Gå til innhold

Colin McRae: DIRT demo ute i dag 24/5/07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode nyheter for rallyspill fans....demo av spillet kommer til 360 og pc i dag.

Link

 

Gleder meg vilt..på tide å tørke støv av rattet og pedalene  :)

8686521[/snapback]

 

Dette har jeg gledet meg til en stund. Ser helt rått ut :cool: Ser ikke ut som demoen har blitt sluppet enda. Må nok vente noen timer :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Må man være goldmember på XBL for å kunne laste denne ned nå, eller kan alle laste den ned nå?

8688637[/snapback]

Den er for alle tror jeg.

Lenke til kommentar

Dette blir garantert mitt nye favoritt spill til xbox360,knuser forza og pgr3 ned i støvlene både når det gjelder grafikk og kjørefølelse.Herlig grafikk og fartsfølelse spesielt fra dashboard view som man er avhengig av på bilspill etter min mening.Eneste - er at det hakket litt men regner med at det er ordnet opp i fullversion.Bare tanken på dette spillet med ratt gjør meg svimmel.Nå kan det jo hende at forza blir endel bedre enn demoen da men jeg er ihvertfall ikke i tvil om min favoritt. :dribble:

Endret av eddie1
Lenke til kommentar
Dette blir garantert mitt nye favoritt spill til xbox360,knuser forza og pgr3 ned i støvlene både når det gjelder grafikk og kjørefølelse.Herlig grafikk og fartsfølelse spesielt fra dashboard view som man er avhengig av på bilspill etter min mening.Eneste - er at det hakket litt men regner med at det er ordnet opp i fullversion.Bare tanken på dette spillet med ratt gjør meg svimmel.Nå kan det jo hende at forza blir endel bedre enn demoen da men jeg er ihvertfall ikke i tvil om min favoritt. :dribble:

8689409[/snapback]

 

Trodde seriøst dette var pc delen av forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...