Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Rosa og turkis er den mest heftige fargekombinasjonen noen sinne:3

 

Uansett: Dere bør respektere at ikke alle har råd til/liker klesmotene. :thumbdown:

 

Det å kle seg i så stygge klær som mulig er idioti, men å kjøre en gjennomført stil med brukte klær er faktisk mulig og mye bedre enn å trollbinde seg til trendbølgen...

 

...synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomme med denne tråden er at alle untatt nerdestil har fått gjennomgå :p hehe  :!:

8837894[/snapback]

Hva legger du i nerdestil? For jeg har knapt sett noen som har den stereotype nerdestilen med briller og alt det.

 

De har nok fått høre det, men ikke i like stor grad. Nerdestilen/det morra di kjøper, er ikke pent, og ofte gensere med MASSE farger.... :hmm:

8842059[/snapback]

Nerdestil på en som bruker masse farger? Ser heller for meg at de bruker mye anonyme klær og plagg uten noe som helst form for særpreg.

Lenke til kommentar

Hva legger du i nerdestil? For jeg har knapt sett noen som har den stereotype nerdestilen med briller og alt det.

8842346[/snapback]

Steve Q. Urkel (?) må vel kunne kalles en nerd, i klesstilen.

Har enda til gode å se en person gå slik. steve3.jpg

 

Mulig litt overdrevent, men dere skjønner vel tegninga.

Lenke til kommentar

Dagens nerder er mer eller mindre anonyme når det kommer til klesstil har jeg inntrykk av. Nettopp fordi det ofte er mødre som kjøper helt greie klær fra Cubus og lignende kjeder. De tiltrekker seg ingen overdreven oppmerksomhet og folk vil dermed ikke hate stilen heller.

 

Selv hater jeg alle stiler som blir for overdrevet. Jeg har ingenting i mot en helt straight hip-hop stil, men skal man ha fete smykker, altfor store klær osv. blir det fort for mye.

Det samme kan jeg si om både "Emo stilen" og "sosse stilen".

Lenke til kommentar

Jenter med punkestil som har:

 

- Altfor korte skjørt (gjerne sånne rødrutede) med nettingstrømper under

- Altfor stor boots eller andre drastiske sko

- Korsett / altfor trange/små topper

- Helt unaturlig farge på håret

- Massemasse sminke.

 

Gjerne også mange helt merkelige elementer til. Så også en gutt med helt svarte klær og rødt korsett utenpå her om dagen, var omtrent det verste jeg har sett. :no:

 

Andre ting jeg heller ikke er så begeistret for er voldsomme slengbukser, knalloransje klær, trekvartlange bukser med sånn "rart" stoff, midtskill på gutter, og store gore-tex vintersko. :p Er også ganske irriterende med folk som går med akkurat det samme hver eneste dag.

 

Og er helt enig med ZiroN, VKT er jævlig..

Endret av frkfurt
Lenke til kommentar

Liker ikke sosser som går med bare dyre klær og sminke, og som får alt dem peker på av pappen sin.

Liker heller ikke satanister som hører på masse drittmusikk :nei:

Endret av TSP
Fjernet overdreven bruk av smilefjes
Lenke til kommentar
...og som får alt dem peker på av pappen sin.

8861831[/snapback]

Det virker som du heller er missunnelig.

8861965[/snapback]

 

Det sier nok bare noe om hva man kan forvente av personen, for mine erfaringer er at de er klyser.

 

...og som får alt dem peker på av pappen sin.

8861831[/snapback]

Om de får alt de peker på har lite å si for klesstilen.

8861965[/snapback]

 

Nei, så absolutt ikke. Jeg gir deg fingeren på at stilen ligger tett opptill LINDEBERG og WESC plagg, gjerne med slike "Vans-sko", hårbånd, rosa Lacoste-skjorter, lyse dongeribukser brettet opp til helveis på leggen, og hår som er halvlangt, gjerne farget eller blond, men ikke en selvfølge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...