Gå til innhold

Colin McRae: DIRT demo ute i dag 24/5/07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener 360 versjonen, hvis du ikke skjønte det..

8691871[/snapback]

Ikke så lett å skjønne her i PC-delen av forumet ;)

8691878[/snapback]

 

Ups, sorry. Blanda mellom to tråder :p

 

EDIT: Har lasta ned pc versjonen også.. Den begynner å pakke ut, og når det er slutt så kommer det ikke noe :hmm:

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Morsomt spill. Er ikke akkurat Rachard Burns Rally når det kommer til fysikk, men det fungerer helt greit. Likte spesielt Buggy'en, der ser man virkelig at demperne jobber :yes: Grafikken er grom, legger ved noen bilder for de som er keen. Kjører det på "full pupp" (av en eller annen grunn ville det ikke kjøre i 1280*1024, bare 1024*768).

post-90132-1180026174_thumb.jpg

post-90132-1180026206_thumb.jpg

post-90132-1180026234_thumb.jpg

post-90132-1180026252_thumb.jpg

post-90132-1180026291_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ser ut som man sitter noe for høyt i cockpit, slik at man ikke ser turteller skikkelig. Regner med man kan flytte setet opp/ned og frem/tilbake. Regner med noen folk kjører med DFP eller G25. Er det full støtte for G25 og 900 grader (eller 540 som jeg har endt opp på)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tja, hva kan jeg si? 2.9MBsek på torrenten her på gamer :thumbup: Gleder meg til å prøve. Desverre er boxen død, så får ikke prøvd det der :(

8692477[/snapback]

:( Du får ikke prøvd uansett på X360 atm... Ingen får lastet den ned.

 

Kanskje jeg skal prøve på pc, men tviler at den klarer spillet.

Lenke til kommentar
Tja, hva kan jeg si? 2.9MBsek på torrenten her på gamer :thumbup: Gleder meg til å prøve. Desverre er boxen død, så får ikke prøvd det der :(

8692477[/snapback]

:( Du får ikke prøvd uansett på X360 atm... Ingen får lastet den ned.

 

Kanskje jeg skal prøve på pc, men tviler at den klarer spillet.

8692485[/snapback]

 

Jeg klarte å laste ned på 360'en min. Det tok sin tid, og det stoppet opp titt og ofte, men til slutt fikk jeg det til :)

Lenke til kommentar
MYE tøffere med helmet-cam, spør du meg. Da får man MAKS følelse av å være sjåføren. :love:

8692580[/snapback]

Helmet Cam/Dashboardview, vi snakker vel om samma ting? Mulig det ikke heter dashboardview, men mente dette bildet.. Man ser ihvertfall dashboardet. :)

8692673[/snapback]

 

Det der er helmet-cam. Dashboard-view er nesten det samme, men da er kamera på en måte helt oppe i rattet. Liker personlig helmet-cam mye bedre. :)

 

EDIT: dette er dashboard-view. Forskjellen er litt liten på bildene, men den egentlige forskjellen ligger hovedsaklig i hvordan det føles når man spiller.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Tja, hva kan jeg si? 2.9MBsek på torrenten her på gamer :thumbup: Gleder meg til å prøve. Desverre er boxen død, så får ikke prøvd det der :(

8692477[/snapback]

:( Du får ikke prøvd uansett på X360 atm... Ingen får lastet den ned.

 

Kanskje jeg skal prøve på pc, men tviler at den klarer spillet.

8692485[/snapback]

 

Jeg klarte å laste ned på 360'en min. Det tok sin tid, og det stoppet opp titt og ofte, men til slutt fikk jeg det til :)

8693377[/snapback]

Jeg fikk det også til :) Sitter å spiller nå ;)

Lenke til kommentar
Morsomt spill. Er ikke akkurat Rachard Burns Rally når det kommer til fysikk, men det fungerer helt greit. Likte spesielt Buggy'en, der ser man virkelig at demperne jobber :yes:  Grafikken er grom, legger ved noen bilder for de som er keen. Kjører det på "full pupp" (av en eller annen grunn ville det ikke kjøre i 1280*1024, bare 1024*768).

8692277[/snapback]

 

 

Hva er specs'a dine ??

Har e4300 @3200, 8800gts 320mb, og 2 gig ram og kjører såvidt på "high" på 1280*1024....skulle dog likt å kjøre 1680*1050 på min 22"er.

Lurer på hva slags hardware man trenger for å kjøre "ultra" settings, gtx i sli og en 10 kjerner eller noe i den duren.

 

Men spillet er genialt bra, liker handlingen og grafikken er flott.

Gleder meg til fullversonen nå...dette blir bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...