Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

New Era caps. Oh, how I hate thee.

 

Ellers syns jeg det er bra folk kler seg stygt, sånn at jeg ser enda tøffere ut :cool:

 

HipHop-greia er verst, by far. Ikke akkurat klærne, men holdningen (går vel under stil det og? : P). Dem kommer med altfor store klær, er tøffere enn toget, og måten de er på skriker "oh snap, jeg er tøff. Men ser du på meg får du juling".

 

Palestinaskjerfet-moten som er på gang nå, er også, UTROLIG, idiotisk. Ikke at jeg er veldig politisk, men faen, går du med et sånt skjerf må du faen meg ha en mening om det du går rundt å viser fram også!

 

Ellers får jeg svake grøsninger av igjennomførte emoer, lateks, brunkrem, h-miller jakker, buksene i sokka, strikk på buksa, lacoste-sko (de spisse med borrelås), converse i amerikamønster, K-bånd og sånne små bandittskjerf som er så "in" om dagen.

 

JO, og skatere. Ikke glem de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke emo-stil, teite baggy klær som såkalte gangstah bruker, ultra satanistisk greier som gigantiske nagler at man skader seg selv etc. , pappagutter med stort pannebånd og et katastrofisk mix av dyre merkeklær (noe som tyder klart på at de IKKE kan kle seg, som tror bare å dytte på seg merkeklær helt vilkårlig betyr stilig). Og blitzer/punkerstilen er utrolig fæl også. Samme gjelder de derre kommuniststil-folka som bare bruker mørkegrønt og brunfargetoner og idiotisk sveis som om de stoppa opp i utviklingen for flere tiår siden.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
New Era caps. Oh, how I hate thee.

 

Ellers syns jeg det er bra folk kler seg stygt, sånn at jeg ser enda tøffere ut  :cool:

 

HipHop-greia er verst, by far. Ikke akkurat klærne, men holdningen (går vel under stil det og? : P). Dem kommer med altfor store klær, er tøffere enn toget, og måten de er på skriker "oh snap, jeg er tøff. Men ser du på meg får du juling".

 

Palestinaskjerfet-moten som er på gang nå, er også, UTROLIG, idiotisk. Ikke at jeg er veldig politisk, men faen, går du med et sånt skjerf må du faen meg ha en mening om det du går rundt å viser fram også!

 

Ellers får jeg svake grøsninger av igjennomførte emoer, lateks, brunkrem, h-miller jakker, buksene i sokka, strikk på buksa, lacoste-sko (de spisse med borrelås), converse i amerikamønster, K-bånd og sånne små bandittskjerf som er så "in" om dagen.

 

JO, og skatere. Ikke glem de.

8969304[/snapback]

 

 

 

Kan ikke være lett og imponere deg med stilen :p

 

haha, neida, tulla mest bare:P

Lenke til kommentar

Joda jeg er full av hat. Jeg innrømmer det. Tbh er det, som sagt, bra at folk kler seg forskjellig. Men med vanlig zip-hood jakke, en grei t-skjorte, jeans og vans / converse (bare ikke amerikamønster) er vel det jeg syns ser best ut.

 

Har forresten ikkeno imot tights på jenter som ser sånn ok ut heller xP

 

Ser nå at innlegget mitt kanskje var litt overdrevet. Ta det med en klype salt.

 

Og bare så det er sagt, dømmer jeg ikke uten videre å kjenne personen! :p

Lenke til kommentar

Skal vi se:

 

Allværsjakkestilen:

-Jeans fra Sport & Fritid, Cubus osv

-Grå/sort, plain collegegenser med en liten Nike-logo eller annet sportsmerke

-Skogstad allværsjakke eller lignende

-Hikingsko

 

Synes mange studenter kler seg sånn. De har gjerne en sekk hvor det står NTNU, UiO eller UiTø eller lignende.

 

"Lokaler"

-De kjenner "alle" på sitt årstrinn på sitt hjemsted. De driver mye med fotball, og trener mye styrke i overkroppen, gjerne helt feil. De går også på masse unødvendige kosttilskudd. De ser også på One Three Hill og O.C og snakker om sesongen hvor Marissa døde og hvordan de gråt og syntes det var trist (denne frasen har jeg hørt så mange ganger). Et kjennetegn er at de alltid roper masse, og har kallenavn på hverandre basert på etternavn (evt fornavn). "HEI JENSA, SENTRE! HIT! FREMOVER!"

 

-Tynne pannebånd er et must, spesielt "Bend it like a banana"-pannebåndet.

-Trange jeans

-Lave/smale Pumasko eller lignende, med store ullsokker eller tennissokker, med dongeribuksa putta oppi.

-De handler bare klær på Carlings, JC, Blend osv, og alt skal være TRANGT. De har gjerne store beltespenner, som de stapper de stramme genserne og tskjortene bak.

Lenke til kommentar
Skal vi se:

 

Allværsjakkestilen:

-Jeans fra Sport & Fritid, Cubus osv

-Grå/sort, plain collegegenser med en liten Nike-logo eller annet sportsmerke

-Skogstad allværsjakke eller lignende

-Hikingsko

 

Synes mange studenter kler seg sånn. De har gjerne en sekk hvor det står NTNU, UiO eller UiTø eller lignende.

 

"Lokaler"

-De kjenner "alle" på sitt årstrinn på sitt hjemsted. De driver mye med fotball, og trener mye styrke i overkroppen, gjerne helt feil. De går også på masse unødvendige kosttilskudd. De ser også på One Three Hill og O.C og snakker om sesongen hvor Marissa døde og hvordan de gråt og syntes det var trist (denne frasen har jeg hørt så mange ganger). Et kjennetegn er at de alltid roper masse, og har kallenavn på hverandre basert på etternavn (evt fornavn). "HEI JENSA, SENTRE! HIT! FREMOVER!"

 

-Tynne pannebånd er et must, spesielt "Bend it like a banana"-pannebåndet.

-Trange jeans

-Lave/smale Pumasko eller lignende, med store ullsokker eller tennissokker, med dongeribuksa putta oppi.

-De handler bare klær på Carlings, JC, Blend osv, og alt skal være TRANGT. De har gjerne store beltespenner, som de stapper de stramme genserne og tskjortene bak.

8975931[/snapback]

 

Haha! Stjerneeksempel på en dritt i gamleklassen.

Kunne ikke stoppe å snakke om O.C. Så når vi diskuterte hvor vi hadde lyst til å bo henn, så sa han ikke california nei, mne Orange County.

 

Idiot rett gjennom karen der.

Lenke til kommentar

Haha! Stjerneeksempel på en dritt i gamleklassen.

Kunne ikke stoppe å snakke om O.C. Så når vi diskuterte hvor vi hadde lyst til å bo henn, så sa han ikke california nei, mne Orange County.

 

Idiot rett gjennom karen der.

8976512[/snapback]

Ja han høres ut som litt av en dritt som kan finne på å si noe slikt. Skikkelig premieidiot, han der.

Lenke til kommentar

Haha! Stjerneeksempel på en dritt i gamleklassen.

Kunne ikke stoppe å snakke om O.C. Så når vi diskuterte hvor vi hadde lyst til å bo henn, så sa han ikke california nei, mne Orange County.

 

Idiot rett gjennom karen der.

8976512[/snapback]

Ja han høres ut som litt av en dritt som kan finne på å si noe slikt. Skikkelig premieidiot, han der.

8976612[/snapback]

 

Det var ikke det som var clue. Han er en dritt, men jeg skildret bare forrholdet mellom han og O.C.

 

Han er en dritt fordi han snakker nedlatende til alle som ikke smisker han opp ræva, fordi han går opp på butikktak og stikker pinner gjennom levende måseunger og tenner på dem, han går inpå mobilen min å ser på mine personlige mellinger fra ei jente i klassen, når jeg har bedt han om å dra til helvette, og hvor han så tar å sletter treningfiler fra klokka mi, siden jeg ba han legge den fra seg.

Og fordi han sa at en i klassen hadde kasta snøball på en lærer, selv når det var han selv. Den uskyldige fikk anmerkning og en telefon fra rekto under familiemiddagen.

 

Derfor er han en dritt.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

90-talls nerd/generell nerd.

 

Snakker da om folk som går i:

Rare pique-skjorter fra Dressmann

Rare bukser nesten oppe ved navelen, gjerne beige.

Og store klabber på bena. Da tenker jeg sånne stygge vintersko.

Det hele toppes gjerne med en rar jakke som er så utvasket at en narkoman kunne brukt den.

 

De som har sett DVD-Jon vet hva jeg mener.

Lenke til kommentar
90-talls nerd/generell nerd.

 

Snakker da om folk som går i:

Rare pique-skjorter fra Dressmann

Rare bukser nesten oppe ved navelen, gjerne beige.

Og store klabber på bena. Da tenker jeg sånne stygge vintersko.

Det hele toppes gjerne med en rar jakke som er så utvasket at en narkoman kunne brukt den.

 

De som har sett DVD-Jon vet hva jeg mener.

8977838[/snapback]

 

EL_5o025k8qjohansen.jpg

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal kalle denne stilen men.

Folk som går i svære Ski-Doojakker, Lynx-jakker og andre scooterjakker.

sled_skidoo_acc_1.jpg

 

 

Ski-Doo-Logo-Cap.jpg

Det samme med capsen, gjerne med en så bøyd skjerm at vinkelen er under 90 grader :wallbash:

 

 

Og treningsbusker :nei:

 

Alt for mange som går med slikt rundt her hvor jeg bor :hrm:

Sånn er det å bo på landet =/

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar

I motsetning til sikkert en del, liker jeg ikke rockemoten.

Det går ut på å uttrykke mest attitude og se genuin ut. Trange dongeribukser, ofte sorte, CONVERSE-sko, T-skjorter med trasige bandnavn på som Ramones. Sex pistols osv..

Også liker de å snakke om radiorock og øl.

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig ikke noe problem med hvordan folk kler seg. Så lenge det er "dem" og de ikke prøver å være noe de ikke er, så er jo det verken irriterende eller slitsomt. Jeg irriterer meg vel ikke heller egentlig, jeg undrer meg bare litt når folk prøver desperat å være noe de selv vet at de ikke er.  ;)

8967792[/snapback]

Har du et eksempel?

8967936[/snapback]

 

Hmm.. Har feks mange venner som kler seg "dyrere" bare fordi de vil at folk skal tro de kommer fra en mer velstående familie. Klær er status. Og man vil gjerne vise at man er litt bedre enn andre, spes når man kanskje ikke har så mye. Kjenner også en del som kler seg som hardcore gangstere, men som er hvitere enn hvitest og bor på fana. For meg er dette bare usikre mennesker. På en måte så syntes jeg det er ok at folk er folk og de får kle seg som de vil. Men på en annen måte så irriterer det meg når folk dømmer meg fordi jeg ikke kler meg "sossete". Selv om jeg vet min familie har mye mer penger enn dem. Jeg trenger ikke å si "vi har penger" gjennom klærna jeg går i eller noe annet. Jeg er hva jeg er. Jeg er ikke hva familien min har eller eier.

Lenke til kommentar

Når de er overlegne og prater dritt om andre som kler seg i billigere klær? Skal jeg gå i dyre klær så skal jeg ha betalt for dem selv. Poenget å gå med dyre klær når jeg vet at foreldrene mine har betalt for hver krone er bare tåpelig. Skal man vise at man er bedre enn andre, burde man i det minste ha tjent opp pengene selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...