Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At man går med abreidskle etter jobb er vel berre fordi man er lat, eller rett og slett ikkje bryr seg. Er ikkje ein eigen stil, og det same gjeld for innvadrer-stil. At man bruker gamle og slite kle tyder berre at man ikkje har råd til/bryr seg om korleis man ser ut. Korleis kan det vere tragisk å klage på at goth og black metal-stil ikkje er det same, når keeg og sosse-stil er det?

 

Eg var forresten fullt klar over at du stilte deg positiv til nokon av stilane, derfor "så og sei alle", og ikkje berre "alle".

8878881[/snapback]

 

Det er ikke etter jobb jeg prater om i den forstand.

Det er når folk kommer på fester i arbeidsbuksene sine, da svir det inni meg.

Innvandrer stilen: Det at man ikke bryr seg/har råd til, som du sier, det er det jeg missliker med den, og ja, jeg vet at mange ikke kan noe for det, men missliker stilen alikavell.

åå? Forklar forskjellen på Black-Metal og Goth stilen da plz.

Keeg og sossestil er IKKE det samme.

Lenke til kommentar
Jeg anser meg selv som en aktiv råner, og verken jeg eller noen av kompisene mine, kler oss slik. Blir litt feil og kalle det rånestil, raggere er mer "fornuftig".

 

Rånere kler seg som resten av verden, sånn ca :p

8902108[/snapback]

 

Husk på at det ikke er klærne som skaper råneren, det er bilen. Ergo: Jeg hater bilen også :innocent:

Lenke til kommentar
At man går med abreidskle etter jobb er vel berre fordi man er lat, eller rett og slett ikkje bryr seg. Er ikkje ein eigen stil, og det same gjeld for innvadrer-stil. At man bruker gamle og slite kle tyder berre at man ikkje har råd til/bryr seg om korleis man ser ut. Korleis kan det vere tragisk å klage på at goth og black metal-stil ikkje er det same, når keeg og sosse-stil er det?

 

Eg var forresten fullt klar over at du stilte deg positiv til nokon av stilane, derfor "så og sei alle", og ikkje berre "alle".

8878881[/snapback]

 

Det er ikke etter jobb jeg prater om i den forstand.

Det er når folk kommer på fester i arbeidsbuksene sine, da svir det inni meg.

Innvandrer stilen: Det at man ikke bryr seg/har råd til, som du sier, det er det jeg missliker med den, og ja, jeg vet at mange ikke kan noe for det, men missliker stilen alikavell.

åå? Forklar forskjellen på Black-Metal og Goth stilen da plz.

Keeg og sossestil er IKKE det samme.

8906906[/snapback]

 

 

Hva er forskjellen på keeg og sossestil?

Lenke til kommentar
At man går med abreidskle etter jobb er vel berre fordi man er lat, eller rett og slett ikkje bryr seg. Er ikkje ein eigen stil, og det same gjeld for innvadrer-stil. At man bruker gamle og slite kle tyder berre at man ikkje har råd til/bryr seg om korleis man ser ut. Korleis kan det vere tragisk å klage på at goth og black metal-stil ikkje er det same, når keeg og sosse-stil er det?

 

Eg var forresten fullt klar over at du stilte deg positiv til nokon av stilane, derfor "så og sei alle", og ikkje berre "alle".

8878881[/snapback]

 

Det er ikke etter jobb jeg prater om i den forstand.

Det er når folk kommer på fester i arbeidsbuksene sine, da svir det inni meg.

Innvandrer stilen: Det at man ikke bryr seg/har råd til, som du sier, det er det jeg missliker med den, og ja, jeg vet at mange ikke kan noe for det, men missliker stilen alikavell.

åå? Forklar forskjellen på Black-Metal og Goth stilen da plz.

Keeg og sossestil er IKKE det samme.

8906906[/snapback]

 

Black Metal:

 

Fenriz.jpg

 

Han til venstre: En av de mest profilerte black-metal musikerene som er der ute.

 

Goth:

 

Suicide%20Girls%20Gothic%20Girl%2009%20-%20Beautifull%20Goth%20(1).jpg

 

turning_goth_girl_lg.jpg

Lenke til kommentar
Jeg anser meg selv som en aktiv råner, og verken jeg eller noen av kompisene mine, kler oss slik. Blir litt feil og kalle det rånestil, raggere er mer "fornuftig".

 

Rånere kler seg som resten av verden, sånn ca :p

8902108[/snapback]

 

Husk på at det ikke er klærne som skaper råneren, det er bilen. Ergo: Jeg hater bilen også :innocent:

8908832[/snapback]

 

Så min 96 model KLIN orginale saab 9000 turbo er en rånebil? Som du hater? :p

 

Generalisering er fin-fine saker.

Lenke til kommentar
At man går med abreidskle etter jobb er vel berre fordi man er lat, eller rett og slett ikkje bryr seg. Er ikkje ein eigen stil, og det same gjeld for innvadrer-stil. At man bruker gamle og slite kle tyder berre at man ikkje har råd til/bryr seg om korleis man ser ut. Korleis kan det vere tragisk å klage på at goth og black metal-stil ikkje er det same, når keeg og sosse-stil er det?

 

Eg var forresten fullt klar over at du stilte deg positiv til nokon av stilane, derfor "så og sei alle", og ikkje berre "alle".

8878881[/snapback]

 

Det er ikke etter jobb jeg prater om i den forstand.

Det er når folk kommer på fester i arbeidsbuksene sine, da svir det inni meg.

Innvandrer stilen: Det at man ikke bryr seg/har råd til, som du sier, det er det jeg missliker med den, og ja, jeg vet at mange ikke kan noe for det, men missliker stilen alikavell.

åå? Forklar forskjellen på Black-Metal og Goth stilen da plz.

Keeg og sossestil er IKKE det samme.

8906906[/snapback]

 

Black Metal:

 

Fenriz.jpg

 

Han til venstre: En av de mest profilerte black-metal musikerene som er der ute.

 

Goth:

 

Suicide%20Girls%20Gothic%20Girl%2009%20-%20Beautifull%20Goth%20(1).jpg

 

turning_goth_girl_lg.jpg

8910307[/snapback]

 

Så forskjellen er på kjønn?

eller forklar forskjellen på en Black-Metal dame, og en Gother dame?

Lenke til kommentar
Så forskjellen er på kjønn?

eller forklar forskjellen på en Black-Metal dame, og en Gother dame?

Saken er at de mannlige gotherene ser ut som kjerringer... ser ikke du forskjellen no tror jeg du trenger briller:

 

Edit: Noen generelle tips: Black Metal er rølpete og er mer som thrash metal og punken. Gothere er pyntete vesener i lakk og lær, fiskenetting som t-skjorter og generelt endel med sminke.

 

Black Metal:

 

Fenriz.jpg

 

Goth:

 

Gackt%20-%20Goth%20Punk.jpg

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Det er mange faktorer som spiller inn. Å være gother handler ikke bare om klær og image. Det handler egentlig minst like mye om tanker og interesser. En person som går kledd i black metal T-skjorter kan fint være gother, dersom han eller hun har en slik type personlighet og slike interesser. Derfor kan man ikke nødvendigvis vite forskjellen. Noen gjør mer ut av det klesmessig enn andre, men det er tross alt bare et ytre image...

Lenke til kommentar
Goth:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gackt%20-%20Goth%20Punk.jpg

8919640[/snapback]

Det der er ikkje goth, men Visual Kei, der det å se feminin ut nærmest er målet. Dei har derimot ein del likhetar, spesielt gothic lolita (ein stil innan VK). Må derimot innrømme at eg er ganske pirkete no. =p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke noe problem med hvordan folk kler seg. Så lenge det er "dem" og de ikke prøver å være noe de ikke er, så er jo det verken irriterende eller slitsomt. Jeg irriterer meg vel ikke heller egentlig, jeg undrer meg bare litt når folk prøver desperat å være noe de selv vet at de ikke er. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig ikke noe problem med hvordan folk kler seg. Så lenge det er "dem" og de ikke prøver å være noe de ikke er, så er jo det verken irriterende eller slitsomt. Jeg irriterer meg vel ikke heller egentlig, jeg undrer meg bare litt når folk prøver desperat å være noe de selv vet at de ikke er.  ;)

8967792[/snapback]

Har du et eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...