoblinger du trenger, og hva du vil betale.. :)

9606659[/snapback]

 

Takker for noen forslag, vet du hvordan det blir med Vista lisensen min?

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NB: Lisens krever at du har en tidligere versjon av et Microsoft operativsystem. Media som følger med er en fullversjon som kan benyttes som nyinstallasjon og oppgradering.

 

Virker som du har fulllisens, du kan kjøpe hvilket hovedkort du vil, og vistalisensen vil fungere forsatt :)

9608207[/snapback]

 

Er P35 kortet til Foxconn verdt 300kr mer i forhold til P965 kortet? Må opp på den dyreste utgaven av P35 for at jeg skal ha nok SATA kontakter.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Er P35 kortet til Foxconn verdt 300kr mer i forhold til P965 kortet? Må opp på den dyreste utgaven av P35 for at jeg skal ha nok SATA kontakter.

9608258[/snapback]

 

Nå har vi jo ikke fått testet den dyreste utgaven, men om dette overklokker like godt som det billigste ville jeg gått for P35 hvertfall. Men det kommer vell litt ann på hvor mye du skal klokke. P35 er jo dessuten klar for 45nm-prosessorene, men jeg tviler på at dette har så mye å si for de fleste.

Lenke til kommentar

Vil jeg merke stor forskjell mellom 2 og 4GB minne? Lurer på å kjøpe 4x1GB pga det er såpass billig. Skulle ønske de fikk til en Foxconn stand i alle fall, hadde vært kjempemorro! :thumbup:

 

EDIT: Bestile meg 2GB av dette settet, regner med at det vil hjelpe på overklokkinga.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Det var enormt billig ja. Du vil nok merke noe forskjell om du kjører vista. Har du forskjellige minnebrikker i PC-en vil du ikke kunne klokke lengre enn det dårligste minnet klarer.

9632060[/snapback]

 

Jeg pakker bort 2GB settet jeg har nå, og bare bruker det nye settet. Kjøpte kun 2GB av den RAMen pga jeg sjeldent er over 60% av 2GB nå idag. Håper på bedre klokking med de nye brikkene i alle fall. :whistle:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...