Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Jeg for min del har noen WESC-hoods da de har deilig passform og design. Har ikke noe behov for å signalisere hvor mye penger jeg har. Når skal folk slutte å tro at folk som prioriterer klær over andre ting som f.eks. PC er klysete, og kun gjør det for å vise at de har penger?

 

Virker som janteloven herjer i Norge.

8640774[/snapback]

Word.

 

Endelig en som har skjønt det jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke Emo stiler  :no:  Svarte, og bruker sminke  :ermm:  Stramme damebukser..nei, huff å huff!

8601928[/snapback]

Enig der. En venn av meg har blitt Emo, heldigvis ikke så 100% Emo enda, men det er det han skal bli sier han.

 

Nei Emo stilen suger :no:

Lenke til kommentar

jeg la merke til nå i vinter at gutta begynte å gå med buksene ned i sokka, men tenkte da dette kanskje var fordi de ikke ville våt elns...men så forsvat sneen, og de fortsatte med det. :no:

 

ser forsåvidt helt rævva ut. hvor kom den ideen fra egentli?

high tops ser heller ikke bra ut, er noe man kan ta med seg på badtaste 80s party.

 

så, må nok si jeg ikke liker high tops+buksa ned i sokkene + bobblejakke + brunkrem + 5 tonn gele i håret (pluss muligens pannebånd) stilen som så alt for mange ungdommer (gutter) 'sporter nå for tiden. huff

 

ellers så har jo de gråe joggebuksene blitt nevnt i tråden..

 

Converse allstar er så oppbrukt at det er til å spy av. ser mer poser ut enn "rockete"

 

jepp, det var da mine sterke meninger. carry on :)

Lenke til kommentar
Gutter med trange bukser

8603889[/snapback]

 

Trange bukser er kult hvis man har rocka stil og kroppsfasongen til det.

 

Ellers enig at å stappe buksa ned i sokkene ser helt utrolig malplassert ut.

8604077[/snapback]

 

Helt enig med den.

 

Selv hater jeg Carlings-stilen, hiphop, goter og emo. Det meste annet kan jeg akseptere.

8643383[/snapback]

 

Har du noen Lindeberg eller WESC plagg?

Lenke til kommentar

hiphop/rap ser rett og slett forjævlig ut. middelmådige wannabe ghetto-kids som stjeler hundrelapper fra foreldrene for å få råd til de nyeste G-unit skoene. ÅÅH jeg hater dem :no:

Emo hater dem også, grunnet deres innsats for å ligne mest mulig på det motsatte kjønn, i tillegg til å se generelt motbydelige ut.

 

må si jeg hater hiphop mer enn emo egentlig, grunnet at emoer har ihvertfall ikke den motbydelige "gangster"-oppførselen

Lenke til kommentar

Hadde jeg noen gang møtt en såkalt " soss" som har betalt de klærne med sine egne hardt opptjente penger så hadde jeg muligens tatt han/henne seriøst. Men etter 18 år har jeg ikke møtt en enda, venter forsatt i spenning ;) Vis meg en person fra 15-20 som faktisk jobber og har råd til bukser og gensere i fem tusen klassen :roll:

Lenke til kommentar
Billigstil er tøffere enn toget :D

8648694[/snapback]

 

Spørs om han mener Billig klær eller billig - Tramp aktig :p

8648697[/snapback]

 

Snakker om billig. Jeg så en jente forleden dag. Slengbukse, Buffalo-sko og Addidas sweatshirt med ull-vest utenpå. 10 kroner og en sjokolade vil jeg anta...

8648952[/snapback]

 

Kanskje jenta ikke hadde råd til bedre da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...