Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Ellers er det en god ide, men de bør også gjøre noe med prisen. 600,- er latterlig.

 

For min del som Vålerenga supporter så er det bare fint om gresset på Ullevaal får hvilt seg litt.

Billettpriser

Langside: Voksen og Honnør kr.150,-, Barn kr.50,-

Kortside: Voksen og honnør kr.100,-, Barn kr.50,-

Så det er mye hyggeligere priser enn de som har vært på Ullevaal. Skulle gjerne vært på den kampen, også av den mer uvesentlige grunn at jeg syns Skottland generelt er kult.

 

Og gresset på Ullevaal får jo ikke hvilt seg så lenge at det gjør noe. Kan hende det får en røff omgang den 24.

Lenke til kommentar

Altså, NFF gir faen i tilskuertallet. Det eneste de bryr seg om er at de når X antall kroner i inngangspenger. Hvis de fyller Ullevål med en pris på 150,- pr. billett så snakker vi over tre millioner kroner i inngang. Hvis de kan få tre millioner om de bare får presset inn 5-6000, så gjør de heller det.

 

NFF er anti-tribuneliv, og det er fakta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joa. Men landskampen spilles ikke på Ullevål uansett.

Den nederste delen av bendit har vært åpen noen ganger når det har vært behov for det. Men jeg er rimelig sikker på at NFF liker å kunne ha det gigantiske bendit-banneret der. Er nok ikke gratis for Bendit.

Selv hater jeg det. På Vålerenga-kamper er den der, før hadde man det Rimi-banneret på langsiden på VIF-kamper og for flere år siden var det et stort Lyn-banneret av noe slag på Lyn-kamper. Er ikke pent i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det finnes vel knapt en spiller som klarer å avslutte? Nesten alle avslutninger er lomper midt på keeper, eller flere meter over mål. Pedersen skal jo være en grei avslutter, men han har ikke imponert stort han heller. Kamara er/var i sitt livs form, og er nok kun en døgnflue på landslaget i likhet med en haug andre middelmådige spillere som har blitt tatt ut fordi de har storspilt i tippeligaen.

 

Det er bare å krysse fingrene for et det kommer en ny generasjon med gode spillere, for dette laget har ingenting å gjøre i et mesterskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...