Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge har brukt flagget i alle de år, og de bør ikke forkaste tradisjoner på denne måten. Dessuten forstår jeg ikke vitsen med å lansere et nytt merke, når NFF allerede har sitt eget merke, som ble brukt på høyre bryst på Adidas-draktene i 95-96. NFF er noen duster hele gjengen. Ligner faen meg The Three Lions og Wales' drakter.

 

EDIT: Nå viser det seg at det er samme mann som har designet Three Lions emblemet, som står bak det nye norske drage-emblemet, Peter Horridge. Tror han også tegnet for Liverpool.

 

Men uansett, jeg skal ikke svi øynene mine for dårlig landslagsfotball anyway.

Lenke til kommentar

Mener du at det er på tide at vi følger strømmen? Selve logoen er helt grei, selv om jeg også får assosiasjoner til FC Sydney og SFK Sparta, men jeg mener at det som er litt av kjennemerket vårt er at vi har flagget på brystet. Skal vi gi opp slike tradisjoner, kun fordi NFF vil få merket sitt med på drakten?

Lenke til kommentar

Dragelogoen var ikke mer enn brukbar. Riktignok langt bedre enn flagget på en stusselig hvit sirkelflate. 90% av nordmenn ønsker flagget tilbake på brystet, og det viser bare hvor dårlig estetisk sans folk har. Dessuten skjønner ikke folk hvor viktig merkevarebygging er. Grunnen til at landslaget trenger en logo er ikke at England har det, og at alt som kommer fra England er dritkult.

 

La oss håpe den nye logoen som skal designes kan bli enda bedre enn dragelogoen, og at den kan representere landslaget på en bedre måteenn et religiøst torturvåpen.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for Alanzinho på landslaget, Gamst Pedersen er jo talentløs, Høiland må også inn for Storbæk, og med Skjønsberg på stopperplass ved siden av Hangeland, i tillegg til Hauger i ankerrollen som Martin Andresen sliter med å utføre tror jeg VM-kvalikken blir lett match! Også Super-Jon i mål da... Og Holmvik på venstreback hvis ikke Riise skjerper seg litt.

 

Jeg virker kanskje en tanke for mye Stabækfan, men jeg tror at dette laget ville gjort det særdeles bra!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...