Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Emo: Nei! Dette er en stil som sier at du har problemer  :dontgetit:

Gother: Nei! Denne stilen viser at du har lyst å skremme bort mamma og pappa.

HipHop: Nei! Ser ut som du har driti deg ut i buksa, og ser fjærnt ut me store klær.

Arbeids: Nei! Er det kult å arbeide? :S

Rånestil: Nei! Er vi i texas kansje? :S

Keeg: Medium! Fine lyse farger, men kan vel droppe brunkremen og hodebåndet.

Soss: Ja! Fine klær, men er ikke nødvendig og brife med merkene liksom.

Punk! Nei! Greit og kle seg litt rocka, men dropp tightsebuksene da plz :S

Standard (tskjorte, dongerib): Ja! Ser ikke problemet, men kan bli kjedelig.

Innvandrer: Nei! Huff, dette er grusomt. En forliten bukse og en utvasket genser :S

College-stil: Ja! Fine fargerike klær det. Veldig grei stil. Ingen kan ha noe imot den.

 

Men det aller verste jeg vet, er at 80% av de folka her hvor jeg bor, driter i hvordan de ser ut på håret, i klesveien og alt. Må vel vere lov å pynte seg vell.

Wax er vell ikke så dyrt, og en ny genser i ny og ne er vell ikke så dyrt.

Og for all del, pliiiiiis dropp joggeskone vist du har dongeribukse :)

 

Min mening vertfall :)

8870176[/snapback]

Interessant at du misliker så og sei alle stiler utanom black metal-aktig stil, sjølv om du tydelegvis ikkje hører til den sjølv (trur derimot du bare gløymde den). Kan eg forresten få ein forklaring på kva arbeids- og innvandrarstil er for noko? Er vel ikkje så mykje du kan gjere med at du er på jobb eller er farga og ikkje har råd til dyre kler?

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Emo: Nei! Dette er en stil som sier at du har problemer  :dontgetit:

Gother: Nei! Denne stilen viser at du har lyst å skremme bort mamma og pappa.

HipHop: Nei! Ser ut som du har driti deg ut i buksa, og ser fjærnt ut me store klær.

Arbeids: Nei! Er det kult å arbeide? :S

Rånestil: Nei! Er vi i texas kansje? :S

Keeg: Medium! Fine lyse farger, men kan vel droppe brunkremen og hodebåndet.

Soss: Ja! Fine klær, men er ikke nødvendig og brife med merkene liksom.

Punk! Nei! Greit og kle seg litt rocka, men dropp tightsebuksene da plz :S

Standard (tskjorte, dongerib): Ja! Ser ikke problemet, men kan bli kjedelig.

Innvandrer: Nei! Huff, dette er grusomt. En forliten bukse og en utvasket genser :S

College-stil: Ja! Fine fargerike klær det. Veldig grei stil. Ingen kan ha noe imot den.

 

Men det aller verste jeg vet, er at 80% av de folka her hvor jeg bor, driter i hvordan de ser ut på håret, i klesveien og alt. Må vel vere lov å pynte seg vell.

Wax er vell ikke så dyrt, og en ny genser i ny og ne er vell ikke så dyrt.

Og for all del, pliiiiiis dropp joggeskone vist du har dongeribukse :)

 

Min mening vertfall :)

8870176[/snapback]

Interessant at du misliker så og sei alle stiler utanom black metal-aktig stil, sjølv om du tydelegvis ikkje hører til den sjølv (trur derimot du bare gløymde den). Kan eg forresten få ein forklaring på kva arbeids- og innvandrarstil er for noko? Er vel ikkje så mykje du kan gjere med at du er på jobb eller er farga og ikkje har råd til dyre kler?

8871421[/snapback]

 

Gother stil er vell så og si "black-metal" stil, om du ikke er så tragisk at du begynder å pirke på det.

Vist du leste nøye igjennom likte jeg: College-stil,Sosse-stil,Standard-stilen etc.

og disse 3 stilene er brukt av 95% av folkene på skolen min.

Med arbeids-stilen, mener jeg ikke når du er på jobb (noe som du faktisk burde klare å finne ut selv) men ellers. Hvem har sagt at jeg snakka om farga innvandrere, mange hvite også. Og hva du kan gjør om du ikke har råd til klær?

Get a job :)

Innvandre-stil: Arva gamle joggebukser som er utvaska og for små, med en klassisk grå-turkis-rosa genser fra 1970. som også er for liten.

Arbeids-stil: Arbeids-jakke, bukse etc. etter arbeid, som feks når du skal på fest. (Ja, mange som tror det er tøft, og bruker det).

Endret av mcohen
Lenke til kommentar

At man går med abreidskle etter jobb er vel berre fordi man er lat, eller rett og slett ikkje bryr seg. Er ikkje ein eigen stil, og det same gjeld for innvadrer-stil. At man bruker gamle og slite kle tyder berre at man ikkje har råd til/bryr seg om korleis man ser ut. Korleis kan det vere tragisk å klage på at goth og black metal-stil ikkje er det same, når keeg og sosse-stil er det?

 

Eg var forresten fullt klar over at du stilte deg positiv til nokon av stilane, derfor "så og sei alle", og ikkje berre "alle".

Lenke til kommentar
eh, er det mange som går med J.L? J.L er jo ut..

8879253[/snapback]

 

Beklager at jeg trekker litt på smilebåndet men, logogenserene til JL er "ut" ikke alt det andre og;) For du viste at de hadde mer enn en genser?

 

Liker ikke å se selvgode sosser med Lindeberg-klær, tenker da på gutter. Spesielt ikke de som er ekstra brune i huden, som har tatt sol. :p

8878902[/snapback]

 

Så idet jeg slenger på meg JL bukse eller en cardigan så misliker du meg? Bare fordi jeg har selvtillitt og tar sol? =D

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
eh, er det mange som går med J.L? J.L er jo ut..

8879253[/snapback]

 

Beklager at jeg trekker litt på smilebåndet men, logogenserene til JL er "ut" ikke alt det andre og;) For du viste at de hadde mer enn en genser?

 

Liker ikke å se selvgode sosser med Lindeberg-klær, tenker da på gutter. Spesielt ikke de som er ekstra brune i huden, som har tatt sol. :p

8878902[/snapback]

 

Så idet jeg slenger på meg JL bukse eller en cardigan så misliker du meg? Bare fordi jeg har selvtillitt og tar sol? =D

8879391[/snapback]

Homsegrill er litt uvanlig for gutter da men...Alt med måte

Lenke til kommentar

Jøss, mange forskjellige meninger om mange forskjellige stiler.

 

Må si at folk med dårlig råd må få kunne kle seg som de vil, og da refererer jeg til ''billigstilen'' som ble nevnt. Vi bør vise litt respekt for slike folk og tenke at de heller prioriterer på å ha et godt liv, fremfor å kjøpte rådyre eller dyre klær. Greit nok at personen benytter seg av en utlslitt genser f.eks., men væremåten kan være helt annerledes. Vi må godta dette.

 

Luis_Garcia: Sportsstil? Ingenting kan ta fra meg treningsdressen når jeg skal til og fra trening. Hyppig bruk av stilen over tid, er enig. Mer eller mindre man skal trene, skal det ikke klages.

Lenke til kommentar
Liker ikke å se selvgode sosser med Lindeberg-klær, tenker da på gutter. Spesielt ikke de som er ekstra brune i huden, som har tatt sol. :p

8878902[/snapback]

Hva hvis de har brunfargen fra naturlig soling, er det plutselig greit da? Hvordan kan du se på en person om solfargen hans er fra solarium eller naturlig sol?

 

Liker ikke sånn "hip hop" stil med alt for store klær..

og forresten gutter som tar solarium er ikke noe mer femi for det.

8880764[/snapback]

Å bry seg om utseendet er det bare kvinner og homser som gjør, du har helt rett. :roll:
Lenke til kommentar
Liker ikke å se selvgode sosser med Lindeberg-klær, tenker da på gutter. Spesielt ikke de som er ekstra brune i huden, som har tatt sol. :p

8878902[/snapback]

Hva hvis de har brunfargen fra naturlig soling, er det plutselig greit da? Hvordan kan du se på en person om solfargen hans er fra solarium eller naturlig sol?

 

Liker ikke sånn "hip hop" stil med alt for store klær..

og forresten gutter som tar solarium er ikke noe mer femi for det.

8880764[/snapback]

Å bry seg om utseendet er det bare kvinner og homser som gjør, du har helt rett. :roll:

8881179[/snapback]

 

Faen er det du babler om? har jo aldri sagt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...