Gå til innhold

Yes! PGR4 er tilbake til det gode gamle system.


Anbefalte innlegg

Jeg ble glad når jeg leste følgende:

Project Gotham Racing 4 returns to a more traditional seasonal single-player structure - starting out life with a chugged-out rustbucket and earning your right to test drive the bigger cars by proving yourself out on the track. And yes - the most requested car of all, the Mini Cooper S (a near-essential runaround for those improved games of Cat ‘n’ Mouse in the world of Xbox Live) make a welcome comeback.

 

Det var det jeg likte så godt med PGR2.

Å jobbe seg opp gjennom bilklassene.

Spille katt og mus på online med Mini Cooper S.

 

Jeg hatet den elendige unskyldningen PGR3 kom med i sin tid, om at når man betaler for et spill, så skal man få kunne vælge beste bil allerede tidlig i spillet.

Nå bare gleder jeg meg til PGR4 hvor jeg skal "lide" meg gjennom bilklassene oppover og gradvis få tilgang til mer og mer hestekrefter og sport.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meh, er drittlei det samme opplegget hver gang...begynnn med søplebil og oppgrader etterhvert. Usj.

 

PGR3 var et frisk pust sånn sett. Ok biler helt fra begynnelsen. Ikke alle som gidder å spille timevis med biler som så vidt bare klarer 100.

Lenke til kommentar
Litt OT:

Ingen bilspill slår Sega GT online :p Slår det hard på grafikken men sjarmen er uslåelig  :thumbup:

8695033[/snapback]

 

Det er ganske bra det, men kanskje en litt drøy påstand. Spillet er jo 5 år gammelt også nå.

8695075[/snapback]

 

Det er ikke en påstand. Det er min personlige mening :thumbup: hehe

Lenke til kommentar

Singelplayern i PGR-serien er ikke noe man bruker mye tid på uansett om man har tilgang til de beste bilene med en gang eller ikke. Det er online hvor PGR virkelig viser hva det er godt for.

 

Jeg har over 6200 løp i PGR3. De aller fleste er fra playtime på XBL med folk fra vennelista og litt over 1000 av løpene er fra Online Career. Det er veldig gøy å spille Last Man Standing eller Cat & Mouse med kamerater. Det er det spillet jeg har spilt klart mest på 360 siden jeg kjøpte den i 2005.

 

Forza 2 kommer til å ha en mer omfattende og bedre enspillerdel enn det PGR har, men det er ikke noen tvil om at det å spille bilspill online er mye morsommere enn å kjøre mot kunstig intelligens. Isåfall for min del, og jeg tror de fleste er enig (selv om KI-en i Forza er veldig bra).

 

Gleder meg til PGR4.

Lenke til kommentar

Vel spillet heter PGR4 så det blir ikke direkte feil å kalle det "nr. 4 i rekken" - Akkurat som at det ikke blir totalt feil å si det samme om GTAIV.

 

Lurer på om de klarer å få til regn og snø på en litt ekte måte. Kan bli gøy å kjøre Last Man Standing i snøvær med en Shelby :p

Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ?

8701150[/snapback]

Det er vel strengt tatt en sinnsykt lik, men helt annen spill-serie det?

8701462[/snapback]

 

Nei, det er det første spillet. Laget av akkurat de samme folka.

Lenke til kommentar
Det er vel strengt tatt nr 5 i rekken? Det første spillet i denne serien var vel MSR ?

8701150[/snapback]

Det er vel strengt tatt en sinnsykt lik, men helt annen spill-serie det?

8701462[/snapback]

 

Nei, det er det første spillet. Laget av akkurat de samme folka.

8701482[/snapback]

Klar over det, men forklar hvorfor de skiftet navnet til Project Gotham? Selv om MSR hadde kudos, og var laget av BC, og foregikk i byer - like fullt er det jo enn annen serie.

Lenke til kommentar
Klar over det, men forklar hvorfor de skiftet navnet til Project Gotham? Selv om MSR hadde kudos, og var laget av BC, og foregikk i byer - like fullt er det jo enn annen serie.

8701543[/snapback]

 

"we couldn't use the Metropolis Street Racer name, as it was owned by Sega and Microsoft were publishing PGR!)."

 

Kilde

Endret av jefiske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...