Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Tarik på høyre og Gamst på venstre hadde vært ideelt, tror at Gamst skjerper seg.

jeg er enig med deg at kanskje tarik kan spiller høyrekant og at hvis gamsten ikke sjerper seg. så mener jeg at ødeegård eller riise kan spiller der.

 

Tarik på høyre og Gamst på venstre hadde vært ideelt, tror at Gamst skjerper seg.

ja jeg er enig med deg. kanskje at tarik kan spille på høyre og at mann kan bytte riise in eller ødeegård hvis gamst ikke skjerper seg på landslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spurte meg selv om det samme når jeg satte på tv'en.

 

Hvor er Tarik? Oo

 

Edit :

 

Er fult fortjent at Uruguay tar ledelsen. Norge har vært svake. Ikke at uruguay har vært spesielt sterke, men de er LANGT bedre enn oss offansivt. Tror nok vi går på en smell igjen. Er spent på å se om Edison Cavani kommer innpå. En meget lovende spiss.

 

Og hos norge vil jeg se Tarik og Demidov. Ikke noe fungerer hos Norge, Alt er for stillestående. Er vell bare Carew som har vært godkjent.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Som vanlig er det 45 minutters gjesp når Norge spiller. Eneste planen vi har er å kjøre opp på Carew. I motsetning til Drillo-perioden kan vi derimot bruke 6-7 trekk før vi skyver langt. Når man i tillegg har null bevegelse rundt Carew er det håpløst.

 

Skal Norge vinne denne kampen må det som vanlig et par store prestasjoner av enkeltspillere..

Lenke til kommentar

Det er ikke at han tar ut feil lag, De under presterer, og jeg syns ikke 4-3-3 er helt greia. Tror norge kunne hevdet seg virkelig i en 4-2-3-1 formasjon, men 2 sentralt, en hengende spiss og to vinger.

 

Tarik kommer værtfall inn, forhåpentligvis for Solli, men tar jeg ikke feil, så setter nok Åge han inn for gamst

Lenke til kommentar

Norges problem er ikke spillestilen eller formasjonen. Det er Hareide!

Hareide har ikke en klar nok filosofi og han har ikke uttrykt seg klart nok på hvordan norge skal spille. Det ser man idag. Det er alt for lite bevegelse og spillerne er usikre på hva de skal gjøre. Ergo blir spillet lett å lese og vi får farlige muligheter mot oss.

 

Hareide må gå og en Drillo-Solbakken type må inn. Jeg sier ikke at filosofien deres nødvendigvis er det som trengs, men vi må få en med klar og god filosofi og som kan si hva hver enkelt spiller skal gjøre så han forstår det. Da vil vi skape målsjanser og målsjanser vil til slutt bli mål.

Lenke til kommentar

Jeg drømmer et år eller to frem i tid hvor Tarik og Huseklepp har etablert seg på et høyt nivå og kan bekle hver sin kant, med Skjelbredd i midten sammen med en eller annen general. Hadde vært kjekt med litt kreativ driblekraft igjen på midtbanen. *mimre om tiden med Myggen og Bohinen*

 

Solli og Gamst blir for kjedelige, rett og slett.

Lenke til kommentar

Gamsten er mange hakk bedre en solli, Men, når han bare har middelmådige spillere irundt seg, så kan han ikke gjøre det stort bedre

 

Edit : skjønner heller ikke hvorfor Espen Ruud ikke er på høyrebacken. Når Hareide faktisk tar med Adecco liga spillere, hvorfor er ikke han med.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
skjønner heller ikke hvorfor Espen Ruud ikke er på høyrebacken.
Fordi han spiller på Odd vel! Er ikke først gang idioten Hareide utelukker Odd spillere som fortjener plass på landslaget. Jarstein f.eks har ikke fått fast plass før han kom til Rosenborg. Men bare vent, Ruud drar fra Odd nå til sommeren, så da er han inni landsen... Hareide bør brennes på stake...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...