Gå til innhold

Den store Foxconn-tråden -Hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke vet jeg, jeg vet ikkje hva han tenker.. :p

 

Men hvis det er netshop oslo du skal ha tak i er jeg ikkje sikker på om de på netshop.no kan hjelpe deg. Tror det er like greit å sende en mail til [email protected] i tilfelle, evt ringe netshop oslo om du ikke har prøvd dette.

9590177[/snapback]

 

Har både tatt kontakt på [email protected] og [email protected] uten nytte. Syntes det er merkelig at de ikke svarer, evnt ikke prøver å komme til en løsning.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Har både tatt kontakt på [email protected] og [email protected] uten nytte. Syntes det er merkelig at de ikke svarer, evnt ikke prøver å komme til en løsning.

 

~ Mortis360

9590188[/snapback]

 

Jeg har forøvrig også en mail som det har gått noen dager siden og de ikke har svart på enda, tror de har en del å gjøre for tiden. Vil du ha kjapt svar er ofte det beste å ringe.

 

Men hva er det du skal spørre de om, er det det der biosproblemet forsatt?

Lenke til kommentar
Jeg har forøvrig også en mail som det har gått noen dager siden og de ikke har svart på enda, tror de har en del å gjøre for tiden. Vil du ha kjapt svar er ofte det beste å ringe.

 

Men hva er det du skal spørre de om, er det det der biosproblemet forsatt?

9590222[/snapback]

 

Det hjalp i en uke med nytt batteri, nå er det pån igjen med i stille inn BIOS hvis jeg kobler maskina fra strømmen ja.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
De har hverfall fåretatt seg noe ang problemet da, det er jo godt. :)  Men det var jo merkelig at det fungerte bare en uke, enten må også dette batteriet vært dårlig, eller så må det være noe som får det til å utlades..

 

clear-cmos jumperen er vell på?

9590334[/snapback]

 

Er noe som er rart med kortet, lest rundt på Foxconn forumet og der er det flere som sier kortet har en slik feil at det tapper CMOS batteri. Jumperen står der den skal, men det blir tomt. Batteriet var i topp stand da jeg kjøpte det, målte med multimeter, målte batteriet igår og det var helt tomt. Står nytt batteri inne nå, holder vel en uke det også. :ermm:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...