Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart han har lov til å si det, tabbene har ingen ting med saken og gjøre.

Hva skal han gjøre da? Gå å skamme seg resten av livet? Vi er i en ny kvalik. og skulle bare mangle at han starter med "blanke ark", om han bør være førstevalg for Norge er noe helt annet

 

Ble litt dumt skrevet av meg. Mente i sammenheng med fotballen, at han skammer seg hver gang og skal gjøre det bedre neste gang. Hvor mange sjangser skal denne fyren få? Håper Hareide har oppdaget at vi trenger nye keepere, og ikke tilgi hver gang noen tabber seg ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Idag gikk laget på en skikkelig smell, jeg synes ikke det er så rart når man lar Braaten spille hele kampen, jeg er fornøyd med Kah sitt comeback, han kan bli en viktig brikke i VM kvalikken, men ellers så var laget helt ute....Gleder meg til da vi møter Montenegro og spillerne er i litt bedre form.

Lenke til kommentar

Helt elendig. Åge Hareide burde pakket kofferten sin og dratt allerede. Trodde vi var ferdig med slike kamper nå jeg, men neida. Det viser bare at landsen fortsatt står på stedet hvil og at det ikke er noe igjen å hente ut av Hareide.

 

De spilte så dårlig at jeg fikk lyst til å rive av meg alt håret og knuse LCD Tv-skjermen min.

Man blir rasende rett og slett...

Lenke til kommentar
Helt elendig. Åge Hareide burde pakket kofferten sin og dratt allerede. Trodde vi var ferdig med slike kamper nå jeg, men neida. Det viser bare at landsen fortsatt står på stedet hvil og at det ikke er noe igjen å hente ut av Hareide.

 

De spilte så dårlig at jeg fikk lyst til å rive av meg alt håret og knuse LCD Tv-skjermen min.

Man blir rasende rett og slett...

Lenke til kommentar

Hele troppen spilte rævva, skjønner ikke hvorfor jeg gleder meg hver gang det er landskamp. De spiller jo elendig hver gang. Ingen syns jeg bør få godkjent etter denne kampen, og angående Kah, jeg hadde håpt at han skulle spille bra, men han kan like gjerne utebli fra neste tropp.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Den nye landslagstroppen:

 

Hele troppen:

 

Rune Jarstein - Rosenborg

Håkon Opdal - Brann

Martin Andresen - Vålerenga

Eirik Bakke - Brann

John Carew - Aston Villa

Vadim Demidov - Rosenborg

Tarik Elyounoussi - Fredrikstad

Christian Grindheim Heerenveen

Brede Hangeland -Fulham

Thorstein Helstad - Brann

Daniel Fredheim Holm - Vålerenga

Jon Inge Høiland - Stabæk

Azar Karadas - Brann

Erik Nevland - Fulham

Morten Gamst Pedersen - Blackburn

Tore Reginiussen - Tromsø

John Arne Riise - Liverpool

Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg

Jan Gunnar Solli - Brann

Jarl-André Storbæk - Vålerenga

Fredrik Strømstad - Start

Kjetil Wæhler - Vålerenga

 

OVERASKELSEN: Vadim Demidov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...