Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Haha, du kan jo drømme om at alle som får det de peker på går med sånne klær.

 

Jeg får egentlig det meste jeg peker på, som nye klær, sko, mobil (eller.. den fikk pappa gratis av SE), kino, filmer og slikt, men jeg går absolutt ikke med den sossestilen du beskriver der oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, du kan jo drømme om at alle som får det de peker på går med sånne klær.

 

Jeg får egentlig det meste jeg peker på, som nye klær, sko, mobil (eller.. den fikk pappa gratis av SE), kino, filmer og slikt, men jeg går absolutt ikke med den sossestilen du beskriver der oppe.

8862204[/snapback]

 

Det jeg engetlig skulle frem til... jeg bare suger i å formulere meg...

 

så "second that!" sier bare jeg. :)

Lenke til kommentar
Haha, du kan jo drømme om at alle som får det de peker på går med sånne klær.

 

Jeg får egentlig det meste jeg peker på, som nye klær, sko, mobil (eller.. den fikk pappa gratis av SE), kino, filmer og slikt, men jeg går absolutt ikke med den sossestilen du beskriver der oppe.

8862204[/snapback]

 

Så om du peker på 2 svarte WESC t-skjorter, med hvit skrift til samlede pris; 1000,-, en lacoste skjorte til 800,-, og bukse til 1500,- så får du det?

 

Altså man er bortskjemt. jeg har faktisk ei i klassen som småkranglet med faren sin da han ville kjøpe merkeklær til henne, og det er det få av!

Lenke til kommentar

Det er ufattelig at folk ofrer så mye tankevirksomhet rundt det faktum at noen bortskjemte.

Det er da slettes ikke deres feil at de får hva de peker på. Ofte vil det slå tilbake på dem i det voksne liv, når de "skal" klare det meste selv.

Hva andre folk bruker penger på og hvordan de får tak i pengene har vi i grunn ingenting med.

 

Missunnelsen er vel i grunn til å ta og føle på.

Lenke til kommentar

tja, alle de som sier at folk er bortkjemte, har jo vært en selv.

Når du var liten så ville du ha det og det, og hvis du ikke fikk det begynte du å grine/SUTRE..

 

Jeg vet ikke helt, men hva er vitssen å være så opphengt i hva andre får av foreldrene sine?

 

ja, de får det de peker på.. sowhat?

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg selv er/var ganske bortskjemt, og noen ganger så skulle ønske at jeg ikke hadde vært det, ihvertfall litt mindre. Ettersom jeg iblandt følte at jeg ikke hadde gjort noe for å fortjene det.

8867108[/snapback]

 

Da er du ikke bortkjemt etter min mening. Jeg mener at det og være bortkjemt er en oppførsel og ikke en tilstand.

Lenke til kommentar
Haha, du kan jo drømme om at alle som får det de peker på går med sånne klær.

 

Jeg får egentlig det meste jeg peker på, som nye klær, sko, mobil (eller.. den fikk pappa gratis av SE), kino, filmer og slikt, men jeg går absolutt ikke med den sossestilen du beskriver der oppe.

8862204[/snapback]

 

Så om du peker på 2 svarte WESC t-skjorter, med hvit skrift til samlede pris; 1000,-, en lacoste skjorte til 800,-, og bukse til 1500,- så får du det?

8864187[/snapback]

Ja, faktisk.

Jeg har foreldre som bryr seg om meg, og om jeg føler meg komfortabel i de klærne du nevner ovenfor, så er de villige til å betale det, for at jeg skal ha det bra.

Lenke til kommentar

Jeg akseptere egentlig alle stil, unntatt de som er så ekstrem overdrevet.

Som for eksempel Lacoste Sko, hugo-boss sokker, Gucci bukse, Dolce & Gabbana bokser, Louis Vuitton t-shirt....osv. Hva er vitsen med bare dyre klær?

 

Ellers er Emo og Gother stilene litt på kanten syns jeg. :hmm:

Lenke til kommentar

Emo: Nei! Dette er en stil som sier at du har problemer :dontgetit:

Gother: Nei! Denne stilen viser at du har lyst å skremme bort mamma og pappa.

HipHop: Nei! Ser ut som du har driti deg ut i buksa, og ser fjærnt ut me store klær.

Arbeids: Nei! Er det kult å arbeide? :S

Rånestil: Nei! Er vi i texas kansje? :S

Keeg: Medium! Fine lyse farger, men kan vel droppe brunkremen og hodebåndet.

Soss: Ja! Fine klær, men er ikke nødvendig og brife med merkene liksom.

Punk! Nei! Greit og kle seg litt rocka, men dropp tightsebuksene da plz :S

Standard (tskjorte, dongerib): Ja! Ser ikke problemet, men kan bli kjedelig.

Innvandrer: Nei! Huff, dette er grusomt. En forliten bukse og en utvasket genser :S

College-stil: Ja! Fine fargerike klær det. Veldig grei stil. Ingen kan ha noe imot den.

 

Men det aller verste jeg vet, er at 80% av de folka her hvor jeg bor, driter i hvordan de ser ut på håret, i klesveien og alt. Må vel vere lov å pynte seg vell.

Wax er vell ikke så dyrt, og en ny genser i ny og ne er vell ikke så dyrt.

Og for all del, pliiiiiis dropp joggeskone vist du har dongeribukse :)

 

Min mening vertfall :)

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg selv er/var ganske bortskjemt, og noen ganger så skulle ønske at jeg ikke hadde vært det, ihvertfall litt mindre. Ettersom jeg iblandt følte at jeg ikke hadde gjort noe for å fortjene det.

8867108[/snapback]

 

Da er du ikke bortkjemt etter min mening. Jeg mener at det og være bortkjemt er en oppførsel og ikke en tilstand.

8867334[/snapback]

 

Enig!

 

Grunnen til at jeg har et slikt syn på bortkjemte unger som får det de peker på, er fordi de fleste ikke kan å oppføre seg mot andre som ikke har gensere til 1500,- eller skjorter til 800,-

 

De føler seg så mye bedre enn andre, og oppfører seg hovent og som en drittsekk.

 

Det gjelder ikke alle, men mer enn halvparten av de jeg kjenner og har møtt, og man blir liksom ikke respektert før man kjøper ett oppskrytt lindeberg-plagg.

 

Om jeg er sjalu på at de får hva de vil? Nei, det er jeg ikke. Ved å jobbe for pengene jeg tjener, får jeg arbeidserfaring i meget ung alder, og jeg får mulighet til å tjene mer penger enn andre som bare sitter på reva. Klart jeg skulle ønske at mamma og pappa hadde vært millionærer slik at jeg aldri hadde trengt å jobbe, men det er få som er så heldige, og de fleste svir seg skikkelig senere i livet. tenk når du begynner og studere, og moren din vil ikke sørge over deg. Hvordan skal det bli uten nye bukser til 1000,- kr hver uke? Og ingen Lacoste skjorte...

 

Men så lenge man oppfører seg skikkelig, noe de fleste ikke klarer, så er det ikke noe galt i det, men jeg mangler å se en gjeng med kun merkeklær ta imot en kar med klær fra kappahl og cubus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...