Gå til innhold

Colin McRae: DIRT demo ute i dag 24/5/07


Anbefalte innlegg

Morsomt spill. Er ikke akkurat Rachard Burns Rally når det kommer til fysikk, men det fungerer helt greit. Likte spesielt Buggy'en, der ser man virkelig at demperne jobber :yes:  Grafikken er grom, legger ved noen bilder for de som er keen. Kjører det på "full pupp" (av en eller annen grunn ville det ikke kjøre i 1280*1024, bare 1024*768).

8692277[/snapback]

 

 

Hva er specs'a dine ??

Har e4300 @3200, 8800gts 320mb, og 2 gig ram og kjører såvidt på "high" på 1280*1024....skulle dog likt å kjøre 1680*1050 på min 22"er.

Lurer på hva slags hardware man trenger for å kjøre "ultra" settings, gtx i sli og en 10 kjerner eller noe i den duren.

 

Men spillet er genialt bra, liker handlingen og grafikken er flott.

Gleder meg til fullversonen nå...dette blir bra :thumbup:

8694540[/snapback]

Kjører selv alt på high og ultra med 1360x768 oppl.. , 75hz og 2x aa og får ca 25-35fps, men jeg har sett bedre grafikk med mer en 35fps..

Testet også og ta alle instillinger på medium, og da fikk jeg bare 3fps mer...

Så det blir sikkert mer "stabilt" på fullversionen håper jeg, eller må man kanskje ha 8800gtx?

Ellers var spillet bra, likte kjørefølelsen.

Her er noen filmer og bilder btw som jeg har laget. :thumbup:

 

 

Film 2, trykk her.

 

 

39348288zt8.th.jpg

 

19795641sx1.th.jpg

 

11597309nx5.th.jpg

 

40701472mo5.th.jpg

 

57211257ij9.th.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er specs'a dine ??

Har e4300 @3200, 8800gts 320mb, og 2 gig ram og kjører såvidt på "high" på 1280*1024....skulle dog likt å kjøre 1680*1050 på min 22"er.

Lurer på hva slags hardware man trenger for å kjøre "ultra" settings, gtx i sli og en 10 kjerner eller noe i den duren.

 

Men spillet er genialt bra, liker handlingen og grafikken er flott.

Gleder meg til fullversonen nå...dette blir bra  :thumbup:

8694540[/snapback]

 

Har en Intel Core Duo E6300 Klokket til 2.3ghz, GW GeForce 8800GTS 640mb, TwinMOS DDR2 Twister PC6400 1024MB. Ligger på mellom 35 og 45 fps med alt på high i nevnte oppløsning. Skal se om jeg får jekket opp oppløsning til 1280*1024.

Endret av Yahh
Lenke til kommentar

Hva er specs'a dine ??

Har e4300 @3200, 8800gts 320mb, og 2 gig ram og kjører såvidt på "high" på 1280*1024....skulle dog likt å kjøre 1680*1050 på min 22"er.

Lurer på hva slags hardware man trenger for å kjøre "ultra" settings, gtx i sli og en 10 kjerner eller noe i den duren.

 

Men spillet er genialt bra, liker handlingen og grafikken er flott.

Gleder meg til fullversonen nå...dette blir bra :thumbup:

8694540[/snapback]

Kjører selv alt på high og ultra med 1360x768 oppl.. , 75hz og 2x aa og får ca 25-35fps, men jeg har sett bedre grafikk med mer en 35fps..

Testet også og ta alle instillinger på medium, og da fikk jeg bare 3fps mer...

Så det blir sikkert mer "stabilt" på fullversionen håper jeg, eller må man kanskje ha 8800gtx?

Ellers var spillet bra, likte kjørefølelsen.

Her er noen filmer og bilder btw som jeg har laget. :thumbup:

 

Kule filmer mr. stuntdriver :) ,btw hva er bestetiden din rundt ringen hvor du kjører mot colin ??

 

Får vel prøve å klokke opp både gpu og cpu for å se om jeg kan kjøre "high" på

1680*1050 med brukbar framerate.......

Lenke til kommentar
Kule filmer mr. stuntdriver  :) ,btw hva er bestetiden din rundt ringen hvor du kjører mot colin ??

 

Får vel prøve å klokke opp både gpu og cpu for å se om jeg kan kjøre "high" på

1680*1050 med brukbar framerate.......

8694915[/snapback]

Har ikke kjørt rundt ringen sånn helt seriøst enda, så foreløpig er den beste det som er på film nr2....

Kjørte på high-ultra med 1680x1050, da fikk jeg usle 16-18fps, så tror ikke det blir stort bedre borte hos deg :p

Mulig det kommer til å gå i fullversionen.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Kjørte oppløsning opp til 1280*1024 med General detail på Ultra og ligger på +-25 fps. Kan vel ikke forvente så mye mere med mine specs :)

8695270[/snapback]

 

Ultra settings kan jeg bare glemme med min maskin ihvertfall....blir som cpu testen på 3d mark 06......

 

Legger ut rundetiden min på tysklandsbanen (hvor du kjører mot colin)

1.08.83 - kom igjen folkens burde være mulig å knuse den lett tror jeg ;)

Sier det igjen knallbra spill, syntes det er fantastisk gøy når du får til ideal spor gjennom en kurvekombinasjon og alt bare klaffer....men det er desverre ganske sjeldent det skjer for min del da :blush:

Lenke til kommentar

Jeg heller mot å si meg til dels enig i denne observasjonen fra BHM forumet: "I just tried the PC demo. I have a very highend PC, Running SLI and Logitech G25 and all I can say is. It's complete and utter crap. Graphics are ok but everthing else belongs in a trash heap. The steering lag is so bad it's unplayable despite trying all the available user settings for the input. It was deleted with only a few minutes after install. It's horrible. "

Lenke til kommentar
Yahh! Hvordan er fysikkmotoren i spillet?

 

Jeg får jo ikke testet det selv. :S

 

Men utifra filmer o.l så ser det litt ut som att man har litt for mye feste. Slik att man bremser for fort og det går litt for fort rundt svingene. Stemmer det?

8697886[/snapback]

Det stemmer ja, det går helt fint å kjøre i 200 og bremse 1 sekund før en bratt sving :p

Lenke til kommentar
Ser ingen har svart på følgende spm enda, så spør igjen :)

 

Noen som vet hva grunnen er til at hos enkelte så skjer det ingenting når du starter spillet? Prosessen starter, men ikke mer :(

8697656[/snapback]

 

Sånn har jeg det og. Det er faen meg gørr. HVa er galt..? Hvis jeg kjøper det, så funker det ikke plutselig..

 

Og pc-en min funker godt nok også trur jeg...

 

Hjelp oss!

Lenke til kommentar
"I just tried the PC demo. I have a very highend PC, Running SLI and Logitech G25 and all I can say is. It's complete and utter crap. Graphics are ok but everthing else belongs in a trash heap. The steering lag is so bad it's unplayable despite trying all the available user settings for the input. It was deleted with only a few minutes after install. It's horrible. "

 

 

Jeg vil ikke kalle det "horrible" men akkurat det med styringen har han rett i. Kjører med G25, og det er ikke på langt nær like god styrefølelse som f.eks LFS eller RBR. Det med bremsingen stemmer vel også ;)

 

Men ellers så føles selve fysikken relativt god. Hvis bare de hadde fått orden på styringen til den ferdige versjonen....

 

Skulle gjerne ha hjulpet dere som sliter å få startet det...men får vel bare gjenta det de andre har sagt...Er skjermkortet deres støttet, og har dere de nyeste driverne?

Endret av Yahh
Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som vet hvorofr spillet ikke funker hos oss noen, som likevel har god nok PC?

 

EDIT: Så på forumet til Codemastes, og det er utrolig mange med problemer der også. Fysj. Dårlig gjort av codemasters!

Endret av E22o
Lenke til kommentar

Noen som har fått dette til å fungere?

Nå er jeg møkk lei av å oppdatere alt som oppdateres kan, og prøvd alle liksom fiks for å få denne demoen til å fungere.

(ja, har prøvd komprimerings alternativet, skrudd av brannmurer, you name it, men skjermen blir sort i 15 sekunder etter launch, og så kommer feilmelding tilbake til windows.

 

Jeg har av utstyr:

 

AMD Athlon 64 X2 4400

Radeon X1900XT

2 BG Ram

Asus A8R32-MVP.Deluxe

 

så at hardwaren er god nok er jeg egentlig ikke i tvil om..

 

Har lest et rykte om at Athlon prosessorer ikke fungerer, og at det kun er folk som har slike cpu-er som får trøbbel..

Noen som kan avkrefte eller bekrefte mer denne teorien, selv om et selskap som Codemaster burde ha slikt i orden før slipp av demo, da det er ganske så vanlige prosessorer..

 

Uansett, jeg vil teste denne demoen jeg også :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...