Gå til innhold

Yes! PGR4 er tilbake til det gode gamle system.


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Oi oi oi, dette spillet ser jo faktisk ganske bra ut :) Snø, regn osv.. blir nok morsomt :) Håper det blir realistisk også :) Kan du forresten kjøre SUV biler der også? Porsche Cayenne :dribble:

8990078[/snapback]

Porsche Cayenne Turbo var med i toern, men ikke treern (dette var fordi den var for treg, men i firern skal de ha med "trege" biler igjen så...).

Vi får se. Tipper de skal ha med en del små SUV'er.

 

Knalltøff coverart må jeg si, men hva er greia med den motorsykkelen? Ikke si at de har tenkt å ha med motorsykler vel? :cry:

8990157[/snapback]

Trukke de har den der for pynt! :)

Lenke til kommentar

Ikke Moto GP 06 en gang?

 

Men motorsykler virker gøy det, så lenge det ikke blir bil. vs. sykkel.

Hakke prøvd PGR 2, men 3-ern likte jeg ikke, så er vel bra at de går tilbake.

 

Har dere forresten lagt merke til hvor mange spill det faktisk skjer i? De første spillene er alltid best, så prøver de litt andre veier - går på trynet og så er det tilbake til røttene igjen...

Lenke til kommentar
Ikke Moto GP 06 en gang?

 

Men motorsykler virker gøy det, så lenge det ikke blir bil. vs. sykkel.

Hakke prøvd PGR 2, men 3-ern likte jeg ikke, så er vel bra at de går tilbake.

 

Har dere forresten lagt merke til hvor mange spill det faktisk skjer i? De første spillene er alltid best, så prøver de litt andre veier - går på trynet og så er det tilbake til røttene igjen...

8990923[/snapback]

 

Likte aldri demoen til motogp. Den sugde faktisk. ;) Fullversjonen er kanskje bedre, men tror ikke det hjelper så mye. Eneste bra mc-spillet jeg vet om er det som folka bak Gran Turismo lagde. Riding Spirits tror jeg det het.

 

Når det gjelder PGR4 så får tiden vise. Enten sykkler blir med eller ikke. Likte heller aldri PGR3. Er forza som gjelder her i gården. :thumbup:

Lenke til kommentar
Likte aldri demoen til motogp. Den sugde faktisk.  ;) Fullversjonen er kanskje bedre, men tror ikke det hjelper så mye. Eneste bra mc-spillet jeg vet om er det som folka bak Gran Turismo lagde. Riding Spirits tror jeg det het.

8991032[/snapback]

Seriøst, mann? Jeg er ingen stor fan av MC generelt, men den demoen satt jeg og spilte i flere timer, rett og slett fordi det var så gøy! :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe... Folk er forskjellig. :)

Kanskje det er fordi jeg er litt motorsykkelmann at jeg ikke likte demoen... ;)

Og jeg kan med det samme også nevne at jeg er motogp-fan og ser alle løpene.

 

Syns derimot det var litt artig med sykkler på test drive. Men kun pga lyden. Realismen var ekstremt dårlig!

Lenke til kommentar
Oi oi oi, dette spillet ser jo faktisk ganske bra ut :) Snø, regn osv.. blir nok morsomt :) Håper det blir realistisk også :) Kan du forresten kjøre SUV biler der også? Porsche Cayenne :dribble:

8990078[/snapback]

Porsche Cayenne Turbo var med i toern, men ikke treern (dette var fordi den var for treg, men i firern skal de ha med "trege" biler igjen så...).

Vi får se. Tipper de skal ha med en del små SUV'er.

Tuller du? :dribble:

Nå fikk jeg utrolig lyst på toern :dribble: Kan det spilles på X360 og selges det enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...